MuscleMeat

voorstellen

Bezoekers in dit topic

Mijn voedingsschema is ongeveer:

Bij cardio op de nuchtere maag een Whey/Caseine shake.

7.30
- rauwkost
- 1 stuk fruit
- schaal havermout
- schaal kwark

10.00

- 2 boterhammen met tonijn

12.00

- kwark met havermout of muesli

14.00
-1 stuk fruit en 2 boterhammen met tonijn

16.00
- kwark met havermout of muesli

18.00 - 18.30
avond eten
vis of mager vlees
rijst/aardappelen/groente

Of als ik train om 18.45 na het trainen shake met Whey/caseine/dextro

en daarna avondeten

Ik twijfel of ik daarna nog wat kwark ga eten.

Dit is mijn meest gunstige schema ik ben nog steeds aan het veranderen en doe nog wel eens wat verkeerd. Dus als iemand nog tips of op en aanmerkingen heeft hoor ik het graag.
 
Misschien toch na je avond eten nog iets kleins eten, wat eiwitten kwark of tonijn .... voor je gaat slapen.

Kwestie van die % vet, staar je er niet blind op.
Het is al algemeen bekend dat driekwart van de toestellen foutieve opmetingen doen en dan het andere kwart wel goede toestellen zijn maar dan misschien niet goed gebruikt worden en weer een vertekende uitslag geven...

Kijk gewoon in de spiegel, kijk naar jezelf.
De beste manier om te zien hoe je verbeterd bent,

Vind die procenten trouwens niet echt motiverend, stel je heb nu 25% en na een maand laat je je opnieuw meten en je hebt bv 26% ( terwijl je in het echt op 20% zit ) de motivatie zal ook dalen terwijl je daadwerkelijk wel bent vooruit gegaan.

Gebruik de nuttige info op dit forum, training en eetschema's en zie jezelf hard en in shape komen!

Greetz
 
Nastygirl zei:
Mijn voedingsschema is ongeveer:

Bij cardio op de nuchtere maag een Whey/Caseine shake.

7.30
- rauwkost
- 1 stuk fruit
- schaal havermout
- schaal kwark

10.00

- 2 boterhammen met tonijn

12.00

- kwark met havermout of muesli

14.00
-1 stuk fruit en 2 boterhammen met tonijn

16.00
- kwark met havermout of muesli

18.00 - 18.30
avond eten
vis of mager vlees
rijst/aardappelen/groente

Of als ik train om 18.45 na het trainen shake met Whey/caseine/dextro

en daarna avondeten

Ik twijfel of ik daarna nog wat kwark ga eten.

Dit is mijn meest gunstige schema ik ben nog steeds aan het veranderen en doe nog wel eens wat verkeerd. Dus als iemand nog tips of op en aanmerkingen heeft hoor ik het graag.

ziet er goed uit meid, misshcien dat je aantal cals weet en je energuebehoefte..alhiwel dat met zon vrij onnauwkeurig vet% moeilijk in te schatten is..

enig punt van commentaar is om iets meer tijd tussen maaltijden te laten plaatsvinden. je het bu op 2 uur staan. eten kost ongeveer kwartier. raad je aan om t op ongeveer 3 uur te houden.
ook misshcien fruit skippen (veel suiker, alhowel ik niet weet wat voor fruit je eet) en dan mulitvits en vitc complexen erbij om aan de dagelijkse hoeveelheid te komen



voor t slapen gaanhoef je in principe niets te eten. zorg echter wel voor vertraagde afgifte van eiwiien als laatse maaltijd, dus kwark (casseine) met onv vetten. lijnzaad bijvoorbeeld of zalm als laatste maaltijd (lekker maar duur om eklke avond te doen)

lijnzaad in ochtend is ook goed alternatief.

gaat helemaal goed komen:thumb:
 
Hoi Dandyman,

Bedankt voor je reactie.
Ik slik elke dag en multivitamine dus dat zit wel goed.
Fruit is echt lekker het is eigenlijk mijn snoepje van de dag. IK eet vanalles ik woon naast de markt dus volop keuze. Nectarines, Grapefruit, aardbeien, kaki's , schuifje galia meloen. Weet jij welk fruit minder suiker bevat dan gemiddeld.

Ik heb wel een nieuw probleempje,

Ik deed 3x per week joggen buiten, maar ik woon vlakbij de keileweg. Dus in de ochtend kom ik allemaal junks tegen die gaan bedelen en zo. Mijn vriend is heel erg boos geworden en wil niet meer dat ik dat 's ochtends doe, ik snap hem helemaal want het is gewoon niet veilig. Sporten bij de sportschool in de ochtend heb ik al geprobeerd maar dan moet ik veel te veel meenemen daar naar toe en ook weer naar mijn werk. Nu moet ik dus een cardio apparaat kopen, (balen want ik zou zuiniger gaan doen). Waar kan ik dat het beste halen, bijd e kijkshop is goedkoop maar is dat wel goed genoeg voor een fanatiekeling als mij?
 
Hey Nastygirl ook namens mij welkom hier :wave2:.

Je kunt ook gaan fietsen als cardio. Een tweede hands hometrainer een idee? Misschien kun je bij jou in de buurt ook wel veilig fietsen. En anders cardio na je KT, niet ideaal maar beter dan niets.

Heb je je voedingsschema al veranderd? Misschien kun je het dan even posten in de voedingssectie.
 
Hoi Cowgirl,

Ja ik ben al in de via via aan het kijken maar nog niet echt iets gezien. Fietsen is 's ochtends vroeg ook niet zo veilig maar ik ben al wel een anders huisje aan het zoeken, dus wie weet!
 
Back
Naar boven