MuscleMeat

Voorstellen/Vragen 181cm en 84,8 kilo 12% vet en jaar in training

Bezoekers in dit topic

Ricardo34

Novice
Lid geworden
17 mei 2023
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Goedenavond allemaal, mij naam is Ricardo en ik ben erg nieuwsgierig naar een anabolen kuur (cutting) ik zit op dit moment op 1400/1600 calorieen. Ben ong een jaar in training en 25 kilo kwijt geraakt tot en met 81 kilo. Toen begonnen met meer eten om spiermassa te laten groeien en nu inmiddels 84,8, was 3 weken terug 87 kilo maar ben al paar weken aan het cutten.
Ik vind met name dat de buik het langzaamste gaat en wil natuurlijk graag die 6pack hebben. Nu is me een kuur aangeraden van anavar 400mg/ml , Test e 25mg/ml , Clen 400 mg/ml, Arimidex 250 ml/mg. 12 weken,voor 500 euro. Nu heb ik er totaal geen verstand van natuurlijk en ben benieuwd of dit nu een goede kuur is? en natuurlijk niet te duur. En het liefste geen injecties maar in pilvorm. Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de feedback! Groetjess Ricardo
 
Goedenavond allemaal, mij naam is Ricardo en ik ben erg nieuwsgierig naar een anabolen kuur (cutting) ik zit op dit moment op 1400/1600 calorieen. Ben ong een jaar in training en 25 kilo kwijt geraakt tot en met 81 kilo. Toen begonnen met meer eten om spiermassa te laten groeien en nu inmiddels 84,8, was 3 weken terug 87 kilo maar ben al paar weken aan het cutten.
Ik vind met name dat de buik het langzaamste gaat en wil natuurlijk graag die 6pack hebben. Nu is me een kuur aangeraden van anavar 400mg/ml , Test e 25mg/ml , Clen 400 mg/ml, Arimidex 250 ml/mg. 12 weken,voor 500 euro. Nu heb ik er totaal geen verstand van natuurlijk en ben benieuwd of dit nu een goede kuur is? en natuurlijk niet te duur. En het liefste geen injecties maar in pilvorm. Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de feedback! Groetjess Ricardo
C4A7D812-4F89-4DE0-A213-22DD0D944349.jpeg


Begin er maar niet aan.
 
Je eerste kuur zou ik niet verspillen aan een cut
 
heeft het geen zin dan om te cutten? het is toch net wat je doelstellingen zijn of zie ik dat verkeerd
 
Goedenavond allemaal, mij naam is Ricardo en ik ben erg nieuwsgierig naar een anabolen kuur (cutting) ik zit op dit moment op 1400/1600 calorieen. Ben ong een jaar in training en 25 kilo kwijt geraakt tot en met 81 kilo. Toen begonnen met meer eten om spiermassa te laten groeien en nu inmiddels 84,8, was 3 weken terug 87 kilo maar ben al paar weken aan het cutten.
Ik vind met name dat de buik het langzaamste gaat en wil natuurlijk graag die 6pack hebben. Nu is me een kuur aangeraden van anavar 400mg/ml , Test e 25mg/ml , Clen 400 mg/ml, Arimidex 250 ml/mg. 12 weken,voor 500 euro. Nu heb ik er totaal geen verstand van natuurlijk en ben benieuwd of dit nu een goede kuur is? en natuurlijk niet te duur. En het liefste geen injecties maar in pilvorm. Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de feedback! Groetjess Ricardo

6- pack ligt bij Albert Heijn in de winkel !

blijf maar lekker weg van dat pakket en zorg dat je voeding en training goed is.
je wordt echt beflikkert met dat pack !
14/1600 kcals is nog onder je BMR, slaat echt nergens op.
 
klopt dat me calorieeen nu laag zijn dat is maar voor 3 weken om nog wat extra vet te verliezen voor volgende week daarna ga ik weer normaal eten en dat is 2500 calorieen met veel fruit, voldoende koolhydraten en veel eiwitten en goede vetten. maar wat kan ik dan wel het beste pakken voor te cutten?
 
Goedenavond allemaal, mij naam is Ricardo en ik ben erg nieuwsgierig naar een anabolen kuur (cutting) ik zit op dit moment op 1400/1600 calorieen. Ben ong een jaar in training en 25 kilo kwijt geraakt tot en met 81 kilo. Toen begonnen met meer eten om spiermassa te laten groeien en nu inmiddels 84,8, was 3 weken terug 87 kilo maar ben al paar weken aan het cutten.
Ik vind met name dat de buik het langzaamste gaat en wil natuurlijk graag die 6pack hebben. Nu is me een kuur aangeraden van anavar 400mg/ml , Test e 25mg/ml , Clen 400 mg/ml, Arimidex 250 ml/mg. 12 weken,voor 500 euro. Nu heb ik er totaal geen verstand van natuurlijk en ben benieuwd of dit nu een goede kuur is? en natuurlijk niet te duur. En het liefste geen injecties maar in pilvorm. Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de feedback! Groetjess Ricardo
Na een jaar is er nog genoeg naturel te gainen. Je kunt je langzaam gaan inlezen over aas, zodat je over een tijdje genoeg kennis hebt en een plan kunt opstellen. Dan kun je dat balletje in de betreffende sectie opgooien.
Zorg voor nu dat voeding, training en rust nagenoeg perfect zijn. Zorg dan ook dat je gezondheid optimaal is (denk aan bloedonderzoek e.d.). Dan heb je een goede basis, voorbereiding en discipline om aas te overwegen. Succes! :flexbiceps:
 
Nu is me een kuur aangeraden van anavar 400mg/ml , Test e 25mg/ml , Clen 400 mg/ml, Arimidex 250 ml/mg. 12 weken,voor 500 euro. Nu heb ik er totaal geen verstand van natuurlijk en ben benieuwd of dit nu een goede kuur is? en natuurlijk niet te duur. En het liefste geen injecties maar in pilvorm. Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de feedback! Groetjess Ricardo
ik hoop dat dit een grap is, if not. Je zoekt een kuur zonder injecties maar zeg bij alles ML neer, misschien dat je de olie ook kan drinken en zit ik ernaast hoor..

Om te beginnen denk ik dat iedereen het met mij eens is door te zeggen dat dit geen kuur is en je verkeerde info hebt gekregen.

Ik zou mij eerst wat beter verdiepen in aas.
Mocht je koppig zijn dan zou ik een simpele test e kuur doen.
 
Niet doen, je bent er niet klaar voor.
 
ik hoop dat dit een grap is, if not. Je zoekt een kuur zonder injecties maar zeg bij alles ML neer, misschien dat je de olie ook kan drinken en zit ik ernaast hoor..

Om te beginnen denk ik dat iedereen het met mij eens is door te zeggen dat dit geen kuur is en je verkeerde info hebt gekregen.

Ik zou mij eerst wat beter verdiepen in aas.
Mocht je koppig zijn dan zou ik een simpele test e kuur doen.
Ben het wel met je eens, maar geef dan ook aan hoe het beter kan, liefst met een beetje onderbouwing. Ts is gewoon eerlijk en staat volgens mij open voor kritiek.
Het moge nu wel duidelijk zijn dat het algemene advies is voorlopig geen aas te nemen.
 
Het beste advies is idd om geen AAS te nemen en de onderbouwing daarvoor vind je hier ook al terug
 
Ben het wel met je eens, maar geef dan ook aan hoe het beter kan, liefst met een beetje onderbouwing. Ts is gewoon eerlijk en staat volgens mij open voor kritiek.
Het moge nu wel duidelijk zijn dat het algemene advies is voorlopig geen aas te nemen.
Eigenlijk bij punt 1 al, alles in ml/ zwlfs bij de orals. Dat klopt al niet.
Hoe het beter kan?
Een simpele test e kuur.
 
Eigenlijk bij punt 1 al, alles in ml/ zwlfs bij de orals. Dat klopt al niet.
Hoe het beter kan?
Een simpele test e kuur.
Heb je dan niet net zo goed met inhoudsmaten te maken?
Aas gebruik simpel noemen lijkt mij ook geen goed advies.
 
Het beste advies is idd om geen AAS te nemen en de onderbouwing daarvoor vind je hier ook al terug
Die magere onderbouwing hier vind ik best aanvallend overkomen richting ts. Dat stoorde mij een beetje.
 
Heb je dan niet net zo goed met inhoudsmaten te maken?
Aas gebruik simpel noemen lijkt mij ook geen goed advies.
Het gebruik is in principe simpel ja.
Een simpele test e kuur vind ik ook niet zo denderend. Een voorstel met clen op 400mg vind ik weer wat overdreven.

Je mag zelf ook met wat input komen als je vind dat ik niet genoeg lever :)
 
Het gebruik is in principe simpel ja.
Een simpele test e kuur vind ik ook niet zo denderend. Een voorstel met clen op 400mg vind ik weer wat overdreven.

Je mag zelf ook met wat input komen als je vind dat ik niet genoeg lever :)
Verder dan mijn eerste bericht kom ik niet, omdat ik simpelweg zelf geen ervaring heb ermee.
Ik weet wel ongeveer wat naturel haalbaar is en als iemand naar aas vraagt terwijl er naturel nog 'makkelijk' genoeg te halen is zal dat ook mijn advies zijn, indien gevraagd.
 
Back
Naar boven