1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis
Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. Fitnessfeetje

Fitnessfeetje Novice Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    59kg
    Vetpercentage:
    19%
    Hoi sporters,

Ik ben Fé, 23 lentes jong, woonachtig in Breda, en nu een half jaar "echt bezig" met krachttraining. Voor 2017 had ik de drive nog niet te pakken, moest mezelf naar de gym sleuren. Had altijd wel smoesjes klaar.. Sinds 2017 wilde ik een gezondere levensstijl, gezonder eten, minder stress en druk ervaren van werk etc. En ben het roer helemaal om gaan gooien!! Nu kan ik niet meer zonder. Ik ga meestal 4 x in de week, soms 3. Het mooiste wat ik tot nu toe van heb gekregen is rust in m'n hoofd en de kracht die het je geeft. Je lichaam is zo sterk en je kan zoveel! Deze mindset neem ik nu ook mee in het dagelijks leven. Als je iets wilt, lukt het, als je er echt in gelooft en voor vecht. Ik ben wel nog een echt groentje, dus kom hier lekker meelezen en meer kennis opdoen! Momenteel ben ik aan het bouwen met begeleiding van Health Advies Breda.

Sportieve groetjes !

2. ProudPizza

ProudPizza Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.701
    Geslacht:
    Vrouw
    Welkom :)

Hoe ziet momenteel je trainingsschema eruit?

3. jeffrey1987

jeffrey1987 Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    254
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    13%