Fitness Seller

Voorstelling/ eigen fitness voeding schema

Bezoekers in dit topic

Wel ik heb net een training er op zitten en moet zeggen zoals je nu zelf ook zegt. Van minder oefeningen met voldoende rust tussen de sets en zwaarder gaan trainen per set. Ja ik ben nu echt wel voldaan heb nu anderhalf uur getraind en heb van elke spier groep 4oef gedaan. Men lichaam is echt op nu kan geen gewicht meer tillen
En ja wel ik dacht eiwitten teveel kan geen kwaad in de bulk of is dat niet zo? En oke ik ga kijkje nemen ivm die carbs. Wel ik kom nu per week 0.5kg aan met dit voeding schema. Dus denk wel dat het goed zit zo(hoop ik toch). En thx voor de tips ik ga deze zeker opvolgen en de links die je deelt een lezen. Hier kom ik echt wel mee verder denk ik thx alvast voor de info en mening en tips.
En ook ja ik blijf steeds vooruit gaan in gewichten tillen. Na 1maand kan ik 3X meer benchen met 100kg om een voorbeeld te geven dan. Weet niet of dit veel is maar voor mezelf vind ik dit wel goed. Ben deze zomer wel wat kracht/massa kwijt geraakt door omstandigheden ziek/futloos. Maar ben terug op de goede weg en dacht nu na een maandje terug hard trainen mss kanik even op een forum wat tips vragen of meningen over men schema's. Dus hier ben ik nu dan. Thx
 
Gewoon hele eieren nemen. Zonde om de dooiers met goede micro's weg te gooien. Daarbij... cholesterol uit ei neem je niet op. Dus gewoon ipv 2 hele eieren en 6 dooiers gewoon 4-5 hele eieren nemen.

Je leest overal dat je beter niet teveel eieren kan eten, is dat niet zo?
 
Je leest overal dat je beter niet teveel eieren kan eten, is dat niet zo?
dat is al lang achterhaald
eerste de beste link
 
Wel ik heb net een training er op zitten en moet zeggen zoals je nu zelf ook zegt. Van minder oefeningen met voldoende rust tussen de sets en zwaarder gaan trainen per set. Ja ik ben nu echt wel voldaan heb nu anderhalf uur getraind en heb van elke spier groep 4oef gedaan. Men lichaam is echt op nu kan geen gewicht meer tillen
En ja wel ik dacht eiwitten teveel kan geen kwaad in de bulk of is dat niet zo? En oke ik ga kijkje nemen ivm die carbs. Wel ik kom nu per week 0.5kg aan met dit voeding schema. Dus denk wel dat het goed zit zo(hoop ik toch). En thx voor de tips ik ga deze zeker opvolgen en de links die je deelt een lezen. Hier kom ik echt wel mee verder denk ik thx alvast voor de info en mening en tips.
0.5kg is vrij veel tenzij je net begint en relatief snel massa aanmaakt.
Daaromzou het handig zijn om te melden wat je 1RM is op bench, squat deadlift. Dan kan men hier ook beter inschatten op wat voor niveau je nu lift en wat voor train/voedingschema evt voor jou geschikt is.

4 oefeningen per spiergroep lijkt mij vrij veel. Doe gewoon 2 oefeningen en dan ééntje zwaar en ééntje wat lichter maar met meer reps. dus bijvoorbeeld borst:
4 sets 5 reps bench press
4 sets 10 incline dumbbel press

Maar als ik eerlijk ben en dit topic zo lees zou ik gewoon 5x5SL doen zodat je eerst serieus kracht kan opbouwen.
 
0.5kg is vrij veel tenzij je net begint en relatief snel massa aanmaakt.
Daaromzou het handig zijn om te melden wat je 1RM is op bench, squat deadlift. Dan kan men hier ook beter inschatten op wat voor niveau je nu lift en wat voor train/voedingschema evt voor jou geschikt is.

4 oefeningen per spiergroep lijkt mij vrij veel. Doe gewoon 2 oefeningen en dan ééntje zwaar en ééntje wat lichter maar met meer reps. dus bijvoorbeeld borst:
4 sets 5 reps bench press
4 sets 10 incline dumbbel press

Maar als ik eerlijk ben en dit topic zo lees zou ik gewoon 5x5SL doen zodat je eerst serieus kracht kan opbouwen.
Hij sport al 6 jaar, 4 oefening per grote spiergroep is echt niet teveel.
Je hebt wel gelijk dat hij beter een goed schema kan gaan zoeken nu.
 
0.5kg is vrij veel tenzij je net begint en relatief snel massa aanmaakt.
Daaromzou het handig zijn om te melden wat je 1RM is op bench, squat deadlift. Dan kan men hier ook beter inschatten op wat voor niveau je nu lift en wat voor train/voedingschema evt voor jou geschikt is.

4 oefeningen per spiergroep lijkt mij vrij veel. Doe gewoon 2 oefeningen en dan ééntje zwaar en ééntje wat lichter maar met meer reps. dus bijvoorbeeld borst:
4 sets 5 reps bench press
4 sets 10 incline dumbbel press

Maar als ik eerlijk ben en dit topic zo lees zou ik gewoon 5x5SL doen zodat je eerst serieus kracht kan opbouwen.
Wel persoonlijk vind ik 4oef wel goed zo. En ja het hangt beetje af wanneer ik me weeg natuurlijk heb me deze ochtend gewogen en ik ben op 4weken 1kg aan gekomen. Vind ik zelf wel goed zo. Ik weet niet wat ik 1X kan duwen ik doe sets van 3x8 100kg bench press. En squats 3x10 100kg. Deadlift doe ik niet.
 
Wel persoonlijk vind ik 4oef wel goed zo. En ja het hangt beetje af wanneer ik me weeg natuurlijk heb me deze ochtend gewogen en ik ben op 4weken 1kg aan gekomen. Vind ik zelf wel goed zo. Ik weet niet wat ik 1X kan duwen ik doe sets van 3x8 100kg bench press. En squats 3x10 100kg. Deadlift doe ik niet.
Lijkt mij prima, al zou ik wel voorstellen een programma te zoeken die wel de deadlift gebruikt.
Het is een te goede oefening om niet te doen ;)
 
Hij sport al 6 jaar, 4 oefening per grote spiergroep is echt niet teveel.
Je hebt wel gelijk dat hij beter een goed schema kan gaan zoeken nu.
Wel wat voor schema zou je me aanraden dan?
Of wat is jouw schema? Men doel ik dat ik uit zet en aankom. Dus ik ga zeker julie meningen gebruiken in men training. Deze week doe ik dus 4oef per spier groep 2X per week. Als ik het goed vind ga ik zo verder trainen en heb vandaga ook wel spierpijn van de borst 4oef. En tricep 4 oef. Ben echt uiterst gegaan in elke oef. Heb ook bij elk 2 oef. 3sec geteld om te zakken bij bench en dan 3sec om te duwen. En tricep zelfde. Dat begon echt te branden vond ik wel een goede. Thx alvast voor de uitleg
 
Lijkt mij prima, al zou ik wel voorstellen een programma te zoeken die wel de deadlift gebruikt.
Het is een te goede oefening om niet te doen ;)
Owkeeey wel ik zal deze oef (deadlift) bij rug dan 1X per week of zou ik deze elke keer 2X per week er bij doen. Vanavond rug knallen dus zal deze er even bij rammen
 
Wel persoonlijk vind ik 4oef wel goed zo. En ja het hangt beetje af wanneer ik me weeg natuurlijk heb me deze ochtend gewogen en ik ben op 4weken 1kg aan gekomen. Vind ik zelf wel goed zo. Ik weet niet wat ik 1X kan duwen ik doe sets van 3x8 100kg bench press. En squats 3x10 100kg. Deadlift doe ik niet.
Dat zijn mooie stats man. 1kg per maand is prima dan ja, zoveel massa/week ga je toch niet aanzetten meer op jou niveau.
1 keer per week zwaar deadliften is voldoende.
 
Wel wat voor schema zou je me aanraden dan?
Of wat is jouw schema? Men doel ik dat ik uit zet en aankom. Dus ik ga zeker julie meningen gebruiken in men training. Deze week doe ik dus 4oef per spier groep 2X per week. Als ik het goed vind ga ik zo verder trainen en heb vandaga ook wel spierpijn van de borst 4oef. En tricep 4 oef. Ben echt uiterst gegaan in elke oef. Heb ook bij elk 2 oef. 3sec geteld om te zakken bij bench en dan 3sec om te duwen. En tricep zelfde. Dat begon echt te branden vond ik wel een goede. Thx alvast voor de uitleg
Kijk even naar de posts die marina hier heeft gegooid, daar staan mooie schema's tussen.
Kun je zelf kiezen.
 
Dat zijn mooie stats man. 1kg per maand is prima dan ja, zoveel massa/week ga je toch niet aanzetten meer op jou niveau.
1 keer per week zwaar deadliften is voldoende.
Thx man. Ik apprecieer de uitleg hier enorm en denk dat het me wel goed gaat doen de informatie te grebruiken. Vooral op training schema heb ik nu wel een betere kijk en kan ik dus wel hard knallen met minder oef. Ga mezelf wel elke keer hard kapot trainen en intensief die gewichten en bij knallen. Die deadlift ga ik vanavond er eens bij knallen denk te beginnen met een kleine 80-90kg want dat ben ik nu wel niet gewoon. Maar thx voor de reactie
 
Thx man. Ik apprecieer de uitleg hier enorm en denk dat het me wel goed gaat doen de informatie te grebruiken. Vooral op training schema heb ik nu wel een betere kijk en kan ik dus wel hard knallen met minder oef. Ga mezelf wel elke keer hard kapot trainen en intensief die gewichten en bij knallen. Die deadlift ga ik vanavond er eens bij knallen denk te beginnen met een kleine 80-90kg want dat ben ik nu wel niet gewoon. Maar thx voor de reactie
Top ga ik doen. Thx
 
Wat doe je met die 6 eierdooiers van je ontbijt?
Want merk dat je dan later op de dag 100gr noten eet aan 65 Gr vetten.
 
Minder noten nemen en lekker de dooiers eten.
Had ik al eerder gezegd...
 
Minder noten nemen en lekker de dooiers eten.
Had ik al eerder gezegd...
Ben niet zo voor die dooiers eten. Is niet gezond voor de lever teveel dooiers noten zijn plantaardige vetten is minder slecht dan al die dooiers. En met 100gr noten heb ik zo 715kcal binnen dus daarom ook die 100gr noten om 16u zo kom ik aardig wat kcal bij vind ik wel handig wat walnoten eten snap je. Greatz
 
Zucht .. je vraagt om feedback op je voedingsschema , dan wordt er door mensen die jarenlang in deze sport zitten het eea aangedragen en dat sla je in de wind.

snap je .. greatz
 
Welk deel is dus beter voor de gezondheid: het eiwit of het eigeel? Beide delen zijn erg gezond. Het eiwit is vetvrij en het eigeel is, hoewel het misschien kleine hoeveelheden verzadigde vetten bevat, erg rijk aan proteïnen. Wat raden wij aan? Eet gewoon het hele ei. Als je dit doet gepaard met een gebalanceerd en gevarieerd dieet zorg je erg goed voor je gezondheid.

Bron : https://gezonderleven.com/is-gezonder-eiwit-eigeel/
 
Back
Naar boven