AndroidHealthClinic

Voortijdig stoppen met test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

peens

Novice
Lid geworden
4 okt 2021
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Geachte lezers,

Ik zit momenteel in week 4 van
1-10 Test e 750mg ew
1-6 Winstrol 50mg ed

Ik ben genoodzaakt met test te stoppen omdat ik 2 dagen na injectie elke keer de griep krijg.
Ik heb dit vroeger ook met andere gear gehad. Waarschijnlijk kan mijn lichaam niet tegen de hormoonschommelingen.

Mijn vraag is kan ik winstrol gewoon wel door laten lopen? Of met alles stoppen en na 2 weken nolvadex.

Alvast bedankt!
 
Waarom zou je winstrol niet door kunnen laten lopen? zou gewoon 6 weken winstrol pakken en dan lekker nakuren 2 weken op nolva en klaar.
 
Dosering misschien minderen en kijken wat dat voor effect heeft. 750mg pw is al behoorlijk, wellicht dat de helft minder side effect voor je geven.
 
Wat bedoel je met griep?
-Misselijk,buikpijn,overgeven,hoofdpijn,diarree ?

Zeker dat het je winstrol niet is? Kreeg van stanozolol namelijk ook altijd een grieperig (misselijk) gevoel en liep constant naar het toilet na een paar weken in te nemen. Uiteindelijk bloed laten trekken en lever was zwaar overbelast. Kan ook toeval zijn of aan het merk hebben gelegen natuurlijk.

Je dosis opdelen en niet alles in 1 keer injecteren en anders gewoon minderen.
 
Ik weet niet of je dit merk van je test-e al eerder hebt gebruikt? Zo niet dan zou ik daar zeker niet andere dingen mee combineren. Nu doe je dat wel en daardoor is het lastig te zeggen of het aan de test-e ligt, of de winstrol.
Daarnaast is, zoals eerder gezegd, 750mg test-e per week echt heel hoog.

In het begin had ik zelf overigens ook de eerste paar weken dat ik me wat minder voelde. Maar dat verdwijnt van zelf. Na een week of 4 bloedprikken. Controleer ook op hs-CRP (en niet CRP) om te kijken of je geen verhoogde ontstekingswaardes hebt. Zowel, dan is je gear niet zo best.
Kan bijvoorbeeld aan de soort olie liggen waar je niet tegen kunt.

Ik zou in elk geval de winstrol even laten liggen.
 
Thanks voor jullie reacties! Ik heb een aardig kuur verleden en heb vaker op 750mg gezeten met ook wel tren ernaast. Ik denk dat het door de test komt omdat ik de dag/2 dagen na het injecteren grieperig ben. Ik ga daarom sowieso de kuur vroegtijdig afbreken.
Ik heb een tijd terug de winstrol van dit merk ook gehad en had toen nergens last van gehad.

Zou ik nu dus wel gewoon mijn winstrol afmaken en dan 2 weken nakuren? Omdat ik dus vroegtijdig met test stop.
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Ik verdeel mijn dosis in 2x per week
 
Wat bedoel je met griep?
-Misselijk,buikpijn,overgeven,hoofdpijn,diarree ?

Zeker dat het je winstrol niet is? Kreeg van stanozolol namelijk ook altijd een grieperig (misselijk) gevoel en liep constant naar het toilet na een paar weken in te nemen. Uiteindelijk bloed laten trekken en lever was zwaar overbelast. Kan ook toeval zijn of aan het merk hebben gelegen natuurlijk.

Je dosis opdelen en niet alles in 1 keer injecteren en
 
Ik voel mij dan heel moe zwak lichaam zweten. Het lijkt net de test flu alleen dan voor elke keer 2 dagen. De rest van de week gaat het wel tot ik weer moet prikken.
 
Gewoon wat lager doseren.. Of als je denkt dat het door balans komt, kan je die balans verbeteren met primo of var.
Ik heb vroeger ook 750 test met 400 tren gedaan. Meeste progressie paar jaar daarna gemaakt op 250 test met 200 primo.
Er is niks mis met lage doseringen.
 
Ik voel mij dan heel moe zwak lichaam zweten. Het lijkt net de test flu alleen dan voor elke keer 2 dagen. De rest van de week gaat het wel tot ik weer moet prikken.
Hallo, velen denken dat test flu kan komen door een merk dat niet goed is. Echter is dit vaak niet het geval. De wel bevreesde Test flu is een reactie van je lichaam op de testosteron. Doordat je lichaam ineens iets binnenkrijgt wat het niet gewend is zal dit een schrik reactie geven en zullen je witte bloedcellen de onbekende stof aanvallen. Dit zal even kunnen duren maar zal snel weggaan zodra je lichaam om kan gaan met de testosteron die word geïnjecteerd.
 
Back
Naar boven