MuscleMeat

Vortexx's Contest Log 2012 (A Story Of Cosmic Evolution)

Bezoekers in dit topic

Vortexx029

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2010
Berichten
3.663
Waardering
264
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Ik ben september 2011 begonnen met m'n clean bulk op een gewicht van 84 kg en een geschat VP van 12-13%
Deze clean bulk heeft 7 maanden geduurd, waarmee ik 16 kg ben aangekomen.
Helaas is vooral de laatste 1,5 maand mijn VP behoorlijk gestegen, waardoor ik eind maart een geschat VP van 18-19% had.

Dit jaar ben ik begin april begonnen met carbcyclen om het proces gelijkmatiger te laten verlopen zodat ik meer massa behoud en toch genoeg daal met mijn VP.
Ik zit op dit moment nog redelijk hoog in VP (ongeveer 15-16%) maar ga nu wat dieper met voeding en qua training intensiever om de overgebleven weken sneller te zakken in VP.
Ik hoop dit jaar uit te komen op een VP van ongeveer 10%

Foto 12-5-2012
HPIM0566-1.jpg
 
ziet er goed uit bro!! en succes man je gaat knallen!
 
Kick dat je ook mee doet! succes man!
 
ziet er goed uit bro!! en succes man je gaat knallen!

Kick dat je ook mee doet! succes man!



Thanx voor de aanmoediging, zat behoorlijk te twijfelen of ik wel mee zou doen omdat de meeste deelnemers al veel verder zijn dan mij.
Het gaat me er dit jaar dan ook meer om de motivatie om zo goed mogelijk te presteren en zo dicht mogelijk te komen bij die 10% VP
Eens kijken wat hard werk en dedication kunnen brengen in de resterende 10-11 weken :fire:
 
Succes ermee!
 
precies gaat niet om wie het grootste is bij mij maar wie de meeste vooruitgang heeft geboekt daar becijver ik altijd op!
 
Hard en progressief werk wordt ook beloond, succes!

Succes ermee!

precies gaat niet om wie het grootste is bij mij maar wie de meeste vooruitgang heeft geboekt daar becijver ik altijd op!

Hehe dan is er toch nog een beetje hoop dat m'n beoordeling geen totale afgang wordt haha :D
Nogmaals bedankt voor de steun :)

Heb vandaag een relaxte training achter de rug (fullbody) met wisselende reps (4-12) met een stukje kracht & massa.
Heb de afgelopen 6 weken een behoorlijk intensief schema gevolgd, dus deze week nog ff om wat te deloaden
en dan volgende week volle gas vooruit.
 
Ik volg, succes!
 
Ik volg, succes!

Thanx bro :)

ff de training van vandaag via m'n phone vanaf vakantie.

Pull ups breed (1 min. rust)

2x5xbw
1x8xbw
2x6xbw

Dips

2x10xbw
1x7xbw

SQ

5x60
5x70
5x80
5x90

Hammer curls

3x8x16

Incline db press

10x18
8x24
8x26
7x28

Side raises (alleen rechts)

3x10x9
 
mooie traininng bro! goed bezig eweest!
 
Ik zie; side raises (alleen rechts) <-- blessure links dus? Ik heb dat ook, kan alleen side raises met links doen ivm blessure rechter schouder...
 
Succes man!
 
mooie traininng bro! goed bezig eweest!

Thanx hendrie, was een training om weer een beetje te wennen aan de gewichten.

Ik zie; side raises (alleen rechts) <-- blessure links dus? Ik heb dat ook, kan alleen side raises met links doen ivm blessure rechter schouder...

Geen blessure, maar verschil links/rechts dus vandaar dat ik dit probeer.
Minder dat jij wel last hebt van je schouder.



Thanx mannen :)


Gisterenochtend 25 min. gerend en morgenochtend weer hetzelfde.
 
Thanx hendrie, was een training om weer een beetje te wennen aan de gewichten.



Geen blessure, maar verschil links/rechts dus vandaar dat ik dit probeer.
Minder dat jij wel last hebt van je schouder.





Thanx mannen :)


Gisterenochtend 25 min. gerend en morgenochtend weer hetzelfde.


Gelukkig loopt de rechter schouder erg voor op links, geluk bij ongeluk zeg maar..
 
Training

Incline db press

4x5x28
1x4x28

Bench press (smith)

6x70
6x80
4x90
6x80

Decline db pullover

3x8x26

Concentration curl

1x10x9
2x10x10

Close grip EZ-bb curl (gewicht zonder stang)

10x10
2x10x20

Cable crossover

15x27 (stand 13)
15x23 (stand 11)
15x18 (stand 06)

EZ-bb skullcrusher (gewicht zonder stang)

2x8x20
1x6x20

Arnold press

3x8x12

Close grip push up

9xBW
6xBW
5xBW

note

Het was ff aftasten met de gewichten, omdat ik overal maar 60 seconden rust nam.
Borst reageerde goed op de oefeningen, alleen voer ik de reps voor de biceps/triceps wat meer op omdat deze minder reageerde op dit volume.

Was van het weekend weg en niet zoveel water kunnen drinken als normaal, maar vandaag weer op oud niveau (pissen als een reiger)
Voeding verlaagd en nu op trainingsdagen medium (3250 cal) en op "rustdagen" (2750 cal)
Vrijdag weer meting van BF, maar ben huiverig voor de tussenstand i.v.m. lang weekend koninginnedag en afgelopen weekend.
 
Laatst bewerkt:
60seconde rust is lekker hoor pak ik ook altijd! lekker voor je verbranding man!mooie training ook!
 
Goed om je conditie icm spierkracht doet. Zul je wel voelen.:)
 
Back
Naar boven