XXL Nutrition

Voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snake_eater

Novice
Lid geworden
24 feb 2019
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
1m93
Massa
82kg
Dag mensen van het forum! Ik heb mijzelf een beste tijd geleden hier ingeschreven echter nooit gebruik gemaakt van het forum om een maatje te zoeken!

Wie ben ik?
Mijn naam is Tim, 31 jaar en woonachtig in den Bosch. Ik heb jaren zelf getraint omdat ik niemand kon vinden die mee wilde doen. Met pijn in mijn hart moeten stoppen, maar ben nu weer terug!

Gezien mijn werk het nu toelaat een hobby naast werk te hebben probeer ik weer bodybuilding op te pakken. Echter merk ik dat mijn concentratie redelijk vlot is afgeleid en wil dus iemand hebben die in mijn omgeving 3x in de week minimaal met mij wilt trainen. Ik sta nog niet ingeschreven bij een sportschool dus laat jezelf horen!

Groetjes Tim!
 

Bijlagen

  • IMG-20220328-WA0008.jpg
    IMG-20220328-WA0008.jpg
    123,5 KB · Weergaven: 69
Den bosch -> fox gym, dat is een makkelijke keuze.

Zou persoonlijk op het begin solo gaan en beetje je eigen ritme erin zoeken.
 
Hartelijk dank ak! Het is voor mij vooral full body workouts. Maandag, woensdag en vrijdag is mijn idee. Aangezien de kleine haar vader ook graag ziet haha
 
  • Like
Waarderingen: ak
Hartelijk dank ak! Het is voor mij vooral full body workouts. Maandag, woensdag en vrijdag is mijn idee. Aangezien de kleine haar vader ook graag ziet haha
3x pw kan je al heel veel resultaat boeken. Moeilijkste is het gewoon gaan. Maak een plan houd je eraan en dan kan het niet fout gaan. Houd het simpel/basic niet teveel poespas oefeningen en probeer maximaal te gaan met trainen. Leer de oefeningen te perfectioneren en lees wat stickies mbt voeding op dit forum en dan komen de gains vanzelf.
 
Yes! Ik ben begonnen op mijn 21. Ik was een mager mannetje, woog 59 kg en met een lengte van 1,95 'm kan je het raden. Veel met voeding geprobeerd en ben in 1 jaar 20kg aangekomen door te trainen. Enige hulpmiddel was weightgainer.
 
3x pw kan je al heel veel resultaat boeken. Moeilijkste is het gewoon gaan. Maak een plan houd je eraan en dan kan het niet fout gaan. Houd het simpel/basic niet teveel poespas oefeningen en probeer maximaal te gaan met trainen. Leer de oefeningen te perfectioneren en lees wat stickies mbt voeding op dit forum en dan komen de gains vanzelf.
Heb je toevallig wat tips betreft full body workouts? Ik heb vooral met losse gewichten gewerkt en enkele apparaten
 
Heb je toevallig wat tips betreft full body workouts? Ik heb vooral met losse gewichten gewerkt en enkele apparaten
Kijk even rond op de stickies hier op het forum mbt een sport schema en voeding.
Alles is vrij duidelijk en overzichtelijk uitgelegd in die stickies dat een beginner gegarandeerd snel resultaat kan boeken indien je hier consistent mee bent. Let wel op, voeding is doorslaggevend mbt tot je resultaten. Je kunt zo hard/veel sporten als je wilt, is je voeding kcal niet in toom met je doel (bulk/cut) dan verdoe je alle tijd hierin. Vandaar dat trainen en voeding hand in hand gaan en de een niet zonder de ander kan.
 
Top! Zal erin duiken
 
  • Like
Waarderingen: ak
Back
Naar boven