Fitness Seller

Voorstellen

Bezoekers in dit topic

Bigtokio

Novice
Lid geworden
28 jul 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
69kg
Vetpercentage
8%
Hallo iedereen,

Januari 2018 woog ik 62 kilo en een vetpercentage van 7% bij een lengte van 180cm. Ik was dus ook heel skinny. Daar wilde ik graag verandering in brengen. Ik ben dus begonnen met fitness. Na 5 maanden 5x in de week trainen zat ik al op de 67 kilo met ongeveer hetzelfde vetpercentage en zag ik ook duidelijk verschil in de spiegel. In het jaar erna schommelde mijn gewicht heel veel. De ene maand 72 kg dan weer terug naar 68 en de maand erop weer een paar kilo erbij. Zeker de afgelopen maand is mijn gewicht veel afgenomen. 4 weken geleden woog ik 75 kg en nu weeg ik weer 69 kg. Dit terwijl ik nog 5x in de week fanatiek sport en veel eet.
Ik train samen met mijn broertje en hij komt constant aan in spieren en eet heel weinig en wat hij eet is ongezond. Terwijl ik veel eet (veel mensen vinden het niet normaal meer) en ook best wel clean.

Weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!
 
Optie 1:
Voedingschema maken, en elke dag het zelfde eten.
Kom 0.2-0.3kg / week aan, houden zo. Val je af, voeg je eten toe. Kom je veel te veel aan dan minder je de calorien wat.

Optie 2:
Calorie behoefte berekenen en elke dag je calorien tellen tot je aan het gewenste aantal zit. Vervolgens elke keer weer controleren of je aankomt of niet.

Zowel bij optie 1 en 2 moet je wel rekening houden met de macro's:
Eiwit: 2 gram/kg bodyweight
Vet:minimaal 1 gram/kg bodyweight
Rest aanvullen met koolhydraten
 
Back
Naar boven