Fitness Seller

Vooruit voor mijn fans die voor mijn deur liggen, nog wat meer foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

netjes hoor, alleen rug iets meer in proportie, keep on going!
 
ziet er goed uit, maar zoals al meerdere keren aangegeven, je rug loopt achter. ik zou daar meer aandacht aan besteden, en lekker gaan chinnen !!!
 
rug licht achter

mooie traps , biceps en borst

je weet wat je te doen staat



trainen die rug
 
Goeie massa hoor, misschien dat de definitie in je rug beter is als je iets droger staat.
 
goeie borst en armen, schouders en rug loopt idd wat achter, maar met genoeg doorzettingsvermogen kom je er vanzelf!!!
succes!!
 
-edit-

niet op letten, ziet er goed uit! de rug kan nog wel wat hebben, en ik denk dat als je het meeste vocht kwijtbent en dan 115 weegt, dat je rug dan ook heel netjes kan zijn :) veel succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dude vergeet de 115kg met die lengte moet je gaan voor 125kg schoon.
Me collega is 2.04m ofzo weegt 124kg en die vind ik al niet indrukwekkend.
Ik ben zelf 1.95 en 118kg en ik zie er ook niet indrukwekkend uit...
Goede biceps, leuke borst, maar ruk rug :) maar dat komt wel! Keihard aanpakken!
Wat zijn de maten van je benen eigenlijk?
 
Chewie zei:
Dude vergeet de 115kg met die lengte moet je gaan voor 125kg schoon.
Me collega is 2.04m ofzo weegt 124kg en die vind ik al niet indrukwekkend.
Ik ben zelf 1.95 en 118kg en ik zie er ook niet indrukwekkend uit...
Goede biceps, leuke borst, maar ruk rug :) maar dat komt wel! Keihard aanpakken!
Wat zijn de maten van je benen eigenlijk?

Ik zal de maten van mijn benen binnenkort eens opmeten.
2.04 meter en 124 kilo of 1.95 meter met 118 kilo is wel indrukwekkend als je vetpercentage onder de 14% is. Als het weinig vocht en vet is moet je toch wel tevreden zijn?????

Groetjes Roy
 
Opschoonslotje, zo weer open. :)
 
Troll post en reactie erop verwijderd.

Topic weer open dus.


PS: Waarom heeft niemand van degene die hierop reageerde een topic report gemaakt? Het verzoek is nog zo; 'Niet reageren, topic report maken'.

Beetje jammer.
 
Roy.Rademaker zei:
Ik zal de maten van mijn benen binnenkort eens opmeten.
2.04 meter en 124 kilo of 1.95 meter met 118 kilo is wel indrukwekkend als je vetpercentage onder de 14% is. Als het weinig vocht en vet is moet je toch wel tevreden zijn?????

Groetjes Roy


ben ik het helemaal mee eens
 
heb ongeveer dezelfde lengte maar heb het precies andersom, borst zwak, rug dik
dat wordt flink deadliften en chinnen voor jou dus komende tijd
 
ik ben de vorige keer wat negatief geweest en nu moet ik toch zeggen! je rug vind ik erg groot! niet veel defenitie maar ik vind het stukken better uitzien!

echt masief



en dan bedoel ik vooral ook je armen van achteren veel beter uitzien
 
ziet er beste oke uit, alleen ik houd nooit zo van die 'met zichzelf ingenomen' titels, ik hoop dat je het niet meende.
 
johndope zei:
ben ik het helemaal mee eens

ben ik het dus niet mee eens, het gaat erom hoe het eruit ziet en in principe niet om de stats.

Bodybuilding doe je om het bouwen, verbeteren van je lichaam.. dat doe je door te kijken naar je fysiek en die te verbeteren, niet door constant op de weegschaal te staan en je BF te meten. (zo zie ik het).
 
mikepl4 zei:
ben ik het dus niet mee eens, het gaat erom hoe het eruit ziet en in principe niet om de stats.

Bodybuilding doe je om het bouwen, verbeteren van je lichaam.. dat doe je door te kijken naar je fysiek en die te verbeteren, niet door constant op de weegschaal te staan en je BF te meten. (zo zie ik het).
Daar ben ik het mee eens!
Charles Glass, zegt dat ook altijd, de beste manier om je progressie te checken is de Spiegel. de spiegel liegt nooit.
 
ziet er goed uit, rug is iets minder.
Armen zijn ok, maar deze lijken geen 48cm, maar ja ... foto's bedriegen natuurlijk.

keep training
 
MuScLeBRICK zei:
Daar ben ik het mee eens!
Charles Glass, zegt dat ook altijd, de beste manier om je progressie te checken is de Spiegel. de spiegel liegt nooit.

Cijfers bedriegen niet, maar je humeur wel.
 
Idd, spiegel kan juist met meest bedreigen omdat je humeur vooral bepaald hoe negatief/positief je jezelf ziet
 
Back
Naar boven