MuscleMeat

Voorsteltopic van Charlie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Momcharlie

Cool Novice
Lid geworden
14 feb 2018
Berichten
90
Waardering
111
Lengte
1m58
Massa
52kg
hoi dames.

Ik ben helemaal nieuw hier dus zal me even voorstellen.

Ik ben 30 jaar oude mama van een 7 jarig dochtertje en 10 jaar samen met mijn man.
Na een jaar thuis op de bank zitten ben ik ruim 12 kg aangekomen.
Op dit moment ben ik 158cm en weeg ongeveer 54kg (dat lees je goed, ik woog vorig jaar dus 42 kg)
Heb me begin februari aangemeld bij de sportschool om in eerste instantie weer op mijn oude gewicht te komen.
Het sporten bevalt me echter zo goed dat ik besloot de lat iets hoger te leggen. Ik wil meer spiermassa kweken en flink wat vet kwijt.

Bij iemand van 158cm en 54kg denk je misschien niet gelijk aan een hoop vet. Maar helaas is die 12kg die ik ben aangekomen bijna helemaal op mijn buik gaan zitten. Hoe plat hij eerst was, zo blubberig is hij nu.

Wat eten betreft moet ik nog een hele hoop informatie opzoeken, ik eet nu gewoon als ik honger heb, al probeer ik wel gezonde keuzes te maken.
Ik ben nu dus een kleine 2 weken aan het trainen.
Heb de techniek nog niet helemaal onder controle en ik vind het erg intimiderend om met mijn gewichtjes van 2kg in het krachthonk op de sportschool te staan.

Maar ik doe mijn uiterste best om me niet te schamen voor mijn dumbells van 2kg. Ik moet immers ergens beginnen... ?

Mijn grote voorbeeld is katie chimes.
Ik zal proberen een foto toe te voegen, als het niet lukt en je bent nieuwschierig dan zelf maar even googlen ;)

Ik geniet tot nu toe erg van het sporten, al schaam ik me dood dat ik op het nulpunt begin en tussen heel veel sterkere mannen en vrouwen sta als klein meisje met ielige tandenstoker armpjes.
Maar dat zit tussen mijn oren ;) ik hoop heel erg dat ik hier verhalen vind die lijken op de mijne waardoor ik die schaamte wat kan loslaten.

Hebben jullie nog vragen, roep gerust :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ze zijn toch allemaal ooit van 0 begonnen? Niets om je over te schamen, succes!
 
Welkom en veel succes! Mooi voorbeeld die Katie Chimes. Prachtige vrouw.

Laat je niet van de wijs brengen, in zo'n fysiek gaat jaren aan training zitten (en helaas ook verboden middelen). Dus geef niet op als je over een half jaar nog niet bereikt hebt wat je wil.. Doorzetten en je komt vanzelf op een punt waarop je tevreden kunt zijn met je lijf!
 
Back
Naar boven