Fitness Seller

Vooruitblik AAS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

drumbell

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2013
Berichten
3.142
Waardering
984
Heren, ben al een tijdje aan het brainstormen over eea. Heb het voor mezef redlijk klaar, maar vraag graag jullie input en mening. Zit op dit moment in een blast van 8wk 300mg Test, 300mg Deca en 200mg Mast. HCG loopt standaard mee. Onderstaand; blast 1 = cut, 2 = bulk.

..Bezig
1-4 120mg Test E /week
+
5-14 Test E 150mg /week
5-14 Tren E 500mg /week
5-14 Mast E 400mg /week
5-14 T3 75mcg /dag (25x3/50x4)
+
15-20 Test E 120mg /week
+
21-28 Test E 500mg /week
21-28 Primo 600mg /week

Cutcycle ziet er imo oké uit. 500mg Tren E omdat m'n vials dan precies op zijn. T3 kon ik goed hebben op 50mcg, wil nu eens wat hoger proberen en kijken hoe dat me af gaat. Cruise icm HCG spreekt voor zich. Wat betreft de bulk. Zit heel erg te twijfelen er eens een oral in te gooien voor de eerste 3-4 wk, kijken wat het doet, voor de ervaring. Heb nog nooit pills gehad. Dacht zelf aan óf Anavar of Tbol op 40mg. Dbol, Oxy wil ik niet (nog) niet aan.. Halo, Epi, MT enz. idem. Wat denken jullie, bij twijfel niet doen of het proberen en ervaren (en $) waard?
 
Var is voor vrouwen en tbol.. tja..

Of dianabol/anadrol of niks imo.
 
zou dan eerder anavar bij je cutting cycle doen, compounds beginnen wel wat op te stapelen dan :D
geen oral en t zo laten is mss nog niet slecht, gezien je de primo op 600 gaat zetten
 
zou dan eerder anavar bij je cutting cycle doen, compounds beginnen wel wat op te stapelen dan :D
geen oral en t zo laten is mss nog niet slecht, gezien je de primo op 600 gaat zetten
Denk dat ik het dan inderdaad gewoon zo laat staan. Om te cutten is bovenstaande cycle genoeg en die bulk is in principe ook netjes. Twijfel was er al, en word er niet minder om. Bij twijfel niet doen heb ik wel eens geleerd hehe. Wellicht bewaar ik die pills nog eens voor later.
 
Var is voor vrouwen en tbol.. tja..

Of dianabol/anadrol of niks imo.
Btw, neem aan dat je dus weleens Var en Tbol gehad hebt? Op hoeveel mg en waarom vond je het niets dan? Tenminste zo te lezen vond je dat. Lees toch regelmatig goede dingen over Var/Tbol op 40-60mg, ook op dit forum van toch wel decent leden. Uitgaande dat je legit stuff hebt.
 
Btw, neem aan dat je dus weleens Var en Tbol gehad hebt? Op hoeveel mg en waarom vond je het niets dan? Tenminste zo te lezen vond je dat. Lees toch regelmatig goede dingen over Var/Tbol op 40-60mg, ook op dit forum van toch wel decent leden. Uitgaande dat je legit stuff hebt.

60 MG var, 80mg tbol.
Beide vielen in het niets bij Dbol en anadrol.
 
Ik ben zelf wel te spreken over Anavar en zou het je echt aanraden om dat op het einde van je cutting cycle te nemen (laatste 4-5 weken ofzo) op pakweg 50-60 mg per dag. Gaat je cut nog de finishing touch geven.

Bij het begin van je bulk, wat een cleanbulk zal worden gezien de middelen (test/primo), zou ik Anavar opnieuw als kickstart nemen. Het voordeel met test/primo is bovendien dat het een milde cycle is om af te sluiten met het oog op herstel. Als je jouw dieet verzorgt, dan zal je er met een goede shape uitkomen.

Var is voor vrouwen en tbol.. tja..

Of dianabol/anadrol of niks imo.

Var only is idd voor vrouwen maar in combinatie met injects ben ik er fan van :)
 
Var en tbol gaan niks doen op 40 mg. Beide minstens op 60 mg.

Zelf ook wel te spreken over anavar. En je kan ook nog altijd winstrol overwegen.
 
60 MG var, 80mg tbol.
Beide vielen in het niets bij Dbol (blue hearts<3) en anadrol.
Anabolic ratio om het zo maar even te noemen van Dbol tov die andere 2 ligt dan ook wel ietsje anders natuurlijk, is gewoon krachtiger. Dbol wil ik ooit nog wel eens aan om te rebounden van cut -> bulk als ik kneiter droog sta (<8%) Ook met oog op estro. Na komende cut zal ik op zo'n 9% staan. Wil gewoon rustig lean bulken straks op die Test-Primo en evt. daarna nog een bulkblast met Bold/NPP erbij bv. Dus niet te gek anders kom ik te hoog uit qua vp straks. Vind Dbol ook misstaan bij een Test-Primo cycle om de een of andere reden :P
 
Ik ben zelf wel te spreken over Anavar en zou het je echt aanraden om dat op het einde van je cutting cycle te nemen (laatste 4-5 weken ofzo) op pakweg 50-60 mg per dag. Gaat je cut nog de finishing touch geven.

Bij het begin van je bulk, wat een cleanbulk zal worden gezien de middelen (test/primo), zou ik Anavar opnieuw als kickstart nemen. Het voordeel met test/primo is bovendien dat het een milde cycle is om af te sluiten met het oog op herstel. Als je jouw dieet verzorgt, dan zal je er met een goede shape uitkomen.
Ervaring met Anavar op die dose? Als het een oral afsluiter en/of KS word, word dat toch Anavar. Wil die eerst eens meemaken. Jullie maken het me toch lastig :)

ikke 20 jij bent ook wel te spreken over Anavar toch, benieuwd naar jouw mening?
 
hoe beviel die test-deca-mast je trouwens?
 
Anavar op 60mg als kickstart genomen. Je pakt er niet enorm veel massa mee maar wel wat krachtwinst.

Spieren stonden echt knetterhard en zelfs als kickstart van bulkkuur werd ik iets vasculairder. Dat belooft om het te gebruiken tijdens cutten :)

Binnenkort neem ik het in mijn cut dus ook op het eind om de look nog wat te verfijnen :P
 
Laatst bewerkt:
Ervaring met Anavar op die dose? Als het een oral afsluiter en/of KS word, word dat toch Anavar. Wil die eerst eens meemaken. Jullie maken het me toch lastig :)

ikke 20 jij bent ook wel te spreken over Anavar toch, benieuwd naar jouw mening?


Ik zou anavar heel het jaar slikken als het kon. Anavar is mijn favoriet. Vanaf 70 mg/dag krijg ik pomps en krampen in mijn lichaam die bijna ondraaglijk zijn. 40-50 mg/dag is ideaal voor mij.
Tbol en oxy zijn mijn 2de favoriet hier.
Dbol is niet mijn vriend.
 
Oxy is imo de beste oral voor massa
Voor de mensen die zeggen dat ze "knetterhard" stonden door var hadden wss winstrol
 
vind var enkel handig als je al rond de 10% zit, tbol was men 2de cycle standalone op 60mg ed heb ik 3kilo clean gains aan overgehouden mja da was maar 2de cycle dan reageer je op alles, anadrol vind ik weinig doen(voor mij) juist acne en aggresie lololol
 
hoe beviel die test-deca-mast je trouwens?
Nog bezig, prima maar verder niet decent. Gewoon volle look, goede pomp, kracht enz. 5 weken bezig op +4kg. Ga voor de 6-7 na 8 wk. In de cruise zal ik wel wat droppen dus wil 5-6 netto overhouden aan het begin van de cut.
 
Anavar op 60mg als kickstart genomen. Je pakt er niet enorm veel massa mee maar wel wat krachtwinst.

Spieren stonden echt knetterhard en zelfs als kickstart van bulkkuur werd ik iets vasculairder. Dat belooft om het te gebruiken tijdens cutten :)

Binnenkort neem ik het in mijn cut dus ook op het eind om de look nog wat te verfijnen :P
In iedergeval prefereer ik 'm dan aan het eind tijdens de cut idd, effectiever dan aan het begin, ALS het erbij gepakt word. Vooraf aan Test-Primo zou ook kunnen en misschien als de 2e bulk er komt Tbol een kans geven.
 
Ik zou anavar heel het jaar slikken als het kon. Anavar is mijn favoriet. Vanaf 70 mg/dag krijg ik pomps en krampen in mijn lichaam die bijna ondraaglijk zijn. 40-50 mg/dag is ideaal voor mij.
Tbol en oxy zijn mijn 2de favoriet hier.
Dbol is niet mijn vriend.
Ondraaglijk hoeft voor mij ook niet :P 40-50mg /dag zoals ik al aangaf moet gewoon done zijn voor de meesten wanneer je realdeal Anavar hebt. Pakte je alles Pre-Wo?
 
Back
Naar boven