AndroidHealthClinic

voortgang na 2 jaar trainen

Bezoekers in dit topic

Sorry van de fotos jonges...
Zal binnekort wel ff betere posten.
Maar ik ben in die 2 jaar denk 5 kilo aangekomen ofzo..
Ik wil wel meer gaan eten maar ben bang dat ik in vet ga aankomen en ik weet van mezelf dat ik dat er moeilijk af krijg.
Wat vinden jullie daarvan?

En hou bij de beoordeling wel ff rekening met me lengte he
ben 193 cm ofzo, dat maakt het niet makkelijk...

ik hou rekening met je lengte,destemeer omdat ik zelf 1m94 ben,ik heb op 3 jaar tijd toch wel al een lekker 28kg erbij geplakt,5kg op 2 jaar is dik k*t...als je bang bent om vet aan te komen mag je grote spieropbouw wel vergeten,een bodybuilder MAG NIEt bang zijn van een beetje vet,ik zeg wel een beetje want teveel is ook niet goed daarom dat er ook zoiets als bulken en cutten bestaat,je bulkt en als je ziet dat je iets te vet word dan cut je (voorzichtig)

that's bodybuilding my man,sculpting your body!!
 
dude volgonde keer alleen even je hoofd weg werken in paint (als je wilt). in plaats van dat hele plaatje om te toveren in piccaso :S dit is echt irri zo.

even to the point. hmmm...WTF. Valt me tegen voor twee jaar trainen :( Je moet duidelijk veel meer eten. Fix zo snel mogelijk een schema. Hoewel ik zelf ook mijn twijfels hebt over je trainingschema. Laat iemand erna kijken zou ik zeggen. Maak over 2 maanden weer een thread en ik wil daarin zien dat je minstens 5kg ben aangekomen or else... :whip:


Go0d luck ;) :thumbs:
 
Back
Naar boven