Fitness Seller

Voorstelling + eerste kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rikkiesayan

Novice
Lid geworden
18 jun 2021
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Ben nu al een tijdje op dit forum informatie aan het opnemen en dacht bij mezelf waarom geen account maken :)
Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Ries, 24 jaar en al sinds jongs af aan veel bezig met sport. ( vooral rugby en fitness)
Door een blessure moeten stoppen met Rugby en heb mij volop in de fitness gesmeten.
Ik ben 1m88 en weeg 82 kilo met een vet percentage van rond de 15%.
mijn dagelijkse calorieen zijn ongeveer rond de 3200-3500. Hierbij kom ik niet aan of val ik niet af.
heb altijd natuurlijk getrained tot ongeveer 2 maand geleden mijn eerste sarm-kuur gedaan met rad-140 (10 mg) voor 8 weken en daarna 2 weken nolvadex als pct.
de resultaten waren fantastisch en ben zeker 1.5 kilo bijgekomen en stond veel droger.
Nu na deze eerste cycle alleen maar nieuwsgierig geworden naar hoe de resultaten zouden zijn met de echte Gear :p
Graag zou ik binnekort een testosteron kuur willen doen van 8 weken maar gewoon beginnen met een lage dosis van 250mg per week omdat het de eerste keer is.
Nu vroeg ik me af of hierna nolvadex ook genoeg is als pct of wat jullie mij zouden aanraden?
Als je me tips wilt geven of helpen stuur me graag een DM dat zou fijn zijn
Groeten!!
 
nakuren is nooit bewezen dat het effect heb
 
dutchpower001 hoe bedoel je? Pct is toch altijd nodig? en heeft wel degelijk effect hoor. Blokkeert oestrogeen en zorgt ervoor dat je natuurlijke test terug op gang komt
 
oke maar op korte termijn hielp het mij toch na mijn sarms cycle om me niet rot te voelen door veel te laage test waardes..
 
Back
Naar boven