Ricardo34
Novice
- Lid geworden
- 17 mei 2023
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Goedenavond allemaal, mij naam is Ricardo en ik ben erg nieuwsgierig naar een anabolen kuur (cutting) ik zit op dit moment op 1400/1600 calorieen. Ben ong een jaar in training en 25 kilo kwijt geraakt tot en met 81 kilo. Toen begonnen met meer eten om spiermassa te laten groeien en nu inmiddels 84,8, was 3 weken terug 87 kilo maar ben al paar weken aan het cutten.
Ik vind met name dat de buik het langzaamste gaat en wil natuurlijk graag die 6pack hebben. Nu is me een kuur aangeraden van anavar 400mg/ml , Test e 25mg/ml , Clen 400 mg/ml, Arimidex 250 ml/mg. 12 weken,voor 500 euro. Nu heb ik er totaal geen verstand van natuurlijk en ben benieuwd of dit nu een goede kuur is? en natuurlijk niet te duur. En het liefste geen injecties maar in pilvorm. Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de feedback! Groetjess Ricardo
Ik vind met name dat de buik het langzaamste gaat en wil natuurlijk graag die 6pack hebben. Nu is me een kuur aangeraden van anavar 400mg/ml , Test e 25mg/ml , Clen 400 mg/ml, Arimidex 250 ml/mg. 12 weken,voor 500 euro. Nu heb ik er totaal geen verstand van natuurlijk en ben benieuwd of dit nu een goede kuur is? en natuurlijk niet te duur. En het liefste geen injecties maar in pilvorm. Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de feedback! Groetjess Ricardo