XXL Nutrition

Vortexx's Contest Log 2012 (A Story Of Cosmic Evolution)

Bezoekers in dit topic

Hoe ging je training vanmorgen kerel? Ik hoop voor je dat je geen spierpijn hebt zaterdag, dat is klote voor posing! Je gaat de rode wijn truc ook toepassen? Ik heb ook al een flesje klaar liggen hehe.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 10:29 ----------

Wanneer stop je met drinken en hoe laat doe je de foto's?
 
Hoe ging je training vanmorgen kerel? Ik hoop voor je dat je geen spierpijn hebt zaterdag, dat is klote voor posing! Je gaat de rode wijn truc ook toepassen? Ik heb ook al een flesje klaar liggen hehe.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 10:29 ----------

Wanneer stop je met drinken en hoe laat doe je de foto's?

Ging redelijk, heb voor benen alleen licht leg extensions gedaan omdat m'n benen al behoorlijk gaar waren van alle cardio.
Heb niet veel volume gedraaid 3/4 sets per spiergroep met gewichten waar ik ongeveer 8 reps mee kon.
Dus spierpijn zal ik er niet van overhouden (denk ik) :D

Ja, wil wel eens proberen of het effect heeft samen met de frisdrank.
Ga morgen na de middag stoppen met veel drinken, misschien nog wel wat daarna maar geen liters meer.
Na de middag neem ik ook alleen nog "droge carbs" zoals aardappels & rijstwafels .

Waneer ik de foto's maak is nog ff afwachten, in eerste instantie ga ik er vanuit dat ik foto's van mezelf maak en misschien dat iemand na de middag me nog kan helpen.
Maar dat blijft ff afwachten hoe alles loopt zaterdag.
Heb namelijk ook nog 's middags en 's avonds een verjaardag dus het zal duwen en trekken worden.
 
Foto's vanmiddag gemaakt, nu lekker aan een pizza :meal:
 
Ben benieuwd maat! Tevreden? Zelf geschoten?
 

Thanx het zijn 2 pizza's geworden (1554 cal. 180 khdr. 60 ew. 60 vet)
Morgen weer wat rustiger aan, zeg maar onder of tegen onderhoud aan.

Ben benieuwd maat! Tevreden? Zelf geschoten?

Heb geen tijd gehad om posing te leren, maar ben over één pose wel tevreden.
M'n zuster heeft me geholpen met de foto's dus dat scheelde al een stuk.
Maar de pomp behouden was heel moeilijk en posing was heel intensief.
ga morgen kijken wat de beste foto's zijn.
Heb helaas geen profesioneel progamma dus probeer een collage te fixen via paint :o
Of er moet nog iemand zijn die me kan helpen met een beter progamma ?
 
Ben benieuwd naar de pics!
 
Ben benieuwd naar de pics!

Heb het nog niet aan gedurfd om ze op de computer te bekijken, maar dat doe ik vanavond.
Hield nog behoorlijk wat vocht vast, dus ik oog niet erg droog maar ik heb m'n best gedaan om zo goed mogelijk te posen.
Heb zaterdag ook m'n laatste vetmeting gehad en ze zouden deze mailen omdat de printer het niet deed, maar heb nog niks ontvangen.
Ga vanavond toch nog ff trainen, misschien dat de printer het dan wel weer doet.

Het blijft een apart gevoel nu ik weer wat normaler eet en niet meer zo gefocused ben op voeding en training/cardio.
Had me voorgenomen om pas over twee jaar weer mee te doen, maar ik zat gisteren stiekem al weer te denken om volgend jaar toch weer mee te doen :D
 
Natuurlijk, gewoon weer meedoen volgend jaar, je komt er altijd beter uit en het is nog leuk ook elkaar motiveren en helpen!
 
Natuurlijk, gewoon weer meedoen volgend jaar, je komt er altijd beter uit en het is nog leuk ook elkaar motiveren en helpen!

Ga zeker weer meedoen volgend jaar :D



Had maandagavond tijdens het bekijken van de foto's een dikke dip.
Ik wist dat het geen super foto's zouden worden i.v.m. m'n overfeeding en het feit dat ik nog lang niet droog stond, maar poses waren eerlijk gezegd
ook redelijk bagger :o

Ik heb zelfs overwogen om niks in te zenden omdat ik wel kan raden wat het commentaar wordt, maar daar heb ik niet een heel jaar hard voor getraind en gelet op m'n voeding.
Plus dat jullie mij de hele contest gevolgd hebben en ik het niet zou kunnen maken om dan niets te laten zien.
Dus heb ik de vier minst slechte foto's geselecteerd en daar een collage van gemaakt via een handig site (picture2life) :)

Ik ben vergeten om een briefje op de achtergrond te plaatsen en ik heb mezelf al gesensureerd, dus ik weet niet of Big T het zo accepteerd.
Daarom dat ik nu ook alvast de collage hier neerzet (just in case) :p

contest_2012_web-large_medium.jpg
 
Ga zeker weer meedoen volgend jaar :D



Had maandagavond tijdens het bekijken van de foto's een dikke dip.
Ik wist dat het geen super foto's zouden worden i.v.m. m'n overfeeding en het feit dat ik nog lang niet droog stond, maar poses waren eerlijk gezegd
ook redelijk bagger :o

Ik heb zelfs overwogen om niks in te zenden omdat ik wel kan raden wat het commentaar wordt, maar daar heb ik niet een heel jaar hard voor getraind en gelet op m'n voeding.
Plus dat jullie mij de hele contest gevolgd hebben en ik het niet zou kunnen maken om dan niets te laten zien.
Dus heb ik de vier minst slechte foto's geselecteerd en daar een collage van gemaakt via een handig site (picture2life) :)

Ik ben vergeten om een briefje op de achtergrond te plaatsen en ik heb mezelf al gesensureerd, dus ik weet niet of Big T het zo accepteerd.
Daarom dat ik nu ook alvast de collage hier neerzet (just in case) :p

contest_2012_web-large_medium.jpg

Ik denk dat je pessimistischer bent dan je moet zijn, je hebt gewoon een top fysiek met ABS en lijnen in je benen, vele mensen dromen van zon fysiek!

Ja.., je posing zou ietsje beter kunnen, maar dat is dan weer de uitdaging voor het aankomende jaar net als de progressie in spiermassa die eraan gaat komen :D
Zo moet je denken en niet anders!

Ik heb het ook aardig verkloot laatste week nu, maar ik denk vooruit, volgende keer kom ik harder en beter!
 
Je hebt goed werk verricht kerel, mooi resultaat! Je zou eens een collage moeten maken van voor- en na- foto's, het verschil is sick hoor. Een hoop vet verloren en veel massa behouden! Volgend jaar met meer massa net zo hard je best doen. Respect voor jou voor die lange cutperiode, je hebt goed doorgezet en het resultaat mag er zijn.
 
Je hebt goed werk verricht kerel, mooi resultaat! Je zou eens een collage moeten maken van voor- en na- foto's, het verschil is sick hoor. Een hoop vet verloren en veel massa behouden! Volgend jaar met meer massa net zo hard je best doen. Respect voor jou voor die lange cutperiode, je hebt goed doorgezet en het resultaat mag er zijn.

+1

Daarnaast moet je niet vergeten dat je afgelopen periode, zeg maar sinds de start van je cut, veel hebt geleerd over trainen, voeding en diëten. Deze ervaring is goud waard, hierbij spreek ik uit ervaring en zullen meerdere wel mee eens zijn.

Vind het heel erg netjes wat je neergezet hebt en ik ben benieuwd hoe je lichaam verder gaat evolueren in de komende tijd! Ga je trouwens nog op vakantie, Mr. Beach Proof?
 
Je hebt goed werk verricht kerel, mooi resultaat! Je zou eens een collage moeten maken van voor- en na- foto's, het verschil is sick hoor. Een hoop vet verloren en veel massa behouden! Volgend jaar met meer massa net zo hard je best doen. Respect voor jou voor die lange cutperiode, je hebt goed doorgezet en het resultaat mag er zijn.

+2

Top gedaan! & wat Machete zei ;)
 
Ik denk dat je pessimistischer bent dan je moet zijn, je hebt gewoon een top fysiek met ABS en lijnen in je benen, vele mensen dromen van zon fysiek!

Ja.., je posing zou ietsje beter kunnen, maar dat is dan weer de uitdaging voor het aankomende jaar net als de progressie in spiermassa die eraan gaat komen :D
Zo moet je denken en niet anders!

Ik heb het ook aardig verkloot laatste week nu, maar ik denk vooruit, volgende keer kom ik harder en beter!

Haha niet overdrijven, maar toch bedankt voor de peptalk man ;)
Ik was idd wel blij dat ik toch wat lijn had op m'n benen, want dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Posing had ik niet geoefend (dom i know) dus vandaar dat de poses er behoorlijk amateuristisch uitzien.
Ik ben altijd al heel kritisch tegenover mezelf geweest, omdat als ik ergens 100% voor ga ik ook 100% resultaat wil leveren
en dat is me helaas deze keer niet gelukt.

Tuurlijk heb ik uit deze domper ook de drive gevonden om aankomend jaar nog beter te presteren en nog beter op m'n BF te letten.
Ben van plan om niet zoals afgelopen jaar één lange bulk te doen, maar het in vier blokken te verdelen van ongeveer 10 weken.
Dus bijvoorbeeld 12 weken cleanbulk en dan 8 weken cutten om zo m'n BF door de maanden heen niet hoog op te laten lopen.

Je hebt goed werk verricht kerel, mooi resultaat! Je zou eens een collage moeten maken van voor- en na- foto's, het verschil is sick hoor. Een hoop vet verloren en veel massa behouden! Volgend jaar met meer massa net zo hard je best doen. Respect voor jou voor die lange cutperiode, je hebt goed doorgezet en het resultaat mag er zijn.

Thanx bro, volgend jaar idd meer massa (vooral op de kuiten) :D en lager in BF
Zal m'n laatste BF meting vanavond online zetten, want ben nog niet wezen trainen van de week :o

+1

Daarnaast moet je niet vergeten dat je afgelopen periode, zeg maar sinds de start van je cut, veel hebt geleerd over trainen, voeding en diëten. Deze ervaring is goud waard, hierbij spreek ik uit ervaring en zullen meerdere wel mee eens zijn.

Vind het heel erg netjes wat je neergezet hebt en ik ben benieuwd hoe je lichaam verder gaat evolueren in de komende tijd! Ga je trouwens nog op vakantie, Mr. Beach Proof?

Heb je helemaal gelijk in, dat maakt deze sport ook zo leuk.
Je leert elke dag weer nieuwe dingen qua trainen & voeding en deze ervaring had ik idd niet willen missen.

Ga donderdagnacht met de auto richting Spanje, maar hoop dat ze dan dat fikkie wel gedoofd hebben bij de Franse grens :D
We zitten redelijk dicht bij het strand dus daar gaan we zeker ff rondlopen :p

+2

Top gedaan! & wat Machete zei ;)

Thanx bro :)
 
Geweldige prestatie mate! Niks op aan te merken
 
Geweldige prestatie mate! Niks op aan te merken

Thanx hendrie, jij volgend jaar ook meedoen ? :)




Gisteravond nog ff naar de sportschool geweest om UB licht aan te pakken.
Was niemand aanwezig om m'n resultaat uit te draaien van mijn VP meting.
Ik ga zo nog ff een laatste poging wagen via de phone en anders komt dat na de vakantie wel.
Iedereen alvast een prettige vakantie toegewenst en tot over 2 weken :cool:
 
Thanx hendrie, jij volgend jaar ook meedoen ? :)




Gisteravond nog ff naar de sportschool geweest om UB licht aan te pakken.
Was niemand aanwezig om m'n resultaat uit te draaien van mijn VP meting.
Ik ga zo nog ff een laatste poging wagen via de phone en anders komt dat na de vakantie wel.
Iedereen alvast een prettige vakantie toegewenst en tot over 2 weken :cool:

Geniet ervan, & denk niet teveel aan je dieet & trainingen etc. Nu is het tijd voor een welverdiende vakantie! :D
Ik moet nog 7 weken doorbijten :mad:
 
Goeie vakantie maatje
 
Welke supplementen had je extra genomen tijdens ud2? Calcium?
 
Back
Naar boven