Fitness Seller

Vooruit voor mijn fans die voor mijn deur liggen, nog wat meer foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_76

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2005
Berichten
128
Waardering
0
Foto van mijn benen volgen later.

Groetjes Roy Rademaker.

Stats:
biceps: na training 48cm, anders 47cm.

11 jaar train ervaring.
Doel:115 kilo schoon aan de haak.
 
Laatst bewerkt:
Je lijkt weinig wijdte op de rug te hebben bro!

Weet je zeker dat het fans voor je deur zijn?
Niet toevallig nog ergens een schuld open staan :D
 
ik mis ook breedte in je rug.
 
Mooie armen, meer dan behoorlijke borst maar aan de rug moet nog gewerkt worden bro.
 
Inderdaad mijn rug is het minste van mijn lichaam, er wordt hard aan gewerkt, ik hoop over een goed half jaar een foto hier te plaatsen van mijn rug, dat je een breedbeeld monitor moet hebben om hem helemaal goed te kunnen zien.

Greetz
 
Roy.Rademaker zei:
Inderdaad mijn rug is het minste van mijn lichaam, er wordt hard aan gewerkt, ik hoop over een goed half jaar een foto hier te plaatsen van mijn rug, dat je een breedbeeld monitor moet hebben om hem helemaal goed te kunnen zien.

Greetz

Ach hard trainen dan ik heb een 21 inch beeldscherm en je past er wel 4x op dat word heel hard trainen dan :D
 
Roy.Rademaker zei:
Inderdaad mijn rug is het minste van mijn lichaam, er wordt hard aan gewerkt, ik hoop over een goed half jaar een foto hier te plaatsen van mijn rug, dat je een breedbeeld monitor moet hebben om hem helemaal goed te kunnen zien.

Greetz

:roflol:

ik mag jou wel :D
 
Rug loopt zwaar achter ivm je borst en armen. Hoe komt dat zo? Toch altijd wel goed hard aangepakt?
 
heb een breedbeeld kom maar op met die coleman rug :D
 
Ziet er top uit, ondanks dat je rug wat minder is tov de rest...
 
dit ziet er echt vreemd uit. je borst armen schouders zien er goed uit maar ik vind je rug echt heel erg magertjes. ik vraag me af hoe dat komt dat hij zal smal is.grts
 
ReyMysterio zei:
Weet je zeker dat het fans voor je deur zijn?
Niet toevallig nog ergens een schuld open staan :D


:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:



Ziet er goed uit,Roy.

Ik weet er alles van hoe moeilijk het is om knap massa op zo'n lang lichaam te gooien want ik ben ook 2 meter lang.

Zoals al eerder vermeld is je rug niet je sterkste punt en ook daar weet ik alles vanaf want ik heb daar mn meeste vet zitten helaas.

Armen zien er goed uit en 48cm mag je trots op zijn!

Op naar die 115,bro!
 
Testo zei:
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:



Ziet er goed uit,Roy.

Ik weet er alles van hoe moeilijk het is om knap massa op zo'n lang lichaam te gooien want ik ben ook 2 meter lang.

Zoals al eerder vermeld is je rug niet je sterkste punt en ook daar weet ik alles vanaf want ik heb daar mn meeste vet zitten helaas.

Armen zien er goed uit en 48cm mag je trots op zijn!

Op naar die 115,bro!

Ik vind me helemaal terug broeders :)
Ben zelf namelijk ook 2m en herken het helemaal
Lastig om massabom te worden en mindere rug, klopt als een bus.

@Roy, dikke fysiek man :thumbs:
 
Goed fysiek
Nu nog ff een dikke rug kweken ;)
 
Goede bouw, ff wat kilo's erbij plakken ;)
 
je bent gewoon groot en die armen zijn echt huge maar je bent niet all that . Volgens mij denk je dat wel als ik al die titels boven je fotoos zo bekijk. maarja kickuh fotoos
 
Een grapje moet kunnen. Sowieso zijn Rotterdammers een beetje vreemd.

Ziet er goed uit. Grote armen. Wel veel water en vet.
 
ziet er goed uit! Alleen idd de kilo's die gaan volgen op de rug plakken!
 
WOw man Roy, dat ziet er goed uit!!! ga zo door!
 
Back
Naar boven