Fitness Seller

Voorstellen+Vragen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TS34

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
16
Waardering
0
hallo iedereen!

ik ben dus nieuw hier en wil me voorstellen en ook wil ik wat vragen stellen.

ik ben Bas en vind trainen heel erg leuk! heb er echt plezier in alleen wil ik het nog beter aanpakken want op onze sportschool doe ik alleen maar apparaten terwijl die BodyBuilders gasten allemaal met dumbbells spelen.
Dus wilde ik vragen of ik dat nu ook moet gaan doen.

Ook heb ik de aantal calorien berekend die ik moet eten. het zijn er 2600 maar nu wil ik dus massa krijgen en moet ik dan meer eten dan 2600 calorien? en hoeveel?en hoe weet ik hoeveel calorien ik eet want volgens mij is dat best lastig toch.

ik eet nu alleen veel eiwitten en na het trainen drink ik sportdrank met snelle koolhydraten en gezonde vetten eet ik ook. Vis eet ik ook wel eens maar is het goed als ik gewoon zalm uit de supermarkt eet Noorse zalm in een verpakking of paling. Dat doe ik vaak op mijn brood ook kipfilet eet ik nu.tonijn eet ik ook. ook pindakaas eet ik nu regelmatig op mijn brood. Kwark heb ik elke week in mijn koelkast staan en eet ik dan voordat ik naar bed ga.

Als ik train die ik al mijn spieren maar kan ik net zoals veel mensen doen het veranderen in verschillende spieren op een dag? Iemand tips?

dus in het kort:

hoe wete ik hoeveel calorien ik eet?
ander spieren trainen op verschillende dagen?
Noorse zalm en paling uit verpaking goed?

ik hoop dat ik hier veel zal leren en net zoals jullie mooie spieren zal krijgen.Oja ik train trouwens 3 tot 4 keer per week.;)
 
Schrijf alles op wat je eet op een dag en kijk in dit tabelletje en dan kan je alles uitrekenen.
Moet je wel even voor gaan zitten he.
Trainen is meer lezen, dan met gewichten gooien:p

http://www.calorietabel.nl/index.php?idd=m
 
Schrijf alles op wat je eet op een dag en kijk in dit tabelletje en dan kan je alles uitrekenen.
Moet je wel even voor gaan zitten he.
Trainen is meer lezen, dan met gewichten gooien:p

http://www.calorietabel.nl/index.php?idd=m

is goed ik ga dat berekenen en als ik het weet en ik heb te weinig moet ik dus meer eten om aan de 2600 te komen. Maar als je massa wilt moet je toch meer dan 2600 kcal eten dan. en hoeveel meer?

*bewerk

jumperke heb het gelezen bedankt!
maar wat is rippetoe? dank
 
is goed ik ga dat berekenen en als ik het weet en ik heb te weinig moet ik dus meer eten om aan de 2600 te komen. Maar als je massa wilt moet je toch meer dan 2600 kcal eten dan. en hoeveel meer?

zoals ik al zei : 3100 kcal ongeveer (meer is ook goed)
 
ik ben er achter gekomen dat ik veel te weinig eet:eek:
ongeveer de helft van wat zou moeten. hebben jullie tips wat veel kcal bevat en wat ik kan eten in de middag of rond 19:30 savonds. ik eet ongeveer 10 boterhammen per dag dit is zeker te weinig?
 
met een pak romige chocolademelk van de albert heijn heb je al 980kcal meer binnen;)
is dan niet echt clean maar je hebt de calorien wel...
en veel melk drinken:D

begin 's ochtends koolhydraatrijk...
dat kan brood zijn of havermout met een banaan oid.
verspreid de boterhammen een beetje op de dag..
zo kan je er meer op:)
 
Laatst bewerkt:
dat is allemaal engels bedankt maar dat gaat me niet lukken want ik kan wel engels maar alleen wat praten.

wil je rippetie volgen ?
anders vat ik het wel eens samen...
 
hallo iedereen!

ik ben dus nieuw hier en wil me voorstellen en ook wil ik wat vragen stellen.

ik ben Bas en vind trainen heel erg leuk! heb er echt plezier in alleen wil ik het nog beter aanpakken want op onze sportschool doe ik alleen maar apparaten terwijl die BodyBuilders gasten allemaal met dumbbells spelen.
Dus wilde ik vragen of ik dat nu ook moet gaan doen.

Ook heb ik de aantal calorien berekend die ik moet eten. het zijn er 2600 maar nu wil ik dus massa krijgen en moet ik dan meer eten dan 2600 calorien? en hoeveel?en hoe weet ik hoeveel calorien ik eet want volgens mij is dat best lastig toch.

ik eet nu alleen veel eiwitten en na het trainen drink ik sportdrank met snelle koolhydraten en gezonde vetten eet ik ook. Vis eet ik ook wel eens maar is het goed als ik gewoon zalm uit de supermarkt eet Noorse zalm in een verpakking of paling. Dat doe ik vaak op mijn brood ook kipfilet eet ik nu.tonijn eet ik ook. ook pindakaas eet ik nu regelmatig op mijn brood. Kwark heb ik elke week in mijn koelkast staan en eet ik dan voordat ik naar bed ga.

Als ik train die ik al mijn spieren maar kan ik net zoals veel mensen doen het veranderen in verschillende spieren op een dag? Iemand tips?

dus in het kort:

hoe wete ik hoeveel calorien ik eet?
ander spieren trainen op verschillende dagen?
Noorse zalm en paling uit verpaking goed?

ik hoop dat ik hier veel zal leren en net zoals jullie mooie spieren zal krijgen.Oja ik train trouwens 3 tot 4 keer per week.;)

Ik zou zeggen ga 3100kcal eten en ga Rippetoe doen! :D
 
Back
Naar boven