MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekkere lunges.:meal:;)

haha valt wel mee, krijg al bijna vliezen tussen m'n vingers van al de tonijn die ik naar binnen heb gewerkt.

voor je zweet hoef je je niet voor te schamen hoor, heel normaal tijdens het trainen;). maar wel lekker getraind toch, zie niet wat er mis is:)

Cijfermatig viel het ook wel mee, maar de gesteldheid van m'n lichaam maakte het zwaar enne.... high worden van je eigen zweet is sick bro :eek:

hey vortexx, ook je eigen log! cool ga je volgen.

waarom eet je zoveel boven onderhoud eigenlijk (1500cal) ?

succes verder!

Leuk dat je volgt man, ik eet zoveel omdat ik anders niet voldoende aankom.
Dat lijkt misschien nu raar omdat ik de laatste week een kilo ben aangekomen, maar vooral in het weekend komt het wel eens voor dat ik een maaltijd oversla of te kort kom (uit eten/uitgaan/uitslapen) en dan ben ik 's maandags het grootste gedeelte weer kwijt.

Nu ben ik begin september meteen begonnen met creatine (4 weken) en dat heeft deze keer ook zeer goed gewerkt m.b.t. aankomen, dus loop ik nu lekker voor op schema, maar om dit vast te houden moet ik wel die 4500 cal. volhouden.

Cutten heb ik vorig jaar trouwens ook nooit verder dan onderhoud gedaan (3000 cal.) en toen was ik ook heel snel gewicht kwijt, ondanks dat ik het geleidelijk afbouwde in calorieen.
 
Nice training wat zijn je doelen?
 
Nice training wat zijn je doelen?

Voor dit jaar wil ik graag naar de 100 kg bulken tot ongeveer maart/april en dan cutten tot ongeveer 10% en dan zie ik wel op welk gewicht ik eindig.
Misschien dat ik dit jaar wel mee doe aan het forum contest om nog meer motivatie/ervaring op te doen qua cutten.
 
Voor dit jaar wil ik graag naar de 100 kg bulken tot ongeveer maart/april en dan cutten tot ongeveer 10% en dan zie ik wel op welk gewicht ik eindig.
Misschien dat ik dit jaar wel mee doe aan het forum contest om nog meer motivatie/ervaring op te doen qua cutten.

Zit er ook aan te denken om mee te doen ja
 
Maar je hebt gelukkig nog lang niet het gewicht van een tonijn.
een tonijn kan 4.5 meter lang worden en ongeveer 800 kilo;)
 
Toch leuk zo veel (kunnen) eten :P

Als ik deze hoeveelheden clean eet op een dag is dat lang niet zo leuk als het lijkt (helft van de dag misselijk) maar het is voor een goed doel :p


Maar je hebt gelukkig nog lang niet het gewicht van een tonijn.
een tonijn kan 4.5 meter lang worden en ongeveer 800 kilo;)

haha dat is dan wel een huge tonijn, misschien wel iets voor als er ooit een tunaparty komt voor DBB-leden :D




Gisteren ongeveer 5K gerend en het was wel te doen, maar ik schrok nogal van de tijd (33 minuten) :o
Heb nu ook dikke spierpijn in de quads, dus het is maar goed dat ik vandaag geen benendag heb.
Dat krijg je ervan als je 2 maanden op je gat zit en haast 10 kilo zwaarder weegt.

Gewicht: 93,4 kg :D
 
Borst/Biceps


flat bench press (smith)

5x40
5x60
5x70
5x80
2x5x90
5x100

dumbbell concentration curls

3x10x14

incline dumbbell press

10x20
10x22
8x24

cable fly

3x10x23

hammer curls

2x8x18
1x5x18

decline dumbbell pullover

3x10x30

preacher curls

10x20
10x30
10x40

Note:

Kennelijk hebben er meer mensen besloten dat ze rond 17:00 willen trainen, dus het was weer megadruk (overweging om 18:00 te gaan trainen) waardoor ik niet anders kon dan de smith te gebruiken voor m'n bench press.
Incline dumbbell press niet kunnen verbeteren, waarschijnlijk omdat ik wat meer los was gegaan op de bench press dan normaal.

De fly's uitgevoerd volgens filmpje uit Rob S. z'n logje (thanx daarvoor) en daardoor kon ik m'n borstspieren veel meer isoleren dan gebruikelijk, waardoor een lager gewicht veel efficienter werkte.

Na m'n schema nog front raises gedaan met 10 kg schijven (3x10) om toch ook de voorkant van mijn schouders wat extra te pakken.
 
lekker bezig
 
Waarom de smith oef?
Netjes die hammer curls:D:D
 
Waarom de smith oef?
Netjes die hammer curls:D:D

Kennelijk hebben er meer mensen besloten dat ze rond 17:00 willen trainen, dus het was weer megadruk (overweging om 18:00 te gaan trainen) waardoor ik niet anders kon dan de smith te gebruiken voor m'n bench press.



Altijd tot het einde lezen stuiter! :P



Mooie bench tho :)
 

Thnx man

nice benchpress! sterk ben je wel bra, mooi trainen.

Thnx, benchen in de smith ging lekker maar is natuurlijk niet te vergelijken met los benchen.

Waarom de smith oef?
Netjes die hammer curls:D:D

lol, zoals KraFtaVerK al aangaf was het megadruk en wij hebben maar één flat bench en de smith was het enige toestel wat niet bezet was in het KT-gedeelte, dus toen was de keuze gauw gemaakt.
Volgende keer hoop ik dat ik gewoon weer met een losse barbell kan benchen.

Mooie bench tho :)

Thnx

Gewicht: 94,2 kg :cool: (10 kilo in ongeveer 2 maanden)

Ondanks dat ik nou zo snel omhoog ga met m'n gewicht heb ik niet het idee dat m'n VP nou zo stijgt.
Ga vandaag wel een beetje lager in de calorieen zitten om te kijken hoe mijn lichaam daar op reageert (-2 brood & -50 gram pasta)
 
Ga goed Vortexx, maar ipv de calorieen iets te verlagen zou ik evt 2 x 20 minuten cardio toevoegen. Kijken wat dat voor invloed heeft op je BF.
Je bent nu lekker aan het gainen.
 
Ga goed Vortexx, maar ipv de calorieen iets te verlagen zou ik evt 2 x 20 minuten cardio toevoegen. Kijken wat dat voor invloed heeft op je BF.
Je bent nu lekker aan het gainen.


Dank voor je advies, kon de laatste paar trainingen al merken dat ik conditioneel achteruit ging dus was al van plan om er wat cardio bij te gooien.
Wou alleen ff tijdelijk terugschakelen met de voeding, want 2,5 kg in één week vond ik ff iets teveel van het goede :D
Was zondag al begonnen met hardlopen +/- 30 minuten en wil dit elke zondag gaan doen.
En donderdag misschien een idee om baantjes te gaan zwemmen of thuis op de hometrainer, dus dat gaat helemaal goed komen.
 
10kg in 2 maanden. Netjes heur en die cardio is idd een goed plan om het BF beetje in te perken.:)
 
Heb je toevallig nog ergens pics gepost Vortexx, ben benieuwd naar je shape.
 
Heb je toevallig nog ergens pics gepost Vortexx, ben benieuwd naar je shape.

Nope, no pictures :D
Misschien dat ik foto's ga maken op het eind van m'n bulk, i.v.m. eventuele deelname aan het forum contest.

Ondanks dat ik gisteren maar één broodje & 25 gram pasta minder gegeten heb, was ik vanochtend 1,2 kg afgevallen :(
Mijn lichaam reageert soms behoorlijk raar/heftig, of dat nou aan vocht ligt of de verkoudheid die gisteren heeft doorgezet, ik snap er soms totaal niks van.
Dus vandaag gewoon verder met m'n huidige voeding en cardio volgens planning.
 
kijk die bw gaan, niet normaal meer 94kg:eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven