XXL Nutrition

Voorstellen..

Bezoekers in dit topic

hermiek

Cool Novice
Lid geworden
15 jul 2017
Berichten
34
Waardering
51
Lengte
1m67
Massa
58kg
Hermieke, 32 jaar, moeder van 2 terroristen.. ;-)
In 3.5 jaar tijd ben ik 35 kilo afgevallen. Nu is de sport een belangrijk deel van mijn leven geworden en geniet ik er enorm van. Hardlopen afwisselen met kracht.
Steeds meer aan het ontdekken in de krachttraining en nu vooral aan het toewerken naar meer spiergroei.

Mijn transformatie foto zal ik nog even als bestand bij voegen..

transformatie1ingekort.png
 
Laatst bewerkt:
Dat is pas een transformatie meid.
Mag je trots op zijn.
Geen last van slappe huid dus?
 
Dat is pas een transformatie meid.
Mag je trots op zijn.
Geen last van slappe huid dus?

Heb veel geluk gehad met geen slappe huid idd. Of het aanleg is of in rustig tempo afvallen misschien... geen idee!
 
Laatst bewerkt:
Wow, chapeau !!

:yes:
 
Wat een top transformatie! Respect!
 
Damn nice!!!
 
We're not worthy...superknap.
 
Prestatie van formaat!
 
Damn, goed gedaan.
 
Bijna niet te geloven. Erg knap!
 
Bijna niet te geloven. Erg knap!

Dankje! Soms kan ik het zelf ook nog niet geloven... pak soms nog grotere maatjes uit het kledingrek...
 
Dankje! Soms kan ik het zelf ook nog niet geloven... pak soms nog grotere maatjes uit het kledingrek...

Wat ik mij afvraag. Rechts is wel behoorlijk shredded. Was dat alleen voor de shoot? Of wil je er altijd zo uitzien.
 
Wat ik mij afvraag. Rechts is wel behoorlijk shredded. Was dat alleen voor de shoot? Of wil je er altijd zo uitzien.

Ja, dat was echt voor de shoot hoor! Ben 9 weken strak gaan cutten na een bulk-periode, voor deze shoot.
Ben nu nog wel aardig strak, denk zelfde VP als op de foto nu, maar zo shredded als op de foto was ook na 24u ontvochten. Maar toch.. was trots op het resultaat na een lange periode hard werken...

Ga nu meer bouwen aan benen, billen en armen.
 
WTF van mollige huisvrouw tot killerbody :eek:
 
Hahaha! Ja, die mollige huisvrouw komt echt nooit meer terug! :cool:


ik zou maar snel een dieet / trainingsboek gaan schrijven ,

je bent een voorbeeld voor veel vrouwen met kinderen die uitgeblust zijn ;)
 
ik zou maar snel een dieet / trainingsboek gaan schrijven ,

je bent een voorbeeld voor veel vrouwen met kinderen die uitgeblust zijn ;)

Heb serieus wel eens aan zoiets gedacht, ook omdat ik geen sportschool heb gebruikt en door de situatie dus alles in en om het huis moest doen...
Als een soort uitleg dat het zelfs mogelijk is zonder sportschool!
Maarja, ik ben geen schrijfster en daar zit verder ook niemand op te wachten denk ik ;)
 
Op Sonja Bakker ook niet. Moet je eens kijken hoeveel mensen zij gek heeft gekregen :D
 
Back
Naar boven