MuscleMeat

Vortexx's Contest Log 2012 (A Story Of Cosmic Evolution) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vanavond naar de sportschool geweest voor een VP meting en was niet ontevreden (volgens de weegschaal) ;)

Heb nu ook eindelijk de meting van voor de vakantie op de dag dat ik m'n foto's heb gemaakt.
Als vergelijk heb ik de eerste meting (begin cut) en laatste meting (eind cut) achter elkaar gezet.

VP meting 4 april - VP meting 21 juli

gewicht: 98,9 kg - 86,9 kg (- 12,0 kg)
skeletspiermassa: 48,2 kg - 45,2 kg (- 3,0 kg)
vetmassa: 16,1 kg - 8,6 kg (- 7,5 kg)
vetpercentage: 16,3% - 9,9% (- 6,4 %)

Ik zal de VP meting van vanavond in de beginpost van mijn nieuwe log zetten, samen met de beginmaten van biceps, borst, etc.
 
idd mooi resultaat!
 
Ja man, dat is super op die tijd ! :thumbs:
 
Toch heel goed gedaan in 3 maanden! Chapeau

Thnx man, laten we zeggen dat ik volgens deze weegschaal m'n doel gehaald heb wat ik voor ogen had.
Kan alvast wel verklappen dat ik dit jaar niet van plan ben om 16 weken te gaan cutten, maar wel onder de 10% wil komen.
Hoop van het weekend (zondag) een begin te maken aan m'n nieuwe log, omdat volgende week een drukke week wordt qua werk.

---------- Post added 30 August 2012 at 09:03 ----------

idd mooi resultaat!

Ja man, dat is super op die tijd ! :thumbs:


Thanx guys :)
 
Is ook niet meer nodig. Als goed is ken je ondertussen je je lichaam wel. De nodige kennis op gebied van voeding/training heb je nu ook opgedaan. Dus wordt epic bro!
 
Haha net m'n nummer opgehaald voor de hardloopwedstrijd van straks, drie keer raden wat voor nummer......

5-3-1 FTW :cool:
 
Mission accomplished, een 49'er gerend dus dik tevreden voor dit jaar. :)
Meteen na het rennen een shake genomen (60 gram dextrose + 30 gram eiwit) en nu 100 gram pasta aan het koken. :cool:
 
Back
Naar boven