Fitness Seller

Voorstelling van mezelf en volgende cycle

Bezoekers in dit topic

Dominguez

Novice
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Hallo iedereen,

Na een kleine 2,5 jaar lurken is het moment aangebroken waar ik eindelijk iets post op dit leuke forum.

Ik ben 36 jaartjes jong (lol), meet 1,83m, weeg 93kg en een typische ectomorph. Momenteel sta ik op een 14% en ben sinds 4 jaar zeer intensief met deze sport (lees obsessie) bezig. Trainen, doe ik 4x per week, vlak na het werk omdat ik dan extra veel energie heb door de werkstress:

Ma: Borst & triceps
Di: Rug & Biceps
Woe: Rust
Do: Benen
Vrij: Schouders & traps
Za & Zo: Rust

Qua voeding: Dagelijks probeer ik aan 300mg proteïne te komen, verdeeld over 6 maaltijden. Ik probeer dagelijks hetzelfde regime aan te houden, maar toch wat te variëren qua vis & vlees en ook wat betreft carbs tussen rijst, aardappelen en pasta. Ik ga nooit echt ver boven de 3000kcal, aangezien ik absoluut geen vet wil bijkweken. Integendeel, er zou zelfs wat afmogen, daar gaan we vanaf Januari rustig aan beginnen, door 's morgens of 's avonds 4x per week 45 minuutjes cardio bij te doen.

Maaltijden met carbs zijn 's morgens, voor en na de training. De andere 3 zijn enkel bijna pure proteïnemaaltijden, al gooi ik er hier en daar toch wel eens wat omegavetten bij (noten)..n vooral dan, Krealkalyn, extra aminozuren na de training, alsook glutamine.

Vanaf Januari wil ik ook terug een stevige cycle van 12W aangaan, waar ik graag jullie mening over zou horen. Het is een steviger programma dan gewoonlijk, want ik zit sinds geruime tijd op een plateau waar ik nu eindelijk eens wil voorbij geraken.

AAS
Test E: 1000mg per week (250mg ma, di, do, vrij)
Boldenon: 800mg per week (200mg ma, di, do, vrij)
Tren E: 400mg per week (200mg ma & do)
Dianabol: 30mg per dag W1-5 (2 's morgens, 1 's namiddags)
Proviron: 100mg per dag W6-12 (2 's morgens, 2 's namiddags)

PEPS
GHRP-2: 3 x 100mcg per dag (12 weken, dagelijks?)
CJC-1295 w/o dac: 3 x 100mcg per dag (12 weken, dagelijks?)

NAKUUR
Arimidex: 4 weken

Door dit allemaal even neer te pennen, kom ik tot de bedenking dat ik nog enkele vraagjes heb. Graag hoor ik jullie advies rond volgende onzekerheden:

- GHRP-2 & CJC-1295: 7 dagen per week, of pauzeren in het weekend?
- Arimidex: hoeveel mg per dag? Tabs zijn 1mg/tab.
- Zou ik wel voor 12 weken gaan of ineens 16 weken?

Zelf heb ik geruime tijd rond gezocht naar de ideale combinatie, die voor mij zou werken, vooral op dit forum dan. Ik ben niet op zoek om op te blazen door heel veel water aan te maken, maar vooral kwalitatieve vetvrije massa bij te kweken, die ik door mijn voeding en training achteraf kan behouden.

Het liefst had ik ipv GHRP2 & CJC1295 begonnen met HGH, in combinatie met telkens 5 weken IGF1-LR3 on & off, maar aangezien mijn bron al een tijdje niet meer aan deze zaken kan geraken, moet het maar zo.

Ik kijk uit naar jullie expertise & antwoorden!!

All the best,

D
 
Dat plateau ga je makkelijk breken met alleen 500mg Test E en misschien wat dbol. De rest lekker bewaren voor een andere keer, evenals die peptides.
 
Wat is je kuur geschiedenis als je met jouw stats dat al wilt zetten?
 
Prima massa kuur.
Dianabol eventueel vervangen door oxy.
Als je nog niet veel kuurgeschiedenis hebt , test wat verlagen.
 
Wordt dit je eerste kuur? Jezus wat een stack al. Ik zou beginnen met een Kuur op basis van Test E 500mg Per week met misschien een kickstart van Winstrol 50 mg elke dag. Daarbij tweemaal per week HCG 400UI. Nakuur met Nolvadex. Dit zal meer dan genoeg zoden aan de dijk zetten, zeker voor een eerste kuur.

ps. Waarom trouwens 4 maal per week injecteren met lange esters?
 
Minder pieken.
 
En wat win je daarmee?
 
Betere opname en minder side's .
Ik kan ook mis zijn hoor :) Maar ik prefereer ook meer maals injecteren per week.
 
Hoi,

Bedankt voor de antwoordjes al.

Nee het is niet de eerste keer dat ik kuur :-). Let wel, voor ik terug begon te trainen, leefde ik erg ongezond (roken, drinken, slecht eten etc) en woog ik slechts 73kg. Op 2 jaar tijd ben ik dan +/- 20 kg aangekomen. Ben ik best wel trots op natuurlijk, maar sindsdien bleef het status quo. En nu wil ik eindelijk terug eens een mooie stap voorwaarts zetten, zonder achteraf terug een even grote stap achterwaarts te moeten zetten. Dat is meestal mijn probleem denk ik.

Ik heb wel wat ervaring met IGF, Test, Tren, Diana, masteron, primo, ... Niet alles tegelijk natuurlijk, verdeeld over de jaren heen :-)

Laatste kuur (zomer) was 12 weken 750mg test E + 300mg primo + 600mg masteron. 4 à 5 % vet mee kwijtgespeeld en 4 à 5kg spieren mee gewonnen. Dat was leuk natuurlijk, maar echt veel heb ik er achteraf niet van behouden spijtig genoeg. Nochtans ben ik als een bezeten met mijn voeding bezig.

Wat betreft dat plateau, ik geraak er wel telkens af, maar zak steeds terug naar 92-94kg... Heb qua voeding al vanalles geprobeerd. High Cals, High Carb, High proteine, low cals, low carb, high fat... en zit hier nog steeds op datzelfde gewicht.

Ik wil me niet vastpinnen op een x-aantal kilos natuurlijk. Hoe ik er uitzie is belangrijker dan hoeveel de weegschaal aangeeft uiteraard.

Thanks,

D
 
Zet er maar wat hcg/hmg bij.

Stevig kuurtje
 
Ik zou het dan eerder eens in je voeding gaan zoeken dan in je kuurtjes. Kennelijk ben je al een tijdje bezig bent en met de middelen die je hebt gebruikt vind ik niet dat je statistieken erg denderend zijn.
 
Ik zou het dan eerder eens in je voeding gaan zoeken dan in je kuurtjes. Kennelijk ben je al een tijdje bezig bent en met de middelen die je hebt gebruikt vind ik niet dat je statistieken erg denderend zijn.

+1

3000kcal op 93kg 1,83m en zelf zeggend dat je een ectomorph bent lijkt mij een beetje aan de erg zuinige kant.
 
Dikke kuur, lekker man, alleen die Peps lijken me gewoon echt het geld niet waard.

Lijkt me wel dat je, als je op 3000 kcal niet meer gaint je iig even je voeding iets meer af moet stellen. Nu niet meer gainen = op/rond onderhoud eten wat betekent dat je straks te weinig eet en dus niet het volle uit je kuur haalt. Ook al zul je wel groeien op 2.5 gram AAS :p Weet alleen niet of ik de provi zo hoog zou zetten.
 
Back
Naar boven