Fitness Seller

Voorstellen voor de goede orde (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

albertine

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2008
Berichten
42
Waardering
1
Omdat ik al even meelees maar me nog niet heb voorgesteld hierbij alsnog. Ik ben vrouw van 50 jaar, en sinds een half jaar bezig met KT. Eigenlijk gezegd begin ik kenmerken van een verslaafde te krijgen: als ik er niet aan doe praat ik er over of lees ik erover. Hoewel ik altijd al gezond eet ben ik er nu nog bewuster bezig, ook al aan de kwark voor het slapen gaan dus.. Heb al heel veel geleerd op een ander forum waar helaas nauwelijks vrouwen aanwezig zijn (He, Berti, ken ik je daarvan?). Ben zelfs net van sportschool gewisseld omdat er geen squat rek was en geen KT-sfeer. Mijn doel met KT: sterk worden! Eerste concrete doel: sterk genoeg om een pull up te kunnen.
Ik lees vooral de posts van Jerney met interesse omdat we even oud zijn. Hoewel ik me fysiek nog heel fit voel en ook ben (op de fiets VO2max 46), heb ik toch wel vragen over de invloed van leeftijd en straks de overgang.
 
Nooit te oud om met KT te beginnen !
 
Welkom Albertine,
Gelukkig komen hier steeds meer dames op bezoek (gezellig)
Je bent nooit te oud om te leren dus ik snap helemaal wat je bedoelt
Ben zelf 46 en geniet nog elke dag van KT en van het resultaat wat je er mee kan bereiken. Ik voel me nog jong en zie er ook jonger uit dan ik ben (volgens anderen)
Weet zeker dat het erg gezond is.
Veel plezier hier op dit forum
 
Omdat ik al even meelees maar me nog niet heb voorgesteld hierbij alsnog. Ik ben vrouw van 50 jaar, en sinds een half jaar bezig met KT. Eigenlijk gezegd begin ik kenmerken van een verslaafde te krijgen: als ik er niet aan doe praat ik er over of lees ik erover. Hoewel ik altijd al gezond eet ben ik er nu nog bewuster bezig, ook al aan de kwark voor het slapen gaan dus.. Heb al heel veel geleerd op een ander forum waar helaas nauwelijks vrouwen aanwezig zijn (He, Berti, ken ik je daarvan?). Ben zelfs net van sportschool gewisseld omdat er geen squat rek was en geen KT-sfeer. Mijn doel met KT: sterk worden! Eerste concrete doel: sterk genoeg om een pull up te kunnen.
Ik lees vooral de posts van Jerney met interesse omdat we even oud zijn. Hoewel ik me fysiek nog heel fit voel en ook ben (op de fiets VO2max 46), heb ik toch wel vragen over de invloed van leeftijd en straks de overgang.

Hey Albertine,

van harte welkom hier!
Weer een fanatieke gelijk gestemde ziel erbij!

Ik ben het stellig met de mening van Lothar eens, dat je nooit te oud bent voor krachttraining, zeker niet met onze motivatie!

Het is grappig want we hebben dezelfde VOmax op de fiets:)
Zelf doe ik bijna negen jaar aan krachttraining en ik vind het nog steeds leuk.
Ik denk ook niet dat ik er ooit mee zal stoppen want het is gewoon mijn levenwijze geworden en daar voel ik opperbest bij.
Ik denk zelf dat door de manier van eten en trainen onze overgangsklachten miniem zullen zijn in vergelijking met "normale vrouwen":D
In ieder geval bespeur ik bij mezelf nog niets, behalve natuurlijk dat je wat eerder moe bent dan vroeger en wat meer rimpeltjes hebt...:(

Veel succes gewenst bij het behalen van je doelen!
 
Welkom Albertine,
Gelukkig komen hier steeds meer dames op bezoek (gezellig)
Je bent nooit te oud om te leren dus ik snap helemaal wat je bedoelt
Ben zelf 46 en geniet nog elke dag van KT en van het resultaat wat je er mee kan bereiken. Ik voel me nog jong en zie er ook jonger uit dan ik ben (volgens anderen)
Weet zeker dat het erg gezond is.
Veel plezier hier op dit forum

Hey Grosje, ik zie dat je ook een Hageneesch bent; in je sig staat een foto van wat lijkt een OK gym te zijn, welke gym is dat ???

OT: Welkom en succes Albertine!
 
Hey Grosje, ik zie dat je ook een Hageneesch bent; in je sig staat een foto van wat lijkt een OK gym te zijn, welke gym is dat ???

OT: Welkom en succes Albertine!

Dat is de Gym onder het leyenburg ziekenhuis. (bij de Leyweg)
Niet voor echte BB maar goed genoeg voor mij.;)
 
welkom en veel plezier hier
 
Veel geluk met je doelen!
Als er vragen zijn, stel ze maar! We zullen trachten je te helpen.
 
Wat me wel opvalt is dat vrouwen altijd zo'n leuke voorsteltopic maken en dat nou nooit es gebeurd in de tienersectie :P

hoi btw. :D
 
Welkom Albertine en heel veel plezier/succes met het behalen van je doelen. Zoals er al meerderen zeggen je bent nooit te oud om te beginnen.
Maar door je naam, leeftijd en opmerking doe je me aan iemand denken. kom je uit Zelhem?
 
Bedankt allemaal voor de warme ontvangst! Herma, ik kom niet uit Zelhem maar blijkbaar zijn er toch nog meer gelijkgestemde zielen. Morgen mag ik er weer tegenaan, na nog een even een hinderlijke onderbreking genoemd werk. Vroeg op dus, hou het kort nu. Grosje, je ziet er heel goed uit, hoor, mag je trots op zijn.
En Jerney, ik zag in jouw posts dat we zelfs zo goed als even groot zijn (ik ben 1.62m). Grappig is dat ik gestopt ben na jaren intensief sporten toen jij bent begonnen. Heb nu echt spijt dat ik vroeger niets van KT wilde weten. De BB-eigenaar van de sportschool heeft me wel eens serieus willen overhalen omdat hij vond dat ik aanleg had, zoals goede proporties, en van nature sterk en lenig. Ik kweekte met alleen aerobic en later steps al aardig spieren. Dit zeg ik niet uit opschepperij, want het is geen verdienste, maar genetisch meegekregen. Ik ben trouwens na al die jaren zonder sport weer met trainen, en al snel met KT, begonnen omdat ik me zo ineens realiseerde dat van mijn oude kracht en gespierdheid nauwelijks iets over was. En dat ik in die tien jaar wel van 52 naar 67 kilo was gegroeid. Er zijn trouwens al weer vier kilo af nu, ik wil uiteindelijk naar 57, nog lichter houd ik geen borsten meer over. Afvallen heeft echter geen prioriteit of haast.
Nou ga ik echt slapen.
 
En Jerney, ik zag in jouw posts dat we zelfs zo goed als even groot zijn (ik ben 1.62m). Grappig is dat ik gestopt ben na jaren intensief sporten toen jij bent begonnen. Heb nu echt spijt dat ik vroeger niets van KT wilde weten. De BB-eigenaar van de sportschool heeft me wel eens serieus willen overhalen omdat hij vond dat ik aanleg had, zoals goede proporties, en van nature sterk en lenig. Ik kweekte met alleen aerobic en later steps al aardig spieren. Dit zeg ik niet uit opschepperij, want het is geen verdienste, maar genetisch meegekregen. Ik ben trouwens na al die jaren zonder sport weer met trainen, en al snel met KT, begonnen omdat ik me zo ineens realiseerde dat van mijn oude kracht en gespierdheid nauwelijks iets over was. En dat ik in die tien jaar wel van 52 naar 67 kilo was gegroeid. Er zijn trouwens al weer vier kilo af nu, ik wil uiteindelijk naar 57, nog lichter houd ik geen borsten meer over. Afvallen heeft echter geen prioriteit of haast.
Nou ga ik echt slapen.

hey Albertine,
voordat ik kt ging doen heb ik ook negen jaar aerobics gedaan.
Bodyshape, steps, Tai-Bo en buiten joggen.
Door een zware blessure ging dat tijdelijk niet meer dus vandaar de kt.
Daar kan ik nu niet meer mee stoppen wegens zware verslaving:D
Wat die borsten betreft: wie wil er nou borsten, haha:(
Ik zit nu op 55,5 kg, meer hoef ik niet te zeggen........
 
succes maar vooral doen omdat je het leuk vind toch
 
heel veel succ6 meisssie

leuke voorstellung trouwens :thumb:
 
Bedankt voor het compliment Albertine, doet me altijd goed :)
Ben er ook trots op hoor al vind ik mezelf niet zo bijzonder.
Maar ik merk wel dat er niet zoveel mannen van mijn leeftijd hier zo rondlopen.
Trouwens hier op het forum natuurlijk wel hoor - genoeg krasse mannen hahahaha
Denk dat ik gewoon mazzel heb met goede genen en als je door blijft trainen en niet te veel slechte dingen eet dan kan je lang in een behoorlijke shape blijven of komen.
leeftijd is echt geen reden om met sporten of het behalen van je doel te stoppen.
Ik denk zelf dat als je ouder bent je makkelijker bepaalde dingen kan opbrengen (bijvoorbeeld op je eten letten)
Nou veel sterkte met het behalen van jouw doelen en idd een strakke kont ziet er ook bij oudere dames erg goed uit.
 
Back
Naar boven