Fitness Seller

voorstellen

  • Topic starter GdV
  • Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 3K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

GdV

Novice
Lid geworden
26 jun 2015
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
93kg
Vetpercentage
19%
Hoi Ik ben GdV en ben opnieuw op dit forum. Ik had vroeger een account GdV42 maar het blijkt onmogelijk om in te loggen en een verzoek voor een reset van mijn wachtwoord lukt niet. krijg ook geen contact met de webmaster,....dus maar een nieuw account. Ik ben 50 jaren jong. Fiets elke dag woon werk Zoetermeer- Den haag en terug en als ik mazzel heb kan ik 2x per week fitness (snowworld). Mijn conditie is gemeten door zo'n test met hartslagmeter op een cardiotrainer en die is zeer goed, waar ik erg blij van werd :) Ik ben lekker bezig, mijn spieren bouwen redelijk op en de laatste keer doormeten ongeveer 1,7 Kg kwijt waarvan het grootste gedeelte vet. Ik zit nu netjes binnen mijn BMI. maar vind zelf dat ik nog teveel vet heb. Ik hou van snoepen en daar geef ik mijzelf 1 avond in de week op vrijdag dan ook toestemming voor (reep chocola en een blikje cola met jack daniels) Ik gebruik voor het herstel eiwitshakes (Cocktail) waar van alles in zit creatine, vitamines, BCAA's, carnitine, enz . Daarnaast gebruik ik 2500IU vitamine D en een vitaminepil. Oh en ik neem vaak na de training met de shake voor het slapen gaan nog 2000 mg citrulline als NO booster Wat ik het lastigst vind is dat ik niet meer zo snel herstel als vroeger. Ik heb bijvoorbeeld altijd spierpijn in de benen,....niet verwonderlijk want ik fiets erg hard en fanatiek,...en ga dus eigenlijk altijd tot het spreekwoordelijke gaatje. Ik kan het gewoon niet hebben als ik wordt ingehaald of iemand voor mij langzamer zie gaan,...dat is alleen maar motivatie harder te gaan. Ook het programma dat ik bij Snowworld doe en wat een full body is met alle grote spiergroepen gaat lekker. Conclusie Ik ga voorruit maar zou als ik er aan toe ben best nog wel eens een kuurtje willen doen om vooral sterker te worden en het herstel te bespoedigen. En dus niet om heel veel massa aan te zetten. Wel daar zijn middelen voor en ik weet zelfs hoe ze te verkrijgen maar het vertrouwen is er nog niet dat als ik bv anavar koop het er ook echt in zit......dus ik lees mij in en orienteer mij. Echter vooralsnog boek ik voldoende voorruitgang al gaat het mij niet snel genoeg. Mochten jullie nog tips hebben,...dan graag. Ik ga mij weer eens inlezen wat er het afgelopen jaar zoals gebeurt is. Groeten GdV
 
Hoi Ik ben GdV en ben opnieuw op dit forum. Ik had vroeger een account GdV42 maar het blijkt onmogelijk om in te loggen en een verzoek voor een reset van mijn wachtwoord lukt niet. krijg ook geen contact met de webmaster,....dus maar een nieuw account. Ik ben 50 jaren jong. Fiets elke dag woon werk Zoetermeer- Den haag en terug en als ik mazzel heb kan ik 2x per week fitness (snowworld). Mijn conditie is gemeten door zo'n test met hartslagmeter op een cardiotrainer en die is zeer goed, waar ik erg blij van werd :) Ik ben lekker bezig, mijn spieren bouwen redelijk op en de laatste keer doormeten ongeveer 1,7 Kg kwijt waarvan het grootste gedeelte vet. Ik zit nu netjes binnen mijn BMI. maar vind zelf dat ik nog teveel vet heb. Ik hou van snoepen en daar geef ik mijzelf 1 avond in de week op vrijdag dan ook toestemming voor (reep chocola en een blikje cola met jack daniels) Ik gebruik voor het herstel eiwitshakes (Cocktail) waar van alles in zit creatine, vitamines, BCAA's, carnitine, enz . Daarnaast gebruik ik 2500IU vitamine D en een vitaminepil. Oh en ik neem vaak na de training met de shake voor het slapen gaan nog 2000 mg citrulline als NO booster Wat ik het lastigst vind is dat ik niet meer zo snel herstel als vroeger. Ik heb bijvoorbeeld altijd spierpijn in de benen,....niet verwonderlijk want ik fiets erg hard en fanatiek,...en ga dus eigenlijk altijd tot het spreekwoordelijke gaatje. Ik kan het gewoon niet hebben als ik wordt ingehaald of iemand voor mij langzamer zie gaan,...dat is alleen maar motivatie harder te gaan. Ook het programma dat ik bij Snowworld doe en wat een full body is met alle grote spiergroepen gaat lekker. Conclusie Ik ga voorruit maar zou als ik er aan toe ben best nog wel eens een kuurtje willen doen om vooral sterker te worden en het herstel te bespoedigen. En dus niet om heel veel massa aan te zetten. Wel daar zijn middelen voor en ik weet zelfs hoe ze te verkrijgen maar het vertrouwen is er nog niet dat als ik bv anavar koop het er ook echt in zit......dus ik lees mij in en orienteer mij. Echter vooralsnog boek ik voldoende voorruitgang al gaat het mij niet snel genoeg. Mochten jullie nog tips hebben,...dan graag. Ik ga mij weer eens inlezen wat er het afgelopen jaar zoals gebeurt is. Groeten GdV

Welcome, you can do it !
 
Klinkt allemaal wel leuk maar ... is kuren niet een beetje risicovol op jouw leeftijd? Je kan altijd starten met lage dosissen maar toch.
 
Welkom,

Staat genoeg nuttige info op het forum, ik zou zeggen verdiep je er in :)
Succes ermee.
 
Klinkt allemaal wel leuk maar ... is kuren niet een beetje risicovol op jouw leeftijd? Je kan altijd starten met lage dosissen maar toch.

Wel laat ik eerst zeggen.....zover is het nog niet......en vandaar ook de keuze voor Anavar...zelfs vrouwen kunnen dat nog gebruiken........ik denk dat het meerendeel van de bb ers dit niet in een massakuur zullen vebruiken. Meer voor kracht en in de cut......maar geen enkel anabool is zonder risico.....

Ik denk er alleen vaak aan.......maar ben het met alle forumleden eens dat je eerst op eigen kracht moet kijken hoe ver je komt. En ik ben er zeker nog niet klaar voor. Eerst de basis en vetpercentage omlaag. En mijn voeding op orde.
 
Wel laat ik eerst zeggen.....zover is het nog niet......en vandaar ook de keuze voor Anavar...zelfs vrouwen kunnen dat nog gebruiken........ik denk dat het meerendeel van de bb ers dit niet in een massakuur zullen vebruiken. Meer voor kracht en in de cut......maar geen enkel anabool is zonder risico.....

Ik denk er alleen vaak aan.......maar ben het met alle forumleden eens dat je eerst op eigen kracht moet kijken hoe ver je komt. En ik ben er zeker nog niet klaar voor. Eerst de basis en vetpercentage omlaag. En mijn voeding op orde.

Gewoon wat kennis op doen hier.
En zorgen dat je je onderhoud weet en je lichaam goed kent.
En uiteraard een goed training en voedingsschema.

Dan kun je altijd nog aan AAS gaan denken.
 
Gewoon wat kennis op doen hier.
En zorgen dat je je onderhoud weet en je lichaam goed kent.
En uiteraard een goed training en voedingsschema.

Dan kun je altijd nog aan AAS gaan denken.

Ik ben het eens met Mabruzzi, eerst wat verdiepen en dan pas denken aan AAS.
 
Welkom,

Staat genoeg nuttige info op het forum, ik zou zeggen verdiep je er in :)
Succes ermee.

Zeker waar! ik bezoek het forum regelmatig en er is een schat aan info te vinden. Dat is dan ook de reden dat ik in het verleden toen ik nog fanatieker trainde GEEN AAS ben gaan gebruiken. Er zitten teveel haken en ogen aan. Zeker omdat ik toen aan kinderen dacht enz....En even om een strand look te krijgen een kuurtje,....maar alleen al om erover te lezen en te zien hoeveel kennis er bij komt kijken. Ik vind het interessante materie.

Wat mij trouwens opviel in de sportschool is het aantal extreem gespierde jonge vrouwen. In ontspanning zie je de definitie ervan af spatten en als ze trainen de pomp in de spieren. Super laag vetpercentage (sixpak).....en dan zie ik dat er veel met acné op de rug rondlopen......dan denk ik er het mijne van.
 
My fuck call me insane( xD ) maar als je de 50 gepasseerd bent wil je toch zo lang mogelijk genieten van je gezondheid en je kinderen (kleinkinderen) groot zien groeien,

Het lichaam van een god zal je toch niet meer krijgen dus fuck it ga lekker sporten en maak er voor de rest het beste van
https://www.youtube.com/watch?v=IzaMs5iaX7w
 
My fuck call me insane( xD ) maar als je de 50 gepasseerd bent wil je toch zo lang mogelijk genieten van je gezondheid en je kinderen (kleinkinderen) groot zien groeien,

Het lichaam van een god zal je toch niet meer krijgen dus fuck it ga lekker sporten en maak er voor de rest het beste van
http://www.youtube.com/watch?v=IzaMs5iaX7w

Dat doe ik ook al jaren,...vandaar dat dames op mijn werk mij ook altijd rond de 40 inschatten :eek:
Maar wat je merkt is dat vooral herstel veel langer in beslag neemt en dan ga je wel eens denken.....
Wat je zegt jonger ga je er nooit uitzien. Alhoewel ik het gevoelsmatig niet helemaal met je ens ben. Als ik sommige van mijn collega's zie met hun uitgezakte pensen....die dan trots met hun fitness horloge na de pauze wandeling aangeven dat ze hun 3000 passen lichaamsbeweging weer binnen hebben....zucht. Ik ben gewoon een ijdeltuit en narcist zoals ieder bb-er....ik kijk graag in de spiegel en wil tevreden zijn met wat ik zie. En als ik er langer goed uitzie maar daardoor geen 80 wordt maar 75.....dan zou ik dat een goede ruil vinden.
 
Ik vind dat gewoon ondankbaarheid voor wat je nu allemaal heb.. Weetje dat er mensen zijn die niet kunnen trainen omdat ze een zwak hart hebben? Of omdat ze kanker hebben? Of blind zijn of doof of ga zo maar door? Niet alleen volwassen maar ook kinderen. Sommige zitten in een rolstoel en die zien jou fietsen of hardlopen en dan rolt er een stille traan over hun wang.

En jij loopt te janken dat het allemaal niet goed genoeg is?

****


Word wakker jonge
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dat gewoon ondankbaarheid voor wat je nu allemaal heb.. Weetje dat er mensen zijn die niet kunnen trainen omdat ze een zwak hart hebben? Of omdat ze kanker hebben? Of blind zijn of doof of ga zo maar door? Niet alleen volwassen maar ook kinderen. Sommige zitten in een rolstoel en die zien jou fietsen of hardlopen en dan rolt er een stille traan over hun wang.

En jij loopt te janken dat het allemaal niet goed genoeg is?

http://www.youareanidiot.org/


Word wakker jonge

Dit is echt de grootste bullshit die ik hier ooit gelezen heb.

Jij bent hier de enige idioot hoor.
Waar bemoei je je mee?
Als TS graag wilt trainen wie ben jij dan om te zeggen dat hij ondankbaar is, wat nergens op slaat.
Zo kun je over iedere BB'er wel zeggen dat ze ondankbaar zijn.

Snap niet wat een kneus als jij op een forum doet, is om mensen te helpen/discussiëren.
Niet om alles maar af te zeiken wat jij zelf niet goed vind, blijf lekker weg als je niet normaal kunt doen.


@GdV: negeer eagleone maar gewoon, hij kan nooit normaal doen.
 
Dit is echt de grootste bullshit die ik hier ooit gelezen heb.

Jij bent hier de enige idioot hoor.
Waar bemoei je je mee?
Als TS graag wilt trainen wie ben jij dan om te zeggen dat hij ondankbaar is, wat nergens op slaat.
Zo kun je over iedere BB'er wel zeggen dat ze ondankbaar zijn.

Snap niet wat een kneus als jij op een forum doet, is om mensen te helpen/discussiëren.
Niet om alles maar af te zeiken wat jij zelf niet goed vind, blijf lekker weg als je niet normaal kunt doen.

Bedankt voor de bijval,......
 
Ik vind dat gewoon ondankbaarheid voor wat je nu allemaal heb.. Weetje dat er mensen zijn die niet kunnen trainen omdat ze een zwak hart hebben? Of omdat ze kanker hebben? Of blind zijn of doof of ga zo maar door? Niet alleen volwassen maar ook kinderen. Sommige zitten in een rolstoel en die zien jou fietsen of hardlopen en dan rolt er een stille traan over hun wang.

En jij loopt te janken dat het allemaal niet goed genoeg is?

http://www.youareanidiot.org/


Word wakker jonge

Tja, ieder heeft recht op zijn mening,....Maar ik kan en wil mij niet afspiegelen aan alle mensen op aarde die op wat voor manier dan ook minder bedeeld zijn. Een ieder heeft recht op zijn of haar eigen maatstaven en het recht die na te streven. Dat is wat de mens voorruit brengt, dat heet evolutie,....Dat is iets wat je in de komende 26 jaar, op weg naar de 50 nog gaat leren.

I rest my case.......
 
Ga janken kutje


Ik ga niet weg

Je word toch wel gebanned als je zo doorgaat, en terecht.
Zielig persoon ben jij zeg, in het echte leven geen vrienden zeker, en dan ga je maar mensen op een forum lopen bashen.

Hopeloos geval.
 
Je kan alles hebben Eagleone?
Waarom ga je dan zo ongenuanceerd uit je plaat?

Iedereen mag een mening hebben en die uiten, maar met wat en hoe jij je hier uit schaar je jezelf bij de rest van de ongenuanceerde nietsnutten die alleen maar wat zinloos blaten en meelopen of hopen op meelopers.

Dat mensen van 50 niet meer mogen slaat totaal nergens op. Ik ben ook over 5 maanden 50 dus zou dan niet meer op niveau mogen trainen of wedstrijden doen? Guess what .... ik ga gewoon door. Ow en ik ben hartpatiënt. Voordat je met nog meer onzin komt over ziektes.


Jou post slaat zelf helemaal nergens op ga eerst maar eens vanaf het begin alles lezen.

Ik heb nergens gezegd dat je niet op niveau mag trainen als je 50 bent.


En klopt ik kan gewoon lekker uit me plaat gaan als mensen me proberen met hun vinger me de deur te wijzen of wat dan ook.

Want ik ben vrij geboren en vrij zal ik gaan.
 
Laatst bewerkt:
@Eagelone: je uit net als iedereen zijn eigen mening maar heb je ook niet het gevoel dat je een beetje provoceert? Een man maakt hier een post en voordat we het weten is deze post van jou. Alle posten waarin jij reageert draaien rond jou.

Zeg nu niet dat we je zomaar onaardig vinden zonder enige goede redenen maar je zoekt het echt.
 
Welkom GdV,

Leuk een Zoetermeerder op het forum ik woon ook in Zoetermeer.
Train sinds een jaar of 5 in het racketcentrum,is een kleine sportschool maar ze hebben alles wat nodig is.
 
@Eagelone: je uit net als iedereen zijn eigen mening maar heb je ook niet het gevoel dat je een beetje provoceert? Een man maakt hier een post en voordat we het weten is deze post van jou. Alle posten waarin jij reageert draaien rond jou.

Zeg nu niet dat we je zomaar onaardig vinden zonder enige goede redenen maar je zoekt het echt.


http://www.youtube.com/watch?v=g2M4ilVaAmI

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Waar is de helft van alle posten gebleven lol hahahaha
 
Back
Naar boven