Fitness Seller

Vordering + mening (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_166661

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2018
Berichten
78
Waardering
27
Lengte
1m59
Massa
45kg
Vetpercentage
5%
Hallo iedereen,
Ik ben nu aan het bulken 3 weken

Ik weeg nu 50 kg. En kom elke week 1 kg bij.. (gemiddeld)

Ik doe 3x20 min cardio
Krachttraining 4 sessies van een uur

Mijn dagelijkse kcal inname ligt gemiddeld op 2000




Hieronder zie je een foto van vandaag en een foto van vorig jaar. (Foto 1 = vandaag getrokken Foto 2 = verleden jaar)

Zou ik nog verder bulken?
Ben ik goed op weg?
Graag jullie mening/opbouwende kritiek!

[afbeeldingen verwijderd]
 
Laatst bewerkt:
Je eet 20.000kcal per dag? En je weegt 45kg? Ik zie het verschil niet tussen de twee foto's dat erop zou moeten duiden dat je 20.000kcal per dag eet.. Wat doe je met die voeding, hou je dat wel binnen? Niet vervelend bedoeld..
 
Zit je nou te ouwehoeren 20000 callorien eet je toch nooit?

2000 bedoel je of
839 gram eiwit...
 
Je eet 20.000kcal per dag? En je weegt 45kg? Ik zie het verschil niet tussen de twee foto's dat erop zou moeten duiden dat je 20.000kcal per dag eet.. Wat doe je met die voeding, hou je dat wel binnen? Niet vervelend bedoeld..

Ik weeg 50 kilo sorry! Even aanpassen. Het is wel zo dat ik vaak naar groot toilet moet gaan..
 
Ik zou in elk geval niet gaan cutten.
 
Vreet nog minimaal 10 kg erbij , liefst 15 ..

Je bent redelijk klein ( 1,59 m ) bekijk de topics eens van HillR Natty87 ( dacht ik ) Bubs
Zij zijn ook niet echt groot :D
Vergelijk jezelf eens met deze meiden , zij hebben zoveel meer body en massa dan wat jij hebt
 
Waarom bespreek je dit niet met je coach?

Sowieso door gaan met bulken, persoonlijk zou ik dan wel je intake iets verlagen.
 
Pfff heb je nu nog niets geleerd uit je vorige topics?

1. Bij je coach weg gaan
2. Meer eten
3. Fatsoenlijk trainen zwaar en assist. cardio stoppen.

Ik zie geen verschil tussen de foto's.
Sowieso verder bulken!
 
Vreet nog minimaal 10 kg erbij , liefst 15 ..

Je bent redelijk klein ( 1,59 m ) bekijk de topics eens van HillR Natty87 ( dacht ik ) Bubs
Zij zijn ook niet echt groot :D
Vergelijk jezelf eens met deze meiden , zij hebben zoveel meer body en massa dan wat jij hebt
Mwa 1.70 ;)
 
Waarom cardio als je nodig moet aankomen??
 
Om eerlijk te zijn ... op foto 1 zijn je ribben nog duidelijker zichtbaar dan op foto 2.
Je bent nog steeds veel te dun dus zeker doorbulken.
 
Zag nog wat client foto' s voorbij komen van je coach. Kan niet zeggen dat ik erg vrolijk word van de transformaties bij de vrouwen. Voor ziet er vaak nog beter en gezonder uit dan de na foto's. Imo gaat daar iets niet goed.
 
Met alle respect naar jouw en je coach maar ik vind dat dit geen enkele affiniteit heeft met de krachtsport zoals wij hier beoefenen ..

Dit is eerder een traject van herstel nav een eetstoornis ..

Helaas zie je steeds meer PT’ers uit de grond gestampt worden , letterlijk iedereen kan PT’er zijn maar alleen de echte onderscheiden zich ..

Vind ook je “ fitcop “ coach niet overtuigend met cliënt transformaties .. tja ik kan je ook op een “ uithonger dieet “ zetten ,
 
Zag nog wat client foto' s voorbij komen van je coach. Kan niet zeggen dat ik erg vrolijk word van de transformaties bij de vrouwen. Voor ziet er vaak nog beter en gezonder uit dan de na foto's. Imo gaat daar iets niet goed.

Link?

Ik vind het ook schandalig dat je coach geld durft te vragen voor zo'n wanprestatie. No offense, maar je mag best nog 10 kg gainen hoor.
 
Link?

Ik vind het ook schandalig dat je coach geld durft te vragen voor zo'n wanprestatie. No offense, maar je mag best nog 10 kg gainen hoor.

Men neemt tegenwoordig alles maar aan van iemand die zich coach noemt.

De coach zelf gebruikt vaak niet eens zijn of haar eigen methode. Mooi voorbeeld is al Faya Lourens met haar dieet. Ze houdt het zelf nog geen paar dagen vol en wijkt al af van haar programma. Lekker voorbeeld.
 
Link naar de coach? Lijkt me zonder het gezien te hebben al duidelijk dat hij niet de juiste kwalificaties heeft.
 
PT lijkt vooral progressie te kunnen maken met obese klanten. De rest valt toch behoorlijk tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven