AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
op na die 95kilo!!!
 
kijk die bw gaan, niet normaal meer 94kg

op na die 95kilo!!!

Ff een terugval, maar he je kan niet altijd zes gooien.
Doel was om op 31/12/2011 92,5 kg te wegen, dus ik loop al voor op schema.
Heb nu dus ruimte om wat cardio toe te voegen om VP stabiel te houden.


Benen/Schouders

squat

5 x 50
10 x 60
10 x 70
8 x 80

overhead press

5 x 40
3 x 5 x 52,5

lunges barbell (per been)

1 x 10 x 40
2 x 6 x 40


lateral raise

3 x 10 x 12


leg extension

1 x 10 x 75
2 x 10 x 85

lying hamstring curl

2 x 10 x 50
1 x 8 x 50

seated calf raises

3 x 15 x 30

Note:

Ondanks m'n verkoudheid toch goed kunnen trainen.
Zat met tijdsdruk dus moest bij squat & overhead press wat smokkelen met de warming-up en de face pulls overgeslagen.
De overhead press deze keer wel gehaald, dus door naar de 55 kilo.
Heb het idee dat de creatine uitgewerkt is en dat ik qua kracht terugloop (geen vooruitgang) in principe is dat niet heel dramatisch, maar
het viel me wel op dat er de laatste twee weken geen/weinig progressie meer in m'n oefeningen zit.
toch besloten om per 14/11 schema aan te passen met wat andere oefenningen om weer een nieuwe impuls te geven.

Gewicht: 93,4 kg :)

Ben blij dat ik gisteren toch doorgezet heb met eten, ondanks dat dit behoorlijk vermoeiend is (eten en ademhalen via je mond gaat niet samen) waardoor ik toch weer wat ben bijgekomen.
 
Laatst bewerkt:
Nice workout flinke gewrichten
 
Je hebt je stelten flink aangepakt.:) Goed bezig mr. V.
 
sterke overhead vortexx
 
Nice workout flinke gewrichten

fuuuuu, ik wil ook bijkomen :(

Je hebt je stelten flink aangepakt.:) Goed bezig mr. V.

sterke overhead vortexx

Thnx mannen, gewicht blijft vandaag ook weer redelijk stabiel (93,3 kg) en heb nog redelijk veel spierpijn aan de binnenkant van m'n benen.
Was zeker blij dat m'n overhead press lukte al moet ik de lock-out wel wat korter aanhouden om kracht te sparen.

Vandaag kijken of we 3x5x125 (DL) de lucht in kunnen krijgen met dit brakke lichaam.
Ben blij dat het morgen weekend is, heb alleen afgesproken dat ik een maat zou helpen met wat meubels te verhuizen en daarvoor moet ik morgen 6:30 m'n bedje uit :(
 
nette trainingen man, succes vandaag met DL
 
nog steeds verkouden? that sucks.., beterschap en knallen vandaag met die DL!
 
Rug/Triceps


deadlift

5x60
5x80
3x110
3x5x125 VPR

skull crusher

2x10x25
1x8x25

barbell rows

5x5x60

cable seated rows

8x45
8x55
8x65
5x75

chins

2x5xBW
1x3xBW

dips

10xBW
9xBW
7xBW

dumbbell shrugs

15x36
12x36
10x36

cable pushdown (bar)

3x10x55

Note:

Heb maar es m'n mp3 speler meegenomen naar de sportschool want de sound/volume die daar uit de speakers komen is niet echt motiverend.
Deadlift ging goed, begin nu echt veel gebruik te maken van deadstops, heb alleen soms een probleem met de schijven want die zijn niet rond en daardoor schiet de bar nog wel eens naar voren als ik deze op de grond leg.

Morgen lekker weer een half uurtje hardlopen (ongeveer 5K)

Gewicht: 94,3 kg :D

http://youtu.be/VRCJpvjVvPc sample van m'n playlist (ASYS - Acid Nightmare)

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 14:45 ----------

nette trainingen man, succes vandaag met DL

nog steeds verkouden? that sucks.., beterschap en knallen vandaag met die DL!

Thnx mannen, hij ging lekker op de DL en verkoudheid gaat al beter :)
 
Laatst bewerkt:
Hele mooie dl top
 
Al een tijdje stil hier, je lijkt mij wel :D Sterke overhead press heb je man. En deadstop is baas :thumbs:
 
Borst/Biceps

incline dumbbell press

10x20
10x22
10x24 VPR


flat bench press

5x40
5x60
2x5x72,5
1x4x72,5 :mad:
1x3x72,5 :mad:

dumbbell concentration curls

3x10x14

cable fly (low)

3x10x21

hammer curls

1x8x18
1x7x18
1x6x18

decline dumbbell pullover

3x10x30

barbell curls

3x10x30

front raises (plate)

3x10x10

Note:

Er zat iemand concentration curls te doen op het bankje van onze enige flat bench press :rolleyes:, dus eerst incline dumbbell press gedaan.
Was al bang dat het ten koste zou gaan van m'n bench en dat bleek dus ook zo te zijn :mad:
Volgende week weer voor het zelfde gewicht om te kijken of ik het dan wel red en anders over op 3x5
Had na de concentration curls al een dikke pomp in de biceps en dat bleef de rest van de training zo :D
Had op de decline dumbbell pullover mind-muscle connection wat betreft de lats, want ik kon ze enorm goed voelen tijdens de sets (en daarna)

Gewicht: 93,8 kg

Had zondag een drukke dag en gisteren een cursusdag en gisteravond nog doorgewerkt, dus vandaar dat ik ff "offline" was.
Vanwege de cursusdag minder gegeten/gedronken als normaal, dus vandaar het gewichtsverlies.
Vandaag weer vol aan de bak en vanavond lekker knallen in de sportschool.
 
Lekkere training en nice VPR. Bijna 95kg;)


nette deadlift, en bw:)

hoopa! nice deadlift vortexx:)

Gewicht blijft mooi naar boven gaan :D
mooie DL ;)

Hele mooie dl top

Al een tijdje stil hier, je lijkt mij wel :D Sterke overhead press heb je man. En deadstop is baas :thumbs:


Thnx people

Ben zeker blij met m'n deadlift, moet alleen wel op m'n techniek blijven letten want die wil met deze gewichten nog wel eens verslappen :o
Kan ook merken dat m'n balans niet 100% is ook al til ik recht, omdat ik alleen op mijn rechter knie/scheenbeen blauwe plekken krijg van de bar.

Bodyweight schommelt nog steeds behoorlijk ondanks de extra cardio (dinsdag 94,6 kg en vandaag 93,8 kg) maar die 95 kg is zeker haalbaar voor eind november ;)

Overhead press doe ik nu met ez-curl bar vanaf de grond, maar ga proberen of ik het voor elkaar krijg om een olympic bar te gebruiken en dit van een hogere positie te starten, want zoals ik het nu doe kost het veel kracht om de bar alleen al op m'n borst te krijgen.
 
netjes man na een VPR toch nog 2x5x72.5 op de flat bench kunnen doen. volgende week heb je de flat bp:fire:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven