Fitness Seller

. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ak

Monstrous Giant
Lid geworden
7 mei 2021
Berichten
10.125
Waardering
21.301
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik nog wat langer cutten dan 4 weken. Imo te hoog in vp nu om "mooi" te zijn, en zou het ook gewoon makkelijker maken moest je meedoen met die wedstrijd in december.
 
Welkom. Goeie stats. Zo te zien zit er flink wat massa op je rug. Goeie chest ook. Er zit nog wel wat vet op.

Ik zou nog wat meer vet droppen als je het podium op wilt. Misschien beter een jaartje wachten en dan gelijk voor een C-wedstrijd gaan? Bijv. eerst nog wat langer cutten. Dan je kuur en wat massa pakken en dan kijken voor een wedstrijd volgend jaar. Is slechts mijn bescheiden mening hoor. Wie is je coach?
 
.
 
Laatst bewerkt:
Goeie diepe cut doen en van daaruit een mooie lean bulk met wat aas
 
Welkom op dbb.

Mooi dat je goed bezig bent op alle vlakken en een wedstrijd wil gaan doen. Met je huidige gewicht, massa en tijd tot de sap cup denk ik wel dat je in de -80 of zelfs de -70 gaat uitkomen. Ik zou zoals gezegd is ook nog iets dieper doorcutten en vanuit daar je kuur doen. Je hebt niet meer veel tijd straks om te preppen, met deze shape ga je zeker 18-20 weken nodig hebben om op tijd in wedstrijdshape te komen. Dat betekent dat je ongeveer over 2 maanden al je prep zou moeten beginnen.
Wie binnen grow coaching is je coach?
Succes in elk geval!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven