Fitness Seller

Voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IRONSLAVE

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2009
Berichten
1.595
Waardering
291
Lengte
1m83
Massa
95kg
Ik zal me hier even voorstellen omdat ik de meeste tijd in deze sectie zal zitten;) Mijn naam is Joost ik ben 19 jaar oud en heb me aangemeld op dit forum omdat ik denk dat hier veel te leren valt en ik alle hulp kan gebruiken. Ik doe al een paar jaar recreatief aan powerliften, wel paar wedstrijdjes gedaan maar ik moet me nog echt gaan ontwikkelen.

Even een paar stats van dit moment:

Lengte: 183
Gewicht: 86 kg ( dit moet z.s.m. naar 90kg toe )
Gym records:
-Squat 180
-Bankdrukken 130 ( uiteraard wedstrijd proef )
-Deadlift 230

Wedstrijd records:
-Squat 175
-Bankdrukken 127.5
-Deadlift 210

Planning:
met jullie overleggen over een nieuw schema en dan z.s.m. een log aanmaken ( heb nog nooit een log bijgehouden, benieuwd of het iets voor me is )

Joost
 
Welkom man, als ik ooit nog uitkom in wedstrijden (over een jaar ofzo) dan zullen we ongeveer in dezelfde gewichtsklasse zitten, looking forward to the competition ;)
 
wedstrijden zijn raw dus?
 
haha oke man! altijd leuk beetje competitie... niet dat die er niet genoeg is maar toch:D

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

euh wedstrijden zijn niet RAW, maar wilde nog niet meteen suited gaan
 
Ik zal me hier even voorstellen omdat ik de meeste tijd in deze sectie zal zitten;) Mijn naam is Joost ik ben 19 jaar oud en heb me aangemeld op dit forum omdat ik denk dat hier veel te leren valt en ik alle hulp kan gebruiken. Ik doe al een paar jaar recreatief aan powerliften, wel paar wedstrijdjes gedaan maar ik moet me nog echt gaan ontwikkelen.

Even een paar stats van dit moment:

Lengte: 183
Gewicht: 86 kg ( dit moet z.s.m. naar 90kg toe )
Gym records:
-Squat 180
-Bankdrukken 130 ( uiteraard wedstrijd proef )
-Deadlift 230

Wedstrijd records:
-Squat 175
-Bankdrukken 127.5