AndroidHealthClinic

Voorstelling

Bezoekers in dit topic

BjarneG

Novice
Lid geworden
12 dec 2022
Berichten
25
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
93kg
Vetpercentage
18%
Hoi,

Bij deze stel ik me zelf hier ook even voor.

Ik sport al langer in de fitness, maar zonder er echt voor te gaan. Tijdens mijn vorige relatie stond ik op m'n zwaarst (foto 1 - oktober 2019). Na deze relatie ben ik terug de gewichten ingevlogen met als gevolg dat er ongeveer 30kg af was. Dit deed ik door thuis te trainen met losse gewichten en veel te gaan lopen. (ik had veel vrije tijd door de corona)
Tijdens de corona stond ik waarschijnlijk het scherpste door de vele cardio. (foto 2 - juni 2020)
Vervolgens heb ik mijn huidige vriendin leren kennen en ben ik bij haar ingetrokken. Hier heb ik ook mijn homegym uitgebreid om wat harder te kunnen gaan tijdens het trainen. Vanaf toen ben ik ook zwaarder beginnen trainen. De cardio is wel voor een deel weggevallen wat zich uit in een terug hoger gewicht (+10kg vanaf m'n scherpste). Echter heb ik ook de kans gehad wat spieren bij te kweken (foto 3 juli 2022)
Momenteel train ik volgens een schema van Kyle Hunt. (Huidige fysiek: foto 4) Mijn plan is om deze zomer terug te cutten om richting het vetpercentage van foto 2 te gaan. Momenteel sta ik ongeveer 2kg zwaarder dan op foto 3.

Volgende doelen in mijn training:
Duidelijk afgebakend voedingsschema opstellen
Homegym nog uitbreiden met hacksquat / legpress van ATX
Plek vinden voor mijn roeitrainer in m'n huidige woonst
 

Bijlagen

  • Foto 4.jpg
    Foto 4.jpg
    85 KB · Weergaven: 36
  • Foto 3.jpg
    Foto 3.jpg
    128,2 KB · Weergaven: 31
  • Foto 2.jpg
    Foto 2.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 32
  • Foto 1.jpg
    Foto 1.jpg
    83 KB · Weergaven: 33
Netjes dat je 30kg bent afgevallen :thumb:
 
Back
Naar boven