Fitness Seller

Voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pino

Novice
Lid geworden
21 mei 2019
Berichten
7
Waardering
4
Lengte
1m74
Hallo allemaal, ik ben een 22 jarige vrouw die nu sinds 1-2 jaar actiever aan het sporten is. Vanaf mijn 14e tot 20e nauwelijks gesport, ik vond het allemaal niet leuk en kon de motivatie er niet voor vinden. Toen rond mijn 21e gaat hardlopen en begonnen met wat apparaatjes in de sportschool. Hier sloeg ik al snel mee door en ik sportte gerust 7x per week, viel flink wat af en raakte geblesseerd. Daarna ben ik gaan focussen op krachttraining en had ik eindelijk een sport gevonden waar ik veel plezier aan beleefde en flink gemotiveerd voor was. Sinds dit jaar heb ik echt mijn motivatie gevonden en heb ik goede balans tussen sporten, werk en vrije tijd (nu de voeding nog..). Ik train momenteel gemiddeld 3x per week. Niet veel, maar dit is voor mij nu het beste vol te houden en blijf zo erg gemotiveerd.
De afgelopen weken ben ik een stuk sterker geworden en het is me eindelijk gelukt om met de deadlift de 100 kilo te bereiken. Ik hoop dat ik veel van jullie ga leren en dat er veel mooie pr's gaan volgen!
 
Back
Naar boven