MuscleMeat

voorstellen

Bezoekers in dit topic

Nastygirl

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
1
Hallo, ik ben Patricia en 23 jaar. Ik ben sinds kort fanatiek aan het sporten, KT en cardio en ben via Robin hier terecht gekomen. Ik ben 1.70 rond de 60 kilo, een vetpercetage van 25% en ik wil graag weten of jullie nog tips hebben voor me. Wat ik vooral wil weten is hoeveel eten jullie en wat. Hoeveel sporten jullie en wat voor sport. En wat zijn de resultaten tot nu toe. Mijn doel is droogtrainen (van wie niet denk ik).

Groetjes van Patricia :p

hoi Patricia, er zijn genoeg tips te vinden op dit board. Succes met je missie :)

1.70 en 60 kilo, klinkt niet erg zwaar. Hoever wil je je vetpercentage laten zakken dan?

• Topic Starter Topic Starter
Nee 60 kilo is niet veel, ik weet niet hoeveel ik mijn vetpercentage wil laten zakken, ik wil gewoon dat het er mooi uit ziet, ik ben sinds een paar dagen 62 kilo, ik vind het nogal hard gaan, ik hoop dat het vocht is en een beetje spieren.

Welkom en succes ermee :)

Bij ons is het meeste doel toch al bulken en groeien :P Verder veel succes en welkom!

Welkom op het board!
Wat zijn je huidige eetgewoontes? Heb je specifieke vragen bij voeding?
"droogtrainen"...niet onderschatten...van 25% naar "droog" (voor een vrouw +/- 7%) is niet makkelijk en heel erg belastend voor je immuunsysteem. Waarom wil je dit?
Of bedoel je eigenlijk gewoon een paar kilootjes afvallen?

Groetjes!!

Welkom nastygirl (uhhh, ben je toevallig fan van d*ck Nasty? ;)), suc6 met je doelen! :wave:

Waarom ik mijn vetpercetage omlaag wil hebben?

Ik vind het mooi, en ik wil het heel graag. Afvallen wil ik niet want dik ben ik niet en ik krijg er geen mooier lichaam van.

In dat geval kun je het beste 'bulken' om eerst spiermassa aan te komen. Als je het slim aanpakt, dus net iets boven onderhoud gaat zitten en je beperkt tot veel eiwit en vet in je voeding en weinig KH , dan kon het best zijn dat je er ook nog droger van wordt.

Succes en welkom van Espi

20% is mooi voor een natuurlijke vrouw..

Een klein beginners adviesje. geen maaltijden meer na 8 uur savonds, alleen misschien een eiwit shakie.

en geen zoetigheid meer! en al je drinken vervangen voor water.
Deze kleine aanpassingen kunnen afhankelijk van je aanleg je vet% langzaam laten zakken.

Bedankt voor jullie reacties,

Ik drink haast alleen maar water en ik eet na het avondeten niet meer, ik heb soms dagen dat ik echt de hele tijd honger heb, zou dat soms door de cardio op de nuchtere maag komen? Het enige wat dan helpt is een schaal havermout en dan heb ik een uur geen honger meer. Daarna begint het geknor in me buik opnieuw. Ik eet al een stuk meer eiwitten, maar ik ben er nog lang niet.

Ik vind dit een heel intressant forum er staat zoveel info op, het klinkt misschien gek maar na een paar weken zie ik op de plaatsen waar ik geen vet heb echt wel al een beetje spieren.

ha Nastygirl, mooi om te horen van je (bovenstaande post) er is al genoeg gezegd vooral door espi en champ die goede tips hebben gegeven.

blijf gewoon regelmatig eten, niet of weinig eten vertraagt enkel stofwisselng en dat is funest.

voldoende eiwitten en weinig kh..en met name suikers en verz.vetten laten staan. vette vis is wel een aanrader. lijnzaadolie kan je alvast inslaan bij reformwinkel om de hoek:)

en idd veel water drinken:thumb:
komt allemal goed.

ps, 1m70 en 60 kilo klinkt niet als een vet% van 20???
hoe en waar heb je dat gemeten?

dandyman zei:
ha Nastygirl, mooi om te horen van je (bovenstaande post) er is al genoeg gezegd vooral door espi en champ die goede tips hebben gegeven.

blijf gewoon regelmatig eten, niet of weinig eten vertraagt enkel stofwisselng en dat is funest.

voldoende eiwitten en weinig kh..en met name suikers en verz.vetten laten staan. vette vis is wel een aanrader. lijnzaadolie kan je alvast inslaan bij reformwinkel om de hoek:)

en idd veel water drinken:thumb:
komt allemal goed.

ps, 1m70 en 60 kilo klinkt niet als een vet% van 20???
hoe en waar heb je dat gemeten?

Hoi Dandyman,

Ik heb het op de sportschool gemeten met een soort van Gameboy en was volgens dat ding 25,1% maar mij zus die ongeveer 4 kilo lichter is en even lang heeft een vetpercentage van 15%. Als ik het met andere mensen vergelijk snap ik het ook niet, en dan zei die sportinstructeur ook nog dat het niet echt gaat lukken omdat omlaag te brengen!!
Ik had echt zoiets van dat zullen we nog wel eens zien!!! ;) , a.s. zaterdag ga ik het weer meten dus ik ben benieuwd, maar ik ga het een keer met een huidplooimeter laten doen.En lijnzaadolie gebruik ik al een tijdje en ik vind het al niet meer vies. Ik blijf trouwens ook eten maar het lijkt maar niet genoeg ik zit voor een half uur vol, behalve met havermout dan een uur en dan heb ik weer hetzelfde probleem.

Hi, welkom!
Volgens mij is die trek een goed teken, want dan is je stofwisseling snel, lijkt me.
Ik ben 1.72 en weeg 63 kilo en mijn vetpercentage is ook onduidelijk op de weegschaal van de sportschool. De ene keer 20%, de andere keer 25%. Ik ben gestopt me er op te focussen en kijk nu vooral naar hoe m'n kleren zitten...

Nastygirl zei:
Hoi Dandyman,

Ik heb het op de sportschool gemeten met een soort van Gameboy en was volgens dat ding 25,1% maar mij zus die ongeveer 4 kilo lichter is en even lang heeft een vetpercentage van 15%..
dat is een k*tding, niet van uitgaan. probeer aa een huidplooimeter te komen, veel nauwkeuriger. bij mij had ik t ook met zon stuurtje opgemeten. vor cutten op 13.6 (was volges mij hoger) tijdens cutten op 8.6 (volgens mij jammer genoeg te laag:)) en einde van cut op 11.6 (na ccutten dus meer vet%???) en valt t op, alles eindigde op .6..vreemd

Nastygirl zei:
Als ik het met andere mensen vergelijk snap ik het ook niet, en dan zei die sportinstructeur ook nog dat het niet echt gaat lukken omdat omlaag te brengen!! .
Ik had echt zoiets van dat zullen we nog wel eens zien!!! ;)
goede motivatie:rolleyes:
alhoewqel t zeker wel motivernd is wat je al aangeeft, laat m maar eens zien wat je kan voltooien!:thumb:
leuke sportschool lijkt me dat:)

Nastygirl zei:
, a.s. zaterdag ga ik het weer meten dus ik ben benieuwd, maar ik ga het een keer met een huidplooimeter laten doen.En lijnzaadolie gebruik ik al een tijdje en ik vind het al niet meer vies. Ik blijf trouwens ook eten maar het lijkt maar niet genoeg ik zit voor een half uur vol, behalve met havermout dan een uur en dan heb ik weer hetzelfde probleem.

nuiet aan eten denken, probeer voldoende te eten wat al aardig lukt denk ik. veel vezels (havermout he) en je komt al aardig goed. veel vast voedsel dus weinig vloeibare middelen qua cals (geen melk ed) dat vult totaal niet en t tikt snel aan aangezien je hersenene te laat doorhebben wannner je vol zit. heb je al voedingsschemaergens gepost?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven