Fitness Seller

vooruitgang na 1 maand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

primeval

Novice
Lid geworden
31 jul 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
68kg
Vetpercentage
14%
hallo bodybuilders,

ik ben 16 jaar oud en train sinds een maandje 3 x in de week en ik probeer alles te eten wat ik op mijn pad tegenkom, ik heb op het forum gelezen dat wanneer men begint met bodybuilden/fitness veel vooruitgang kan boeken maar ik ben in de eerste maand 4 kilo aangekomen :D maar is dit niet een beetje teveel? Ik ben nog wel in de groei dus misschien ligt het daar ook wel aan. Ik heb sinds eergister ook een blauwe/bruine plek op mijn arm en zou dit kunnen komen van de groei dat mijn spier een beetje kapot is gegaan van binnen uit ??

alvast bedankt
 
Vier kilo is echt geen 4 kilo vvm. Zal grotendeels vet en/of vocht zijn. En wat bedoel je met een blauwe/bruine plek?
 
ALs je wil groeien, dan moet je inderdaad veel eten. MAar dan wel de juiste voeding he. Geen bicky burgers natuurlijk. Er zijn op deze site voldoende voedingsschema's te vinden.
Wat die plek betreft. Ik denk dat je je ergens tegen gestoot hebt. ALs je traint zit je vol adrenaline en merk je het niet als je ergens tegen stoot. En de volgende dag heb je dan een blauwe of bruine plek.
Succes; Lees je wel heel goed in, luister naar de juiste mensen, blijf van de steroïden af. Zeker op jouw leeftijd en hoe verleidelijk het ook is. Fitness en bodybuiding is iets wat pas na een aantal maanden mooie effecten heeft maar als je echt heel traint en lang, dan kan je het perfecte en gezonde lichaam krijgen. MAar daar moet je discipline en geduld voor hebben. MAar die discipline zal je in alles helpen.
 
bruine plekken van de pindakaas zeker? :P

ot: 4kg is teveel en je kunt beter wat aanpassingen maken.
 
Wat is een realistisch cijfer per maand in stijging van de vetvrije massa? Als je net begint bedoel ik.

EDIT: Als je zoals de TS veel eet en 3x of 4x per week traint.
 
Bedankt voor de snelle reacties :)

Ik eet denk ik rond de 500 kcal meer dan mijn behoefte en ik eet geen junkfood en ik drink geen alcohol. Ik blijf gewoon lekker door trainen op de manier hoe ik het nu doe en ik blijf van de steroïden af.
 
je zal altijd wel vocht aankomen en vet meestal ook wel. 2kg per maand probeer ik nu aan te komen en daar zal waarschijnlijk 1kg vvm zijn.
 
Back
Naar boven