AndroidHealthClinic

Voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MoDe

Novice
Lid geworden
2 dec 2012
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
-
 
Laatst bewerkt:
Hoi man welkom, ik wens je veel train/lees plezier,
en een BIG body :lifter:

Ray.......
 
Hey man,hier vind je alvast veel info dus ik zou zeggen lees je goed in.succ6
 
8 kilo in 2 maanden.. Denk dat je spiergeheugen hebt gehad of iets dergelijks anders moet je wel heel veel gegeten hebben :p

Maar goed, mooie basis dus, nu doorknallen
 
8 kilo in 2 maanden.. Denk dat je spiergeheugen hebt gehad of iets dergelijks anders moet je wel heel veel gegeten hebben :p

Maar goed, mooie basis dus, nu doorknallen

vocht ;)

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 23:35 ----------

Maar succes man! Een plezierig sport- en bewakingsleven gewenst!
 
:)
 
Laatst bewerkt:
vocht ;)

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 23:35 ----------

Maar succes man! Een plezierig sport- en bewakingsleven gewenst!

Spiergeheugen = spieren waarvan vezels al opgebouwd zijn maar door niet gebruiken de voedingsstoffen er niet meer in zitten. Zodra je weer gaat trainen gaan al die voedingsstoffen weer in je spieren en vervolgens trekt er ook allemaal vocht in (osmose & spieren bestaan voor 75% uit water).

Althans, zo had ik het begrepen :p
 
Spiergeheugen = spieren waarvan vezels al opgebouwd zijn maar door niet gebruiken de voedingsstoffen er niet meer in zitten. Zodra je weer gaat trainen gaan al die voedingsstoffen weer in je spieren en vervolgens trekt er ook allemaal vocht in (osmose & spieren bestaan voor 75% uit water).

Althans, zo had ik het begrepen :p

True, maar hij zal niet 8kg gegaint zijn in 2 maanden. Dat is een deel vocht en wss ook een klein deel vet
 
Weet alleen dat ik me heb gewogen de dag voordat ik terug een abonnement nam in de gym en toen 64 kg woog ('s avonds) en dat ik vorige week en vandaag 72 kg weeg (ook 's avonds). Zou best kunnen dat het vocht is, ik zeg alleen de cijfers die ik aflees :P

Vet lijkt me wel sterk vermits er (langs ene kant helaas) niets vet te mesten is aan mij... Het jaar dat ik heb stilgelegen vrat ik mij dood en deed amper aan sport, ik kwam bijna geen gram bij :P

Maar thnx
 
Koop een weegschaal, gewoon een standaard zonder al die vet meet troep er op. Kost nog geen 20 euro en kun je thuis je gewicht meten. :p
 
^ Heb mij ook gewogen op een gewone weegschaal, die in de gym staat :P
 
^ Heb mij ook gewogen op een gewone weegschaal, die in de gym staat :P

Maar je moet 's ochtends meten.. Zonder kleren, voor je gaat eten en nadat je je behoefte gedaan hebt :p
 
Back
Naar boven