Fitness Seller

Voorstellen

Bezoekers in dit topic

Roberto

Novice
Lid geworden
1 jun 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
83kg
Hey allemaal me naam is Roberto.


Ik ben 24 jaar oud ben 1,82 cm lang en weeg tussen de 80-82 kg

Een kort verhaaltje over mezelf.

Tot 1 - 1,5 jaar terug woog ik nog 130 kg ben toen begonnen met de sportschool met eigenlijk alleen maar cardio waar ik geen plezier uithaalde en uiteindelijk ben gestopt.
Daarnaast wel me eetgewoontes weten te doorbreken dus ben ik daardoor +/- 30 kg door kwijt geraakt.
Omdat het cardio tegen viel ben ik andere dingen gaan proberen o.a. krachttraining om toch nog de laatste kilo's eraf te krijgen.
Nu ben ik bijna een jaar bezig en vind het hartstikke leuk sinds ik begonnen ben met 3/4x per week te gaan nooit meer mee gestopt.
Wat ik nu vooral wil is eigenlijk droog worden omdat de zomer er begint aan te komen en na de zomer wil ik gaan bulken tot 90 kg.
Ik eet dagelijks ;

Ochtend -

Havermout smoothie met amandel melk en vruchten ( blauwe bessen,cranberry's en frambozen en de andere dag met spinazie avocado en broccoli .
Twee rijstwafels met kleine beetje pindakaas er tussen in.
Een appel.

Middag -

200 gram magere kwark
Whey perfection shake
Twee rijstwafels met pindakaas
Een volkoren wrap met 80 gram kipfilet,sla en paprika erop.

Avond-
Zilvervliesrijst of zoete aardappel met paprika en 200 gram kipfilet.
200 gram Griekse yogurt.
Eiwittenreep.

Ik train meestal 4 keer met een dag rust ertussen ik deed altijd borst - triceps / rug biceps - benen en dat ik herhaalde ik .
Borst / triceps - Bankdrukken - Incline dumbell press - Weighted dips - Cable pull downs - Skullcrushers - Single arm cable pulldown.
Rug / biceps - Lat pulldown - Barbell rows - Ez barl curl - Pull ups - Dumbell curl seated - Cable row .
Benen - Legpress, Squats, Deadlift en lunches.

Het is niet dat ik elke dag precies deze oefeningen doet maar zoals je ziet mis ik al de schouders..
En ben vandaag ook gelijk in het topic gedoken om een eigen schema op te stellen om daar iniedergeval een stuk verbetering te maken.

Tips zijn hartstikke welkom natuurlijk ben hier om te leren en sta voor alles open.
 
Back
Naar boven