XXL Nutrition

Vooruitgang

blue Skelet

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik heb sinds 10 mei een voedingsschema gemaakt (ervoor at ik vrij onregelmatig en redelijk weinig) en train ik 3x in de week en ben intussen in 25 dagen van 66 kg naar 70 kg gegaan. Mijn streefdoel is om tegen eind augustus rond de 80 kg te wegen. Is dit realistisch ??

mijn oom is binnen een jaar 25 kilo aangekomen doormiddel van weight gainers als je die nou neemt en nog veel voeding bijv. het dubbele wat je nu eet en nog wat vetten (bijv. olijf olie)

dan zou je flink aan moeten komen

misschien is dit iets voor je:
[Link niet meer beschikbaar]

Haha ik zat echt zo te kijken ---> ??? omdat er staat dat T die topic is begonnen :D

Originally posted by blue Skelet
Hallo,

ik heb sinds 10 mei een voedingsschema gemaakt (ervoor at ik vrij onregelmatig en redelijk weinig) en train ik 3x in de week en ben intussen in 25 dagen van 66 kg naar 70 kg gegaan. Mijn streefdoel is om tegen eind augustus rond de 80 kg te wegen. Is dit realistisch ??

Ja, als je je te puppel vreet :D

ben benieuwd he.. is dat gewicht wat hij aankomt allemaal spier of alleen maar vet of beide (zal dat wel zijn) maar in welke verhouding (50/50?)

in het eerste jaar kom je altijd mega veel aan (bij de meeste dan, afhankelijk van het type lichaamsbouw). Ik zat op zo'n 18 kg in 1 jaar ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by bodybuilder0102
ben benieuwd he.. is dat gewicht wat hij aankomt allemaal spier of alleen maar vet of beide (zal dat wel zijn) maar in welke verhouding (50/50?)

Ik weet de verhouding niet precies, maar ik denk wel dat het de combinatie van de 2 is. Maar er mag gerust wel wat vet bijkomen, want nu ben ik echt wel heel mager.

Terug
Naar boven