Fitness Seller

Voorstelling/ eigen fitness voeding schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zit even naar je voedingsschema te kijken maar deze zou ik eens heel goed narekenen want je zit ver , heel vel boven de 200 gr eiwitten .

1 ei bevat om en nabij 13 gr aan eiwit ( dit x 8 is dus 104 gr eiwit )
protiene reep 11 gr eiwit
in totaal 500 gr kwark om en nabij 50 - 60 gr eiwit
Kip / zalm ( ligt aan hoeveelheid enz )
Eiwitshake gemiddeld ook 60 gr eiwit

Dus op zijn minst zit je op 300 a 350 , ook in normale voeding zitten eiwitten enz
Die hoeveelheden heb je helemaal niet nodig, en voer je af via je urine , dan kun je beter iets minder eiwitten pakken en tussendoor iets anders pakken ( bijv een handje noten ) of een boterham met iets van beleg
 
Ik zit even naar je voedingsschema te kijken maar deze zou ik eens heel goed narekenen want je zit ver , heel vel boven de 200 gr eiwitten .

1 ei bevat om en nabij 13 gr aan eiwit ( dit x 8 is dus 104 gr eiwit )
protiene reep 11 gr eiwit
in totaal 500 gr kwark om en nabij 50 - 60 gr eiwit
Kip / zalm ( ligt aan hoeveelheid enz )
Eiwitshake gemiddeld ook 60 gr eiwit

Dus op zijn minst zit je op 300 a 350 , ook in normale voeding zitten eiwitten enz
Die hoeveelheden heb je helemaal niet nodig, en voer je af via je urine , dan kun je beter iets minder eiwitten pakken en tussendoor iets anders pakken ( bijv een handje noten ) of een boterham met iets van beleg
Oke top man thx. Maar nu tijdens de bulk kan het kwaad die eiwitten? Dus wat ik nu wil vragen is of ik met dit schema meer kwaad doe dan goed of maakt dat geen verschil. En ik eventueel aar de cut toe die eiwitten herbereken? Of moet ik dit nu al aan passen of maakt het niet uit? Greats thx voor de feedback
 
Je neemt niet meer op dan 2gr eiwit per kg lichaamsgewicht.
weeg je dus 80 dan heb je maar 160gr nodig.

tenzij je een 120kg AAS calorie hoogverbruiker bent, moet je helemaal niet van die gekke “5k kcal muscle en fitness diëten“ doen
begin nou gewoon eens met ALLES invoeren in my fitness pall, pak een fitbit of andere calorieteller en eet 300kcal méér als je wilt aankomen of 500kcal minder dan je totaal geregistreerde verbruik, wanneer je wilt afvallen.
 
Je neemt niet meer op dan 2gr eiwit per kg lichaamsgewicht.
weeg je dus 80 dan heb je maar 160gr nodig.

tenzij je een 120kg AAS calorie hoogverbruiker bent, moet je helemaal niet van die gekke “5k kcal muscle en fitness diëten“ doen
begin nou gewoon eens met ALLES invoeren in my fitness pall, pak een fitbit of andere calorieteller en eet 300kcal méér als je wilt aankomen of 500kcal minder dan je totaal geregistreerde verbruik, wanneer je wilt afvallen.
Top ga ik doen man! Thx
 
Back
Naar boven