MuscleMeat

Voorstellen !

Bezoekers in dit topic

MDC klopt die cable oefeningen zijn niet altijd even voor de spier opbouw. Maar ik heb gelezen dat een goede training niet alleen uit zelfde soort oefeningen met zijn. Waarom ik de monkey Side kick goed vind is omdat ik die echt voel branden als een gek. Kijk train ik armen dan voel ik dat ik mijn armen train. Ik voel me dan voldaan en goed. Train ik mijn kont dan voel ik dat niet en loop dan naar huis en voel alsof ik de training verpest heb.

Ook heb ik geleerd dat te veel sets op een gegeven moment niets meer bij dragen. En ik groei als een trein op de rest van mijn lijf met 3/4 oefeningen per spiergroep voor benen doe ik al meer. Hoeveel sets vind je de max op benen ? Misschien is het ook een kwestie meer.

ik vind geen hiptrust bij jou in je schema. Die hou ik er wel in. Mannen doen deze meestal niet.


maar vind dat je wel een lekker schema hebt en ga dat eens proberen! Ff een maandje Implementeren kan ik wel wat mee. Thanks !
Lunges (druk op je hiel zetten bij het afduwen), net zoals bij squat(diep genoeg)/leg presss(niet teveel afstand) doet meestal de trick voor de kont.
Heb ook tijdje hiptrusts gedaan, fijne oefening maar doet het em niet bij mij.

Benen mag je best wat harder aanpakken, zijn immers meerdere spiergroepen samen.
'max sets' bestaan in mijn ogen niet, dit voel je zelf aan wanneer het genoeg is. Meestal wordt er aangenomen om 3-4 sets per oefening te doen. goeie indicatie maar als je meer wilt doen kan dat best.
 
Ben nu aan het trainen en ga all the way!!

Pak ze totdat ze helemaal kapot zijn

deadlift gegaan. Ging aardig niet te zwaar gedaan.

ga gauw verder super bedank!!!
 
imnewhere en MDC

Heb schema vandaag toe gepast. Benen zijn kapot.

Heb alle fitgirl BS oefeningen maar geschrapt en tot het naadje gegaan.

Ff warm up 10 min.

STIFF deadlift 3 x 8 met 30 kg. Moet echt goed op mezelf letten spiegel En mijn schouders en rug in de gaten houden. En een vriendin die goed op let. nog ben ik niet heel zelf verzekerd ermee. Maar ga er mee door.

Squads 3 x 8

Toen f borst tussen door want moet even chill.

Leg curl 4 x 8

leg extensions 4 x 8

Legg press 3 x 8

Beetje borst

Hip trust 3 x 8 x 80 kg


voel me beter nu dan met fitgirl oefeningen er tussen door. Snap eigenlijk ook niet waarom ik dit deed misschien om t beetje makkelijk te maken tussendoor.

Terwijl ik voor geen enkele andere spier groep het mezelf makkelijk maak.
Armen rug schouder allemaal normale oefeningen. Ben gewoon een sukkel

ga nu even de benen rust geven en chillen.
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Stiff leg DL is idd pittig om echt onder de knie te krijgen, je hebt vaak de neiging om je rug te krommen (Moet mezelf ook wat corrigeren soms). Wel kan je je grip aanpassen (close grip of wide grip).
Waarom een sukkel? Je probeert gewoon zaken uit en doet wat het beste voor je is. Je kan enkel nog vooruit nu en je oefeningen perfectioneren. Je hebt er meteen werk van gemaakt en het is goed uitgedraaid dus je weet nu dat je tot meer in staat bent dan dat je dacht.

Btw: niet schrikken als je 3 dagen later nog last hebt:rolleyes:
 
MDC ja ik weet beter dan fitgirl filmpjes kijken op insta en heb gewoon advies nodig van een vent ;) dank.

spierpijn kan wel mee dealen.
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Ik zou toch, wat ik al eerder zei, nog even goed naar de volgorde kijken. Persoonlijk zou ik leg press en hip thrusts voor leg curls en leg extensions doen.
 
imnewhere ja dat wilde ik wel maar was super druk vrijdag oude mensjes dag en die houden alles bezet. En hebben hulp nodig en dat vind ik allemaal niet erg moet mezelf wat aanpassen.
 
imnewhere ja dat wilde ik wel maar was super druk vrijdag oude mensjes dag en die houden alles bezet. En hebben hulp nodig en dat vind ik allemaal niet erg moet mezelf wat aanpassen.
Ja, soms moet je een beetje creatief en flexibel zijn als het druk is in de sportschool. Dat kent iedereen wel.
 
Ja, soms moet je een beetje creatief en flexibel zijn als het druk is in de sportschool. Dat kent iedereen wel.

ja joh wij hebben allemaal super toffe oudjes.

een groepje zijn oudere heren ( 65+ )die als ik hun moet geloven vroeger allemaal op Hulk Hogan leken. En kei hard tegen jonge jongens schreeuwen “ zet er maar een spuit in“

Dan dames die alleen maar lullen en alles bezet houden. Die lullen zo hard dat ik gewoon het apparaat overneem zonder dat ze er erg in hebben.

dan heb je nog een groep oudere die net beginnen en die moet je helpen. Vind ik leuk om te doen en ze zijn kei gezellig.

vrijdag ochtend is het 65+ ochtend met bijpassende muziek en hebben wij ons maar aan te passen. Maar is eigenlijk super gezellig !

maar maandag train ik ook benen en dan is het rustig en kan ik precies doen hoe ik het wil.
 
Back
Naar boven