XXL Nutrition

Gestopt Vortexx's Contest Log 2013 (Walking In The Eye Of The Hurricane)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Speciaal voor jou

4000313400106.jpg




:trollface:
 
Speciaal voor jou

4000313400106.jpg




:trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zondag ligt ie bij mij op bord :D

de Pizza :p

Oja ik heb ook nog getraind geisteravond, rug & schouders.
 
Erg mooie trainingen bro! :D
 
Erg mooie trainingen bro! :D

Thanx man, zaterdag nog armen & borst gedaan.
Gisteren refeed met veel junk (pizza, quiche, zalmsalade, volkorenpistoletjes & 2 stukjes vruchtenvlaai)
Ook nog het vaste rondje gerend en 's avonds nog een keer lopend.
Vannacht behoorlijk last gehad van hooikoorts, waardoor ik haast niet geslapen heb.
Deze week nog ff knallen en dan volgende week een deload gecombineerd met een zwemvierdaagse.
 
Haha, goeie toevoeging die laatste spoiler :D
 
Haha, goeie toevoeging die laatste spoiler :D

Ja toch ;)



LB Power


SQ


3x5x100

Bb Lunges

16 stappen x 60 KG
16 stappen x 50 KG
16 stappen x 40 KG

SLDL

8x110 PR
8x110
8x110 VPR

Leg Extensions

8x102,5
8x102,5

Seated Leg Curl

8x70 (full stack)
8x70
8x70

Seated Calf Raises (leg press)

8x115
8x115
8x115
8x115
8x115
8x115


Cardio (crosstrainer)

20 min.

Note

Zoals vorige week aangegeven de SQ verlaagd vanwege krachtsverlies en dus 3x5x100 lekker gecontroleerd en diep.
Nog een PR/VPR kunnen zetten op de SLDL, maar die verlaag ik na de deload ook om een setje toe te voegen i.p.v. te verhogen.
Gewicht was vanochtend 88,9 KG dus ik zak eigenlijk bijna niets, maar ben wel droger geworden sinds begin van cut.
Ik ga toch proberen om wat meer cardio te doen en carbs/vet iets verder te verlagen.
 
UB Power


DL

2x2x160 :mad:
2x5x140

Chin-ups

5xBW + 15KG
5xBW + 15KG
5xBW + 15KG

Lat Pulldown (normal grip)

10x60
10x60

Incline Db Press

3x5x36 PR/VPR

Dips

10xBW
10xBW
08xBW

Seated Db press

6x24
5x24
9x20

E-Z Bb Curls

07x50
08x40
15x30

Skull Crusher

7x30
7x30
7x30

Note

Het lukte vandaag niet op de DL, de 110 KG voelde al zwaar aan en had grip issue's dus na de tweede poging maar flink gezakt in gewicht en nog twee setjes op 140 KG gedaan.
De incline db press ging gelukkig wel lekker dus kracht was niet echt de issue vandaag.
Het kracht gedeelte zit er op deze week en ik kijk echt uit naar volgende week (deload + zwemmen) :)
 
Incline DB Press is wel erg lekker zeg!!

Hoe bevallen de deload weekjes ja?
Aangezien je echt zegt er naar uit te kijken ;)
 
Flinke gewichten verzet kerel
 
Incline DB Press is wel erg lekker zeg!!

Hoe bevallen de deload weekjes ja?
Aangezien je echt zegt er naar uit te kijken ;)

Thanx man

Ik was eigenlijk na de DL bang dat ik ze niet eens omhoog kon krijgen, maar dat viel behoorlijk mee.

Heb tot nu toe nog maar één deload gedaan de vorige keer dat ik het schema volgde en toen was het meer een semi-deload, maar deze keer ga ik meer de richtlijnen van Layne volgen.

Ik merk het vooral aan onderarmen (onderkant/polsen) die beginnen te zeuren, maar ook door het gevoel wat ik ervaar van het opzien tegen de kracht dagen is voor mij een signaal.

En het feit dat ik dit schema draai tijdens het cutten heeft als gevolg dat je minder snel hersteld.
Telkens trainen met spierpijn (vooral LB) is niet echt een prettige ervaring.


Flinke gewichten verzet kerel

Thanx hendrie :)
 
Update

Woensdag ongeveer 5K gerend

Gisteren rug & schouders gedaan.

Vandaag nog naar de fysio geweest, maar de boel is nog steeds te gespannen dus nog meer rekken aankomende weken.

Denk dat het P.H.A.T. schema toch ff te heftig is i.c.m. m'n blessure dus na de deload ga ik wat meer aangepast trainen en cardio misschien wat uppen.

Nieuwe zwembroek gescoord voor aankomende week, lekker temperatuurtje om buiten te zwemmen en mocht ik blauw aanlopen dan matched mijn zwembroek mooi bij m'n huid :D
 
Heb je constant last van die blessure of alleen bij bepaalde oefeningen?
 
Heb je constant last van die blessure of alleen bij bepaalde oefeningen?

Soms bij sommige oefeningen voel ik een steek in de aanhechting binnenkant elleboog van de bicep ( in de buurt van tuberosity of ulna)
en bovenkant onderarm (rsi-achtig), maar dat valt in principe tijdens de training wel mee.
Het is alleen de dag erna nog wel eens dat de pijn door straalt naar m'n handen.

Ik doe al rek oefening (verlengen) voor de bicep als tegen beweging voor het trainen (verkorten) maar kennelijk nog niet genoeg
dus aankomende 3 weken flink aan de slag om m'n fysio tevreden te stellen :p

231.png
 
Voel je dat alleen bij bicep oefenigen of ook met rug?
 
Voel je dat alleen bij bicep oefenigen of ook met rug?

Eigenlijk alle roei varianten, ik doe alleen de kabel versie met lichter gewicht waarbij ik me echt concentreer op de rug om zoveel mogelijk de biceps uit te schakelen.
Bij het optrekken kreeg ik met +15 KG wel weer meer last maar met alleen BW haast geen last.
Bij de DL heb ik geen last, daarom doe ik die ook i.p.v. de in het schema voorgeschreven BOR
 
Wat k*t man.. Ik hoop voor je dat je er snel van af bent.
Sterke pullups trouwens!
 
LB Power


SQ (paused)

3x5x70

Bb Lunges

16 stappen x 40 KG
16 stappen x 40 KG

SLDL

10x60
10x60
10x60

Leg Extensions

10x57,5
10x57,5
10x57,5

Seated Leg Curl

10x40
10x40

Seated Calf Raises

8x42,5
8x42,5
8x42,5
8x42,5
8x42,5

Note

Eerste deload van deze week, wat uitvoeriger opgewarmd met de SQ en de werksets met een pauze onderin.
De overige oefeningen ook meer de nadruk op contractie gelegd, zonder dicht bij failure te komen.
Daarna wezen zwemmen, maar het was zo koud dat sommige jongere kinderen baantjes mogen overslaan omdat ze blauwe lippen kregen.
Zelf voelde het net aan of je in de brand stond de eerste paar minuten, dus flink de slag erin en zo gauw mogelijk er weer uit.
 
Rot zo'n blessure man, doet me wat denken aan de pijn die ik ook nog wat ondervind.
Hopelijk gaat het goed bij je fysio.


Enneuh, nu weet je tenminste dat je zwembroek matched bij je huid! :D
 
Rot zo'n blessure man, doet me wat denken aan de pijn die ik ook nog wat ondervind.
Hopelijk gaat het goed bij je fysio.


Enneuh, nu weet je tenminste dat je zwembroek matched bij je huid! :D

Gaat al beter bro en nu met de deload erbij denk ik dat het voor de zomervakantie wel over is.
Het is wel gezellig zo bij de fysio, alleen de reden is ff wat minder :p

Had vandaag vernomen dat ze in Hoorn (N-H) de boel afgeblazen hebben omdat ze het qua kou niet aandurfden.
En ik ben zo debielig om nog 3x deze week vrijwillig er in te springen :D
Zo maar eens kijken of m'n zwembroek al weer droog is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven