AndroidHealthClinic

Nieuws Voortzetting van het Forum (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Na het overlijden van Big-T was er even onduidelijkheid over de toekomst van het forum.
Bij deze kan ik mede delen dat er door de moderators achter de schermen meteen werk van gemaakt werd om de legacy van Big-T verder te zetten.
Ondertussen is er contact geweest met de familie en zijn de admin rechten vrijgegeven, het forum zal dus verder gezet worden in de huidige vorm !

Het account van Big-T zal een speciale status en een in memoriam topic krijgen zodat hij voor altijd in ons hart kan verder leven.

=Edit= Update hier! https://forum.bodybuilding.nl/topics/voortzetting-van-het-forum.399420/page-2#post-9573045
 
Goed nieuws dit! Mooi gebaar ook.
 
Fijn om dit te lezen! Kom hier namelijk al jaren graag. Mooi gebaar ook wat betreft Big-T (Tijl) zjin memoriam topic.
 
Goed nieuws! Blijft de familie eigenaar van het forum, en wie wordt admin? Is daar al meer duidelijkheid over?
 
Goed nieuws! Blijft de familie eigenaar van het forum, en wie wordt admin? Is daar al meer duidelijkheid over?

Na bespreking met de familie zullen de taken nu verdeeld worden onder het huidige moderator team, hoe alles praktisch precies in z'n werk zal gaan moet voor ons ook nog duidelijk worden. Wij zitten zelf ook nog met meer vragen dan antwoorden maar het voortbestaan is een zekerheid ondertussen.
 
Zeker goed nieuws!
en een mooi gebaar.
 
Mijn suggestie:

Bestuur DBB vanaf nu met een panel bestaande uit Moderators. Zo blijft het democratisch, en wordt tegelijk individualisme in de kiem gesmoord. Er is genoeg terug te vinden over hoe Tijl alles zag.

Iemand zoals EricR zou ik een goede toevoeging vinden tot dat panel. Zonder dat hij daarom terug Moderator moet worden.
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws sanca! Ik vraag me af of dit effect heeft op de poll van HillR betreft de donaties.
 
Goed nieuws! Ben hier content voor...
 
Goed nieuws sanca! Ik vraag me af of dit effect heeft op de poll van HillR betreft de donaties.

Is daar eigenlijk nog wat mee gedaan?
 
Wow ik heb dit dus gewoon helemaal over het hoofd gezien..:( rust in vrede Tijl en mooi dat zijn legacy op deze manier bewaard blijft!
 
Mijn suggestie:

Bestuur DBB vanaf nu met een panel van Moderators. Zo blijft het democratisch, en wordt tegelijk individualisme in de kiem gesmoord. Er is genoeg terug te vinden over hoe Tijl alles zag. Deze zaken moeten worden beschermd.

Iemand zoals EricR zou ik geen slechte toevoeging vinden tot dat panel, zonder dat hij daarom terug taken op zich moet nemen.
Al het werk dat Tijl in dit forum stak kan niet gedragen worden door maar 1 iemand, we kijken momenteel inderdaad naar enkele mods die taken onderverdelen. Het is voor ieder onder ons vooral belangrijk dat Tijl zijn nalatenschap verder kan worden gezet!
 
Goed nieuws.

Benieuwd naar de nieuwe organisatie structuur en toekomst visie. :)
 
Al het werk dat Tijl in dit forum stak kan niet gedragen worden door maar 1 iemand, we kijken momenteel inderdaad naar enkele mods die taken onderverdelen. Het is voor ieder onder ons vooral belangrijk dat Tijl zijn nalatenschap verder kan worden gezet!

Prachtig advies heb ik dus gegeven, geen dank.
 
Mooi gebaar! Inderdaad goed om DBB voort te zetten, denk dat dit ook is wat Tijl zelf zou willen.
 
Back
Naar boven