MuscleMeat

voorstellen

Bezoekers in dit topic

jezus ,by far de mooiste en grootste homegym van DBB,

(die Sterling chest press is sowieso een van mijn favoriete apparaten)



ik ga ook maar eens een vloerenverwarmingsbedrijf beginnen :o
 
ik heb het pand achter bij mij op de zaak laten bouwen, incl de machines tik ik denk een tonnetje aan. Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken :-)
Als je geld hebt moet je ook rollen, dat is goed voor de economie :)
trainen je werknemers ook bij jou?
 
Beetje jaloers.. jij privé sportschool van een ton en ik een beetje klooien met elastieken banden van een tientje:mad:
ligt er aan, als jij heel veel resultaat haalt met dat bandje van een tientje had ik dat wel eerder willen weten :)
 
jezus ,by far de mooiste en grootste homegym van DBB,

(die Sterling chest press is sowieso een van mijn favoriete apparaten)



ik ga ook maar eens een vloerenverwarmingsbedrijf beginnen :o
thanks man, ik kreeg ineens de smaak te pakken met bodybuilding , begon met een klein oud kantoor ruimte van 18 M2 op de zaak 1,8 jaar geleden met een paar gewichten enz, dat werd half jaar later een ander groter kantoor 58 M2 en toen dat weer te klein werd heb ik dit laten bouwen. Dus 3 keer verhuisd van ruimte in 1,8 jaar :) . En als je toch een vloerverwarming bedrijf wilt beginnen, koop dan die van mij incl je eigen homegym :haha:
 
Als je geld hebt moet je ook rollen, dat is goed voor de economie :)
trainen je werknemers ook bij jou?
Geld moet inderdaad rollen, het liefst wel mijn kant op, hahaha. Maar iedereen bij mij mag trainen wanneer ze willen. Ik heb alleen wel een duidelijke regel vast gesteld, geen telefoon en geen praatje pot. Kom daar om te trainen, tis geen clubhuis. Daar hebben we weer de kantine voor.
 
Geld moet inderdaad rollen, het liefst wel mijn kant op, hahaha. Maar iedereen bij mij mag trainen wanneer ze willen. Ik heb alleen wel een duidelijke regel vast gesteld, geen telefoon en geen praatje pot. Kom daar om te trainen, tis geen clubhuis. Daar hebben we weer de kantine voor.
Dat is wel Nice, tijdens de middagpauze of vlak na het werk een deftige training kunnen doen :)
 
Chrash gaat ineens in een andere branche werk zoeken.
 
Chrash gaat ineens in een andere branche werk zoeken.
Ik was stiekem al aan het vissen achter een job :p kunnen ze vast wel een technieker gebruiken. :p
 
als werkgever hoef je niet blij te zijn met bodybuilders in loondienst ,eten en rust vinden ze belangrijker dan productie ,op trainingsdagen willen

ze niet al te moe worden want er moet getraind worden en de dag er na willen ze niet te hard werken want dat kost gains :roflol:
 
als werkgever hoef je niet blij te zijn met bodybuilders in loondienst ,eten en rust vinden ze belangrijker dan productie ,op trainingsdagen willen

ze niet al te moe worden want er moet getraind worden en de dag er na willen ze niet te hard werken want dat kost gains :roflol:
Dat kan ,maar ken je de gemiddelde levensstijl van een bouwvakker ? :) bier en roken vinden ze erg belangrijk en als ze teveel gezopen hebben zijn ze de dagen erna ook niet al te productief , hahaha
 
Ik was stiekem al aan het vissen achter een job :p kunnen ze vast wel een technieker gebruiken. :p
Dat is wel Nice, tijdens de middagpauze of vlak na het werk een deftige training kunnen doen :)
ik doe het aan het eind van de dag, na het trainen heb je simpelweg geen fut meer om met werk bezig te zijn. En na 25 jaar eigen baas heb je eigenlijk nooit meer fut om met werk bezig te zijn 🙃
 
ligt er aan, als jij heel veel resultaat haalt met dat bandje van een tientje had ik dat wel eerder willen weten :)
Nou na 35 jaar trainen is het meer een kwestie van heel blijven ben gvd bijna 60:mad: maar om bij te houden voldoet het wel je kan er goed
mee pompen, vanmiddag met cabrio en vriendin even rondje over het eiland doen(vriendin komt uit Spijkenisse) wel verleidelijk dat aanbod van je om er te komen trainen:rolleyes:
 
Nou na 35 jaar trainen is het meer een kwestie van heel blijven ben gvd bijna 60:mad: maar om bij te houden voldoet het wel je kan er goed
mee pompen, vanmiddag met cabrio en vriendin even rondje over het eiland doen(vriendin komt uit Spijkenisse) wel verleidelijk dat aanbod van je om er te komen trainen:rolleyes:
ach je bent een keer welkom hoor, geen punt . Krijg tijdens de corona periode meer verzoeken :-) , ik train nu ook zonder maat, kan gewoon geen onnodige risico's nemen helaas
 
:)
Nou na 35 jaar trainen is het meer een kwestie van heel blijven ben gvd bijna 60:mad: maar om bij te houden voldoet het wel je kan er goed
mee pompen, vanmiddag met cabrio en vriendin even rondje over het eiland doen(vriendin komt uit Spijkenisse) wel verleidelijk dat aanbod van je om er te komen trainen:rolleyes:
en hoe zit het met "blijf thuis "gedachten :)
 
Blijf thuis gedachte? Is toch alleen voor normale mensen dacht ik?
En idd met dat Corona gedoe is het misschien beter om je gym even voor jezelf te houden en met mijn overmatige speekselproductie is elk toestel van je gym binnen no time kledderseikensnat. Vooral als ik flink met mijn hoofd schud:(
 
Hoeveel heeft dit grapje je gekost?
 
Hoeveel heeft dit grapje je gekost?
weet niet exact meer wat ik voor alle apparaten betaald heb maar omme nabij een ton denk ik . Valt mee toch. Scheiden is duurder , hahaha
 
weet niet exact meer wat ik voor alle apparaten betaald heb maar omme nabij een ton denk ik . Valt mee toch. Scheiden is duurder , hahaha
incl bouw pand van 120 M2 overigens
 
Back
Naar boven