Fitness Seller

voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
sja ik ben anne :P
en ik ben door mijn goeie vriend nils hier op het forum gehaald.. ik ben dus niet bepaald een bodybuilder mja hoe meer leden hoe btr! ik moet wel zeggen dak wel 1 keer in de week fitness :) niet dat het erg veel helpt ozzo mja hoor ik hier toch nog ene btje thuis! nja ik hoop dat dit tot nu toe genoeg info is als je iets wilt weten vraag het maar!
 
HAi anne ook al hier :)

Word gezellig...

Juriaan : tot nu toe 2 meisjes hier dankzij mij..

Alleen anne snapt nog niet echt hoe een forum werkt
 
nja zeg ik doe mijn best :) kan ook niet ales meteen :s
 
blijf jij wel, nils trekt wel een heleboel mensen maar ze weten allemaal niet wat ze hier eigenlijk te zoeken hebben
 
allemaal leuk en aardig, maar is t wel dat ze serieus interesse hebben inde sport Nilsje? of is t nu om jouw een beter naam te laten krijgen:D

hoe dan ook, ik wens je veel plezier hier op t forum en idd hoe meer goed uitziende zielen hoe meer vreugd.
Maar waarom maar 1x per week fitness?
 
Ja hoe meer mensen hoe meer vreugd...

en misschien leren die meisjes door dit forum meer en gaan ze fanatieker sporten, kan allemaal he
 
nja ik doe mijn best maar ik zal nooit een bodybuilder worden vind edereen het hier mooi hoe die mensen eruit zien?
 
Nilsje als ik jouw was zou ik niet al je vriendinnen hier laten komen want vroeg of laat worden ze allemaal erg boos op je
 
haha ik ben nou niet echt een vriedin van nils haha en hoezo zouk boos worden?
 
Originally posted by Bodyman
Nilsje als ik jouw was zou ik niet al je vriendinnen hier laten komen want vroeg of laat worden ze allemaal erg boos op je

neh doe ik ook niet..

meer als deze doe ik ook niet...
:)

Ligt eraan of dit forum hun sport etc beinvloed..

ben benieuwd :)

experiment zeg maar...
 
Ik moet mijn taalgebruik maar een beetje aanpassen, ze woden steeds jonger hier :D
 
hebt gij gaarne een foto voor mij schone dame ?
 
ik HEB wel een foto!
 
Is dit een bodybuildingforum ? of ben ik terecht gekomen op een Libelleforum ?
 
ik weet het ook nie maar hij vroeg om EEN foto ik zeg dak er 1 heb mja nu ga ik ..
 
Originally posted by anne
nja ik doe mijn best maar ik zal nooit een bodybuilder worden vind edereen het hier mooi hoe die mensen eruit zien?

Welkom Anne, ik denk dat iedereen die op dit forum zit het inderdaad mooi vind hoe bb'ers eruitzien. Vandaar misschien ook de naam dutchbodybuilding :rolleyes:
 
welkom

:wave2:

Ben bang dat deze 2 meiden het snel weer voor gezien houden...
 
Welkom anne, foto's zien we graag! :D
 
Het is een goed initiatief van Nilsje. De komende weken zul je hier dan ook meer en meer vriendinnen van mij gaan aantreffen!!

(btw welkom Anne)
 
Back
Naar boven