MuscleMeat

Voorstellen

Bezoekers in dit topic

Oldschool13

Novice
Lid geworden
27 mrt 2023
Berichten
9
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Goedemiddag allen,

Lang geleden ben ik hier al eens lid geweest, ik meen dat ik destijds geblokkeerd ben door een moderator (geen idee meer waarom).
Ik kon destijds soms direct / recalcitrant zijn, dat zou de reden geweest kunnen zijn. In de woorden van onze Minister President: ik heb er geen actieve herinnering meer aan (in mijn geval oprecht).
Mocht blijken dat mijn aanwezigheid niet gewenst is hier op het forum, dan merk ik dat wel. Weliswaar zou ik het jammer vinden, ik train (en ben) serieus en heb naar schatting zo'n 15 jaar trainingservaring.

Mijn stats zijn 1.75 mtr, bij 74 kg, bij naar schatting 13%. Leeftijd 51 jaar (niet indrukwekkend besef ik, ik ben zelf geneigd te geloven dat ik gezien mijn leeftijd en het niet verder komen aan mijn natuurlijk potentieel zit, op strengtlevel calculatoren scoor ik op alle onderdelen die voor mij standaard zijn, als intermediate).
Ik train op onderhoud (full body, "alle" spiergroepen intensief eens per week, veel wandelen ernaast).

Mijn doel van het toch weer aansluiten bij dit forum is in contact zijn met "collegae" en nieuwe kennis opdoen.

M.v.g.
 
Succes mede ouwe :thumb:
Met licht zwembandje heb je geen 13% vet, maar dichterbij 23% !
Maakt ook niet uit, geniet van wat je doet
 
Back
Naar boven