AndroidHealthClinic

Vooruitgang armen blijft achter

Bezoekers in dit topic

Richard:)

Novice
Lid geworden
7 nov 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
67kg
Vetpercentage
12%
Hey ik ben Richard 18 jaar en ik doe nu zo'n 2,5 jaar aan krachttraining. Gemiddeld ga ik zo'n 4x per week. Ik train op dag 1 borst schouders triceps en op dag 2 rug biceps buik (benen wanneer ik tijd heb)
Nu ben ik qua massa in de tijd best wat aangekomen alleen mijn armen (biceps,triceps) worden niet echt groter terwijl dat bij rug en borst wel het geval is. Dus de vraag is hoe kan ik zorgen dat ik meer spiermassa opbouw mijn armen. Beginnen met dag biceps en triceps bijvoorbeeld?
 
beginnen met je BW wat omhoog te doen gaan.

67kg.............
 
Je hebt een split van 2 dagen en gaat 4 dagen trainen maar geen tijd voor benen?
Beter pak je een ub/lb schema of full body
En meer eten!
 
Je armen lopen niet achter, alles loopt achter en je denkt alleen dat je armen achterlopen omdat je een boyke bent (die vinden dat altijd).
 
Benen trainen. Geen excuses van "wanneer ik eens tijd heb"

De rest loopt om eerlijk te zijn zo te zien toch niet voor op je armen.

Op de foto te zien lopen je schouders en borst niet voor op je armen.
 
Je armen lopen niet achter, alles loopt achter en je denkt alleen dat je armen achterlopen omdat je een boyke bent (die vinden dat altijd).
een boyke? :roflol:
 
Schrijf je trainingsschema eens uit voor een hele week. Dus oefeningen, sets en reps. Dan kunnen we beoordelen of je evenwichtig traint.
 
Je armen lopen niet achter, alles loopt achter en je denkt alleen dat je armen achterlopen omdat je een boyke bent (die vinden dat altijd).
dit
 
18 jaar? Mooi, kan je gelijk serieus gaan trainen en eten na 2,5 jaar. Squaten en deadliften met ub/lb of full body zoals gezegd.
 
Post eens wat je eet en welk trainingsschema je volgt?

En je bent 18, nu gaat het pas beginnen.
 
Back
Naar boven