MuscleMeat

vooruitgang foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lil500

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 mrt 2004
Berichten
14
Waardering
0
Vooruitgang Foto's 2005

Ik ben zo'n 18 maanden geleden begonnen met trainen, zo'n 3 à 4 x per week. Nog nooit echt op voeding gelet of met schema's gewerkt, gewoon beetje gedaan wat ik leuk vond om te doen.
Dit gaat nu veranderen, ik heb nu juist zo'n 3 à 4 weken stilgelegen (op reis geweest enzo) en heb nu besloten op de voeding te beginnen te letten, alcohol drastisch te minderen en met schema's te beginnen werken. Voor ik mij morgen volledig op het trainen ga storten wou ik nog es foto posten van hoe de situatie 18 maand geleden was, hoe het momenteel is en dan kan ik binnen aantal maanden de volgende reeks posten. Commentaar geven mag zeker, maar liefst opbouwende commentaar. And i know mijn poses trekken niet echt op iets (mijn excuses).

*foto juist voor ik begon met training*
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

*situatie momenteel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
begin is gemaakt, ziet god verschil, blijven doorbunkeren nu
 
Mooie progressie en voornemens, het bruine kleurtje heeft je ook geen kwaad gedaan.

Suc6
 
Doe zo verder! Goed bezig bro.

Ik denk dat jij goed vreet :meal:
 
gohja goed vreten :) ik eet meer dan vroeger, maar wel altijd redelijk verdeeld over de dag :) hier paar boterhammen daar paar boterhammen. wil geen dikke buik krijgen, maarja massa gainen = eten ,
maar nu gaan we nog beetje meer vreten moeten nog paar kilo'tjes bij,
kan er iemand mijn BF misschien es proberen te schatten, heb er zelf geen idee van , en nog nooit kans gehad om het te meten

thx . lil 500
 
Je ziet duidelijk verschil,netjes. Nu doorgaan!!!
 
Prima vooruitgang kerel, goed gedaan!
 
Als ik jou was zou ik echt op je eten gaan letten uit 18 maanden kan je meer halen.... ik zelf train iets langer en heb ook nooit op eten gelet.... en ik zou willen dat ik het wel; had gedaan:)
 
Hoe meer je op je eten gaat letten hoe makkelijker het wordt om het vol te houden.
Je moet even 'door het oog de wereld van voeding' inkruipen en voila je wilt er nooit meer uit. Maar nu al zijn de verschillen overduidelijk te zien. Motiverend genoeg om door te gaan er er nu echt hard aan te gaan werken! Het heeft mij ook 6 jaar gekost na een jaartje trainen voordat ik er serieus mee ging beginnen, niks raars aan! :)
 
mooie vooruitboeking ;) ga zo door, eten zo veel je maar kunt!
 
Nou succes...Goed begin is gemaakt..Ziet al goede vooruitgang...En nu voedingsschema even op peil krijgen en je zult zien dat je enorm vooruitgang boekt. :meal:...Su6
 
Back
Naar boven