XXL Nutrition

Voorstelrond + vragen omtrent winny only

Bezoekers in dit topic

Iron1994

Novice
Lid geworden
15 aug 2019
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Beste,

Ik wil mezelf bij deze even voorstellen, ik ben niet nieuw op dit forum. Althans, wel als lid, maar ik lees al enige jaren mee. Haal hier mijn tips en adviezen vandaan. Ondanks dat ze elkaar nog wel eens tegen de haren in willen strijken.

Ik train ongeveer sinds 2012, ik zal niet zeggen dat het aan het begin al met dezelfde passie en regelmaat is als de afgelopen 4 a 5 jaar. Ik lees ook veel over de sport, voeding, ect. en probeer zo telkens mijn eigen progressie te verbeteren. Ik ben ooit begonnen op een kilo of 57, met 7% bodyfat, toen ik een jaar of 18 was. Kan dus zeker zeggen dat mijn ‘genen’ mij op dit vlak toch wel degelijk in de steek laten haha. Het is niet zonder slag of stoot gegaan.

Ik varieer redelijk veel in trainingen, qua samenstelling van de training, maar er zit toch wel enige regelmaat in de volgorde. Ik pak het als volgt aan:
Borst en biceps (buik)
Rug en triceps
Benen en schouders (Buik)

Even in het kort, ter info, inhoudelijk zal ik er op dit moment niet op ingaan.

Mijn voeding is vandaag, en bijna elke dag soortgelijk:

Ontbijt:
30 gram fijne havervlokken, 112 kcal
Mammoth 2500 eiwit, 626 kcal

Sporten, en dan na het sporten pakte ik vandaag:
Skyr drink, 178, kcal

Tussendoor:
Magere kwark, 250 kcal
Granny Smith, 156 kcal

Middageten:
Ham kaas croissant, 259 kcal
2 boterhammen met kipfilet bieslook,

Tussendoor:
Granny smith, 156 kcal

Avond eten:
Bami met kip en extra ei (natuurlijk is dit vaak variabel, het avond eten)

Late night:
Volle kwark, 504 kcal

Ik zal de macros vanavond aanvullen, heb ze op dit moment niet paraat.
Iemand hier tips, suggesties, aanpassingen of toevoegingen voor? Ik hoor het graag.


Stats:
Lengte: 171 cm
Leeftijd: 25 jaar
Gewicht: 73 kilogram
Bodyfat: 11.3%

Ik heb als doel om mijn bodyfat nog iets omlaag te krijgen, en mijn gewicht verhogen.

Nou zit ik na te denken over een winny only kuur, van 50 mg per week.
Wat zijn jullie meningen hierover?
Tips?
Inzichten?

Ben super benieuwd.

Gr.
 
Als je dan toch wilt kuren kun je beter Test-e 500 mg en mast 200 mg zetten.

Verder zou sws meer gaan eten en laat dingen als ham kaas croisant weg..
 
Als je dan toch wilt kuren kun je beter Test-e 500 mg en mast 200 mg zetten.

Verder zou sws meer gaan eten en laat dingen als ham kaas croisant weg..

Wat zou jij toevoegen? En meer gaan eten in de zin van? Koolhydraten, kcal en/of eiwitten verhogen?
 
Je bent te laat maat...zomer is al bijna afgelopen

(50mg winny per week wtf...hoop dat dat een typefout is)
 
Wat zou jij toevoegen? En meer gaan eten in de zin van? Koolhydraten, kcal en/of eiwitten verhogen?

In totaliteit meer gaan eten, gooi je havermout naar 100/150 gram, neem als lunch 5 boterhammen kipfilet/ zilvervliesrijst met kip/koolvis. Er is zoveel keus en genoeg te vinden op het internet.

Zorg dat je basis goed is voordat je begint met kuren.
 
Je bent te laat maat...zomer is al bijna afgelopen

(50mg winny per week wtf...hoop dat dat een typefout is)
Hahaha no shit shirlock. Daar gaat het mij echt totaal niet om.

Ik bedoelde inderdaad per dag.
 
In totaliteit meer gaan eten, gooi je havermout naar 100/150 gram, neem als lunch 5 boterhammen kipfilet/ zilvervliesrijst met kip/koolvis. Er is zoveel keus en genoeg te vinden op het internet.

Zorg dat je basis goed is voordat je begint met kuren.

Bedankt voor je advies, dat was ook een van de redenen dat ik dit bericht geplaatst heb.
 
Post eerst je macro's maar eens.
Lijkt erop of je erg weinig vetten eet.
Gooi er wat goede vetten bij.

en een ham/kaas croissant kan best een keer. Niets mis mee zolang jij je kcal en ekv haalt.

Mammoth zou ik schrappen en normale voeding nemen.
Neem gewoon 100 gram havervlokken met (volle) melk en een schep pindakaas. Zit je ook aan die kcal en je weet zeker wat je eet en het is goedkoper ook.
 
Je voeding gaat echt helemaal nergens over man. Erg apart dat er dan alsnog door iemand 500mg test met 200mg mast aangeraden wordt.

Als je eruit wilt zien als een vent moet je niet eten als een vrouw.

Met 30gram havermout en wat kwarkjes/yoghurtjes en wat appeltjes gaat er niet veel gebeuren ben ik bang.
 
Je voeding gaat echt helemaal nergens over man. Erg apart dat er dan alsnog door iemand 500mg test met 200mg mast aangeraden wordt.

Als je eruit wilt zien als een vent moet je niet eten als een vrouw.

Met 30gram havermout en wat kwarkjes/yoghurtjes en wat appeltjes gaat er niet veel gebeuren ben ik bang.

Reactie kan ik waarderen. Waar valt echt essentiële winst te behalen?
 
- Verhoog bijvoorbeeld je havermout naar 100gr. Pleur er een notenmix op of een eetlepel pindakaas. Eet er paar extra eieren bij, hetzij gekookt of gebakken.

- Verhoog de twee boterhammen naar bijvoorbeeld 8 boterhammen

- Ik weet niet hoeveel plakjes kipfilet je op je brood doet maar als je groter wilt worden doen we niet aan “plakjes” maar aan hele verpakkingen :D

- Hoeft tevens niet alleen kipfilet te zijn maar denk ook aan fricandeau, rosbief, ossenworst, magere hamsoorten, casellerrib (ervanuitgaande dat je bij brood wilt blijven)

- Dat je tussendoor fruit eet is heel goed, maar dit wordt niet als een maaltijd gezien. Meer een toevoeging op.

- Neem tussendoor een whey shake met iets van oats of rijstpoeder. Scheelt je geld en veel suikers in plaats van de Mammoth

- savonds je bakje kwark als laatste maaltijd
 
Je voeding gaat echt helemaal nergens over man. Erg apart dat er dan alsnog door iemand 500mg test met 200mg mast aangeraden wordt.

Als je eruit wilt zien als een vent moet je niet eten als een vrouw.

Met 30gram havermout en wat kwarkjes/yoghurtjes en wat appeltjes gaat er niet veel gebeuren ben ik bang.
+1
 
Blijf natty en train gewoon keihard en vreet zoveel mogelijk om vvm te pakken
 
Als je dan toch wilt kuren kun je beter Test-e 500 mg en mast 200 mg zetten.

Verder zou sws meer gaan eten en laat dingen als ham kaas croisant weg..
700mg aan gear voor een eerste kuurtje, totaal nutteloos.
 
Back
Naar boven