XXL Nutrition

Voorstellen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

• SoSue65!

Novice
    Lid geworden
    11 feb 2024
    Lengte
    1m59
    Massa
    81kg
    Heel lang geleden bodybuilding gedaan omdat mijn partner destijds bodybuilder was en om hem te begrijpen gedurende zijn voorbereidingen voor de NL. kampioenschappen ben ik deze sport begonnen uit te voeren. Heb 1-malig een clubwedstrijdje gedaan en dat was het....40 jaar later pak ik de draad weer op vanwege een hernia en nu ik 9 mnd weer aan de gang ben krijg ik weer de smaak te pakken. Ik ben op zoek naar een goed trainingschema en dan voornamelijk gericht op de glutes :-)
    Enfin ben in de tussenjaren behoorlijk uitgedijd en mijn lijf verwaarloosd maar heb nu inmiddels 12 kilo verloren en wil nog wat kwijt maar heb niet de intentie om droog en een laag vetpercentage te behalen.
    Mijn doel is 75 kg, dus ik wil nog 6 kg eraf en merendeels van mijn buik dan ben ik volledig happy en tevreden met mijn lijf, ik zie al vorderingen aan mijn lichaam door het trainen en Ik hoop hier goede voorbeelden te vinden en leuke tips en leuk dat er een forum is.

fijne avond !
    Sue

Top dat je weer terug begonnen bent :thumb:Veel succes en welkom op het forum :D

Succes met het behalen van je doel 💪

Welkom hier en heel veel succes!

Welkom en succes!

Succes!

Nou, hoe is het?

Zit je al onder de 80?

haha..., NEEEEE...alles is k.t , auto, regen., op de fiets naar werk....motivatie is ver te zoeken deze week ...het is gewoon allemaal bagger hahaha. Krijg alleen maar trek in koekies

• Like
    Waarderingen: K82
    maar...heb bepaalde voedingssupplementen gekocht en doe aan intermitting fasting....dus moet van 12.00 tot 19.00 mag ik eten...nou om 11.30 knort het al :-)

haha..., NEEEEE...alles is k.t , auto, regen., op de fiets naar werk....motivatie is ver te zoeken deze week ...het is gewoon allemaal bagger hahaha. Krijg alleen maar trek in koekies
    Lekker man !
    Maar ff serieus, met IF zou ik een pwo of cafeïne tab nemen voor energie

Okay, dat ken ik niet. Hebt jij ze dan ooit zelf gebruikt/genomen? en is het wat?

Okay, dat ken ik niet. Hebt jij ze dan ooit zelf gebruikt/genomen? en is het wat?
    Cafeïne tabs werkt goed, net als paar bakken koffie

Oja, beter niet na ~ 15u nog nemen ivm je nachtrust. En 2u later dan opstaan.

Komt allemaal goed. Zonnetje gaat "straks" weer heerlijk schijnen....

....dus geen excuusjes maar gewoon gaan trainen! Bam!

🍀💪🏼

maar...heb bepaalde voedingssupplementen gekocht en doe aan intermitting fasting....dus moet van 12.00 tot 19.00 mag ik eten...nou om 11.30 knort het al :-)
    Klinkt allemaal wel ok maar ik persoonlijk zou gewoon onder onderhoud gaan eten in plaats van intermitting fasting, maar dat is mijn mening.

Back
    Naar boven