Xeno
Novice
- Lid geworden
- 17 sep 2023
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 23%
Goeiedag allen!
Via deze weg wil ik mezelf even voorstellen alsook wat mijn doelen zijn.
Ik heb uiteraard nog vele vragen en zal deze dan ook in de correcte topic proberen stellen.
Ik ben een man, 38jaar wonende in België &
sedert eind augustus (dus nog zéér recent) begonnen met fitnessen.
Mijn initiële doel was om te vermageren, maar daarbij is toch het doel gekomen om mijn lichaam te proberen omzetten naar een 'sportieve' bouw. Ik wil nog niet te hard van stapel lopen want ik heb al gemerkt dat ik dit anders toch niet kan volhouden.
De bedoeling is dus rustig aan in de drive te komen van waar ik naartoe wil werken, maar wel op de correcte manier. Niet dat ik nadien alles terug moet aanpassen omdat ik niet goed bezig ben.
Mijn vragen vinden jullie dan wel in de nodige topics.
Grtjs
Via deze weg wil ik mezelf even voorstellen alsook wat mijn doelen zijn.
Ik heb uiteraard nog vele vragen en zal deze dan ook in de correcte topic proberen stellen.
Ik ben een man, 38jaar wonende in België &
sedert eind augustus (dus nog zéér recent) begonnen met fitnessen.
Mijn initiële doel was om te vermageren, maar daarbij is toch het doel gekomen om mijn lichaam te proberen omzetten naar een 'sportieve' bouw. Ik wil nog niet te hard van stapel lopen want ik heb al gemerkt dat ik dit anders toch niet kan volhouden.
De bedoeling is dus rustig aan in de drive te komen van waar ik naartoe wil werken, maar wel op de correcte manier. Niet dat ik nadien alles terug moet aanpassen omdat ik niet goed bezig ben.
Mijn vragen vinden jullie dan wel in de nodige topics.
Grtjs