XXL Nutrition

voorstellen

Bezoekers in dit topic

yasmin

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
2
hoi, ik zal me ff voorstellen. ik ben yasmin en 20 jaar oud. lees sinds een paar weken dit forum. sommige zullen mij kennen van ************.nl. Ik train vijf keer in de week en wil graag spiermassa opbouwen. mijn stats:
48,5 kg, 21% vet, 1m64. ben net begonnen met een splitt schema van drie dagen, de andere twee dagen ben ik van plan te cardio'n. langzaamaan probeer ik mijn calorie inname te verhogen om uiteindelijk een sterke beer te worden haha!

groetjes yasmin

• Topic Starter Topic Starter
by the way: forum van ************!

• Topic Starter Topic Starter
nou, wil geen reclame maken hoor! die andere bekende forum dan maar, waar espi ook op zit.

Welkom Yasmin, ik hoop dat je zo sterk als een beer wordt:)

Die sterretjes komen door de beveiliging van daar, niet van hier.
Zelfs los geschreven lukt het niet eens..

Maar leuk dat je hier ook komt rondkijken op een als ik het zo kan stellen iets meer 'hard-core' BB forum. Maarre.. die mannen hier bijten echt niet, ze blaffen alleen maar :D! Behulpzaam zijn ze in ieder geval wel...

Espi

huh? welk forum??

:nana:
welkom, :wave2:haai:wave2:

heey, welkom yasmin. Wij zijn idd flink hardcore hier :D

Welkom Yasmin dat je maar snel groot en sterk mag worden. Succes met het behalen van je doel

Joyce

welkom Yasmin van ************.nl.:)

hoop dat je hier voldoende informatie vandaan kan halen zodat je minder naar ************.nl. hoeft te surfen:D

zal wel lukken en succes met je doelen

welkom, en dat je maar een grote beer mag worden, want nu ben je nog klein :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

shit hey... Vet mager! ik hoop idd voor je dat je wat massa kan opbouwen, want 49kg is wel heel klein..

Dus welkom

eigenlijk is het 48,5, maar dat durfde ik niet te melden, bij deze toch maar wel, want ik hoop dat als ik morgen op de weegschaal sta, 49 weeg. ben dit weekend begonnen met bulken, jeeh! haphap smikkel, smikkel..

er stond ook 48,5 maar had geen zin om zo veel te schrijven ;)
Geen suikers eten hoor.. je wilt niet vet worden zoals de rest van de meiden op dit forum :p hehehehe

Champ zei:
er stond ook 48,5 maar had geen zin om zo veel te schrijven ;)
Geen suikers eten hoor.. je wilt niet vet worden zoals de rest van de meiden op dit forum :p hehehehe

wat ben jij toch een etterbakkie !!!!!

hahahahaha

Terug
Naar boven