XXL Nutrition

Voorstelling, doelen, tot zover bereikt

Bezoekers in dit topic

nilsn

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 mei 2009
Berichten
11
Waardering
0
Stats:
Wielsbeke, Regio Kortrijk, BE
18 jaar
+- 170cm (shorty dus)
92 kg (zwaar te veel dus, en dit door maar één jaar niet te sporte)
BF: 18%
BMI: +- 30
bloeddruk (boven en onder) : ietsje onder het gemiddelde

ben nu weer begonne met trainen voor ongeveer drie weke , een voedingsschema heb ik nog niet gemaakt omdat ik in een ploegensysteem werk en daardoor niet op regelmatige uren kan eten, het is hier ook in huis "eten wat de pot schaft".
Doel: tegen eind september 70-75 kilogram wegen
Ik ben zwaar gemotiveerd en zit bij Passage Fitness Waregem ga ongeveer 3x trainen per week en volg hun vooropgesteld schema.
Resultaat tot dusver sinds einde juni: 11kg verloren en BF 2% omlaag
Zijn er eventueel dingen die ik over het hoofd zie, of waaraan ik moet denken? Is mijn doel haalbaar? Hierbij zou ik ook nog competitief terug beginnen voetballen wat de teller op 6 trainingen zou brengen per week.
Door een zware openbeenbreuk heb ik af en toe nog wat last van mijn kuitspier (deze komt namelijk gemakkelijk in kramp wat hinderlijk is tijdens het duurlopen).

Alvast bedankt. (gelieve geen cynische opmerkingen te geven, beter dat ik de waarheid vertel dan hier wat sta af te liege)
DSC00571.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja.. en... waar is de pica?!
 
motivatie is al half gewonnen natuurlijk!

een handige link misschien.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/top-10-meest-gemaakte-beginnersfouten-85099/

bon aangezien ik je al 4jaar ken hoef ik eigenlijk niet te reageren maar via msn fzo. komt allemaal goed, gewoon goed eten, vol overgave trainen, en hier wat browsen en lezen en je leert bij :)

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

ja.. en... waar is de pica?!

heeft in verkeerde sectie gepost per ongeluk.
 
ja sorry te wijten aan slaapgebrek enzo :) ik post wel nog een pic alhoewel het nu nog triestig is, doe ik morge wel :)
 
dit is geen 18% maar een stuk meer, ergens in de 20 atleast
 
welkom! vp lijk idd hoger..
 
succes!

p.s. sinds eind juni (een maand geleden dus?) 11 kg verloren? dat is meer dan 2.5kg per week.. take it easy!
 
Vetpercentage gemeten met een soort laser in Passagefitness, nuja meeste verlies komt door stress en biologische klok die verstoord werd door ploegenarbeid. Ik wissel de dagen af de ééne dag doe ik enkel cardio (gewoon gaan lopen met ipod 20 minuutjes) en de andere dag cardio en krachttraining.
 
Kdenk dat ik weet wie je bent , blond haar , krullen?

Oxygen > passage :P

Maarjah succes kerel!
 
Kdenk dat ik weet wie je bent , blond haar , krullen?

Oxygen > passage :P

Maarjah succes kerel!
krulle zijn af vriendschap, mja u naam zegt mij iets waarschijnlijk naar zelfde school gegaan, liever passage, pak goedkoper en meer
 
Suc6 met je doelen........
 
Ik heb 25% BF en bj mij ziet het er precies iets strakker uit, no offence. 11kg en 2% in BF naar beneden? Niet erg veel vet kwijt precies? Maar je doelen zijn zeker haalbaar, keep on the good work.
 
nilsn.
Hoeveel betaal je daar in passage, als ik vragen mag. :D

Doelen zijn zeker haalbaar.
Trainen, trainen, trainen, trainen !!!
 
Ik heb 25% BF en bj mij ziet het er precies iets strakker uit, no offence. 11kg en 2% in BF naar beneden? Niet erg veel vet kwijt precies? Maar je doelen zijn zeker haalbaar, keep on the good work.

Hey jij heb chello , of niet :D
 
Sorry, maar als dit 18% is sta ik op 8% ;) en dat is helaas niet het geval.

Zelf sta ik nu rond de 17% en dat ziet er een heel stuk strakker uit. Ik bedoel dat verder absoluut niet lullig! Maar ik denk dat je vet% tegen de 30% ligt. Het is niet cynisch of demotiverend bedoeld :).

Succes met je doelen verder! Als je geduld hebt en hard werkt kan alles lukken!
 
Back
Naar boven