MuscleMeat

Voorstellen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ymd1990

Novice
Lid geworden
24 apr 2023
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m80
Goedemorgen allemaal!

Bij deze wil ik mij even voorstellen. Ik ben Mar en 33 jaar. (180cm) Ik kamp al heel mijn leven met gewichtstruggles en heb dus de nodige crashdieeten gevolgd. Ik ben erg zwaar geweest en ben 5 jaar geleden enorm veel afgevallen, ik at destijds alleen 2 crackers smorgens en in de middag 2 manderijnen, verder at ik niks of weinig, daarbij stond ik elke dag minimaal 1 uur op de crosstrainer, ik deed alleen cardio, geen kracht. Toen ik op gewicht was, ik woog toen 82, was ik van boor en achter helemaal plat, was veel spiermassa verloren. Door het vele en snelle afvallen heb ik daarna de nodige huidcorrecties gehad. Mijn stofwisseling was echt 0, ik kwam zo snel aan als ik niet oplette. Hier struggle ik nu al 5 jaar mee. Vorig jaar besloot ik het anders aan te pakken door krachtraing toe te passen d.m.v. een personal trainer en een goed voedingsschema (wel koolhydraatarm). Dit werkte goed en viel 1 kilo per week af en merkte dat ik meer kon eten. Door omstandigheden was ik er even uit waardoor ik weer ben aangekomen en opnieuw kan beginnen. Ik heb nu een andere personal trainer die niet bepaald fan is van een koolhydraatarm dieet. Vind het zo lastig waar ik goed aan doe, er zijn zoveel meningen. Ik wil het nu eens en voor altijd goed aanpakken dus ik hoop dat ik hier meer kennis op kan doen :)

Mijn voedingsschema ziet er ongeveer als volgt uit;

Smorgens: kwark met havermout banaan en aardbei met een halve eiwitscoop of overnight oats met banaan en aardbei met een halve eiwitscoop.

tussendoor: maiswafels paprika en een appel

lunch: 3 volkoren crackers met huttenkase en kipfilet/ hummus/ naturel pindakaas

Avondeten: maaltijdsalade met kip of eiwrap met rucolasla, paprika, komkommer, kipfilet

Ik krijg 2x in de week pt, daarnaast train ik dan zelf nog 1 dag fullbody en de overige dagen 30 min helling lopen op de loopband.

wat is jullie visie wat betreft voeding en krachttraining en cardio?

Groetjes Mar
 
Laatst bewerkt:
Welkom.

Begin eens bij je levensstijl in plaats van je dieet.

Groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven