MuscleMeat

Voorstellen

Bezoekers in dit topic

pinkxx

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2003
Berichten
57
Waardering
0
Ik wil me ook graag voorstellen bij de vrouwen! Een heel leuk initiatief!
Ik ben hier net zoals Angel, terecht gekomen via Robin. Sinds twee maanden ben ik fanatiek aan het sporten, cardio en KT in de sportschool en hardlopen in het park. Daarnaast probeer ik gezond te eten en ben ik ook nog gestopt met roken sinds 3 weken.
Ik ben 1.72 en ik weeg ongeveer 64 kilo. Dat was een week geleden nog 62, maar ik probeer niet teveel te letten op m'n gewicht. M'n vetpercentage ligt volgens de Tanita weegschaal ergens tussen de 20 en de 25 (steeds anders, heel frustrerend). Ik ben sinds een aantal weken meer en vaker aan het eten om m'n stofwisseling te versnellen.
Het resultaat van het sporten is voor mij ongelofelijk. Ik voel me veel beter, zowel geestelijk als fysiek en ik zie m'n conditie met sprongen vooruit gaan. Het strakker worden zou van mij wel wat sneller mogen gaan.
Ik heb hier op het forum heel veel geleerd. Al mijn hardloopvriendinnen zijn inmiddels aan de kwark!

Liefs van Pink
 
Welkom!!
Ik ben hier zelf ook nog maar net, maar lees het board al enkele maanden via mijn vriend Luca die hier ook zit.

Die tanita vetmeters vind ik gruwelijk! Ze zijn zowat de meest onnauwkeurige manier om je vet te meten omdat je waterhuishouding dagelijks verandert (en voor ons meisjes ook de cyclus hierin een belangrijke rol speelt) en deze meespeelt in het resultaat van deze toestelletjes. Huidplooimeting is accurater, maar nog steeds niet optimaal.

Het is goed dat je je niet te zeer focust op je gewicht en vet : de spiegel en hoe je je in je vel voelt, zijn stukken belangrijker.

Vertel es wat meer over je huidige voedingsschema.

Veel succes verder en nog een welkom!! :)
 
Hoi Pink welkom:wave2:

IK ben hier ook nog niet zo lang, maar je kan hier wel leuke en interessante dingen lezen.
Wat goed dat je gestopt met roken ben:thumb: Ik ben sinds vandaag gestopt samen met mijn vriend, dus ik moet nog even door die moeilijke eerste paar dagen heen komen.
Ik hoop dat je het leuk hier zult hebben:)
En veel succes verder.
 
:hello: Pink welkom!!!!!
 
pinkxx zei:
Ik ben sinds een aantal weken meer en vaker aan het eten om m'n stofwisseling te versnellen.
Het resultaat van het sporten is voor mij ongelofelijk. Ik voel me veel beter, zowel geestelijk als fysiek en ik zie m'n conditie met sprongen vooruit gaan. Het strakker worden zou van mij wel wat sneller mogen gaan.
Ik heb hier op het forum heel veel geleerd. Al mijn hardloopvriendinnen zijn inmiddels aan de kwark!

Liefs van Pink
kijk, dat is mooi nieuws. idd niet bang zij om meer en vaker te eten.:thumbup:

en jouw ervaringen zijn ook motiverende taal..leuk om te horen.
dat strakker worden? geef t de tijd, hou vol en t komt vanzelf..niet ongeduldig worden he:)

ps...nu nog de quaker:D:thumb:

welkom Pinxx
 
Hey Pinxx, welkom meid! :wave:

goed dat je gestopt bent met roken (ja jij ook natasja! :)), de juiste instelling is r al!!! Veel plezier hier!
 
hee pinkxx, welkom hier! zit hier ook net maar er is veel te lezen en je leert hier echt veel!
is het voor jouw ook om alles weer es strak te krijgen en wat spieren te kweken?

Hoop ooit nog eens een mooi gespierd lichaam te krijgen..maarja, dat zal nog wel veeeeeer weg zijn. Maarja een begin moet er zijn:D
 
welkom en veel plezier hier. Hehe die Robin maakt er wel werk van zeg.
 
Hoi Pinxx, lekker hè meer eten i.p.v. jezelf uit te hongeren :lick: . Je lichaam is je dankbaar en dat zie je waarschijnlijk wel.

Niet te veel waarde hechten aan vet% metingen en de weegschaal (zeker Tanita) :( . Het is moeilijk maar het resultaat dat je wilt kan toch niet worden weergegeven in een vet% of gewicht, voorlopig beter even niet meer naar kijken dus. Je weet namelijk (nog) niet welk vet% en gewicht je naartoe wilt.

Ow ja bijna vergeten: Welkom :wave2:
 
Dank jullie wel voor alle lieve woorden!

Ik ga inderdaad maar niet teveel meer op die Tanita, als-ie zo onbetrouwbaar is...

Ben nog steeds gestopt met roken, al bijna een maand nu! Lukt het bij jou ook nog steeds, Natasja? Ik merk wel dat ik m'n eetgewoontes wat minder strak in de hand heb dan voorheen. Maar goed, dat moet maar even en ik probeer het te compenseren door wat meer cardio te doen!


En Angel, voor mij is het inderdaad om wat strakker te worden. Ik ben niet dik, eigenlijk kom ik al aardig in de buurt van hoe ik graag wil zijn, maar hoe dichterbij dat komt hoe meer ik m'n doelen weer bijstel!
 
Welkom Pinxx!

Gestopt met roken: klasse!

Ik lees dat Quaker-apostel Dandyman het heilige woord al heeft verspreid. Laat Hem ook u bekeren Pinxx. Het was een van de beste wijzigingen in mijn voedingsschema.

:-)
 
Ja, dat van die havermout is al gelukt. Bijna iedere ochtend zit ik aan de Quaker!
 
Back
Naar boven