AndroidHealthClinic

Voorstellen

Bezoekers in dit topic

Hardcorehealth

Cool Novice
Lid geworden
19 apr 2020
Berichten
113
Waardering
206
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Goedemiddag allemaal,

Als je nieuw bent is het een goed gebruik je voor te stellen, dus wil ik dat bij deze doen. Ik ben 26 jaar en ben zo rond mijn 16e geïnteresseerd geraakt in bodybuilding en alles daaromheen. Vanaf ongeveer mijn 16e tot en met mijn 18e flink getraind en toen was het als een donderslag bij heldere hemel voorbij. We zullen de schuld leggen bij het ongegeneerde leven op de universiteit wat toen aanbrak. Mijn interesse in bodybuilding was op dat moment over, maar mijn interesse in gezondheid zeker niet en ben me in die jaren blijven ontwikkelen op het gebied van voeding, hormonen, supplementen, metabolisme en het geheel van die dingen.

Op mijn 23e het bodybuilden weer opgepakt door een fanatieke vriend die me maar bleef aansporen weer te gaan trainen. Me uiteindelijk over laten halen en van die beslissing nog geen tel spijt gehad. Ik denk dat je ooit allemaal begint met bodybuilden vanwege je uiterlijk, maar inmiddels haal ik er buiten dat element zoveel plezier uit dat ik heel erg chagrijnig word als ik niet kan trainen (iets wat ik op mijn 16e niet had). Ben natural op dit moment. De afgelopen jaren mijn kennis op het gebied van gezondheid en fitness nog verder uitgediept. Ik heb de vreemde hobby dat ik het heerlijk vind om wetenschappelijk onderzoek te lezen, te beoordelen en te verwerken in het grotere plaatje, dus dan ontwikkel je je vanzelf. Daarnaast keihard getraind en inmiddels op een niveau waar ik redelijk tevreden over ben, maar waar nog heel veel vooruitgang geboekt kan worden. Vooral in mijn onderlichaam, benen en onderrug, is nog veel te doen. Door een hernia die ontstond vlak voor ik weer weer ging trainen/toen ik net gestart was heb ik deze minder kunnen belasten. Hernia is nog steeds niet genezen, maar er valt mee te leven.

Heb me aangemeld omdat ik het leuk vind mijn progressie bij te houden, interactie met andere leden te hebben en mijn kennis over voeding en gezondheid te delen. En natuurlijk ook om zelf nieuwe dingen op te steken en te experimenteren.

Steven
 
Laatst bewerkt:
Schone voorstelling. Welkom!
 
Welkom en succes!
 
Back
Naar boven